پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

یاد ایام بخیر

ازش خبر دارین ،کم واسه شهرمون زحمت نکشید

وقت کردین یه سر بهش بزنید یا یه زنگ.....

عکس از هلر

یک بنر و ذکر چند نکته!!

در حیاط اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر بنر زیر را مشاهده می کنید که نصب شده است.


ضمن تشکر از مسئولین زیربط که با انجام چنین اقداماتی و با هر هدفی که دنبال می کنند از پیشکسوتان شهرستان رامسر تقدیر می کنند و یاد و روحیه ورزشکاری را زنده نگه می دارند ،اما ذکر نکاتی نیز ضرورت دارد.

1-بعضا مشاهده می شود که در طول سالیان متمادی در برخی از رشته های ورزشی تنها از فردی خاص نام برده می شود ،باید در نظر داشت که خوشبختانه پیشکسوتان دیگری نیز در آن رشته ها حضور دارند که یاداوری آنها به نوبت ، خالی از لطف نیست .

2-گویا این اقدام با روسای هیئت های ورزشی هماهنگ نشده است زیرا در برخی از رشته ها مشاهده می شود که نام ورزشکار در رشته ای غیر مرتبط ذکر شده است.

3-انتظار می رود رئیس اداره در نصب این بنر ها نظارت بیشتری داشته باشد.

از قیچی زدن روبان تا قفل زدن درب ورودی!!!

مسئولین شهرستان در عکس زیر برای افتتاح یکی از 58 امین پروژه دهه فجر سال 91 جمع شده اند.


ادامه مطلب را بخوانید

ادامه مطلب ...

تشکر از مسئول روابط عمومی کانون مهندسین شهرستان رامسر

پس از قرار دادن خبرنتایج انتخابات داخلی هیئت مدیره کانون مهندسین شهرستان رامسر در این وبلاگ جهت اطلاع رسانی )صرفا جهت انجام وظایف محوله( ،هر چند برخورد خوبی از طرف یکی از اعضا هیئت مدیره که مستنداتش موجود است با نگارنده به  عنوان عضو کوچکی از جامعه خبر شهرستان صورت نگرفت اما مسئول روابط عمومی کانون با ارسال یادداشتی کوتاه ،خطای خبری را متذکر شد .

ضمن تشکر از مهندس شروین افتخاری (مهندس مکانیک) و اصلاح مورد اشاره ، نگارنده اعلام آمادگی خود را جهت پوشش اخبار و گزارشات کانون مهندسین در این وبلاگ و دیگر پایگاه های اطلاع رسانی اعلام می دارد.

گفتنی است هدف پوشش اخبار و تحلیل های نظام و کانون های مهندسی شهرستان در مدت اخیر ،صرفا اطلاع رسانی  و تنویر افکار عمومی ،خصوصا برای مهندسین خوش فکر شهرستان بوده است .

در پایان از کلیه مهندسین شهرستان رامسر به عنوان نخبگان جامعه انتظار می رود جایگاه خبرنگار به عنوان نماینده افکار عمومی رابه خوبی  رصد کرده و در جهت تسریع در امر اطلاع رسانی با آنها همکاری نمایند.

اخبار مرتبط :

انتخابات داخلی هیئت مدیره کانون مهندسین شهرستان رامسر برگزار شد

هیئت مدیره کانون مهندسین شهرستان رامسر مشخص شد

مصادیق محتوای مجرمانه انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد

فارس: فهرست مصادیق محتوای مجرمانه انتخابات ریاست جمهوری از سوی مشاور قضایی دادستان کل کشور تشریح شد.

عبدالصمد خرم آبادی، دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در تاریخ هجدهم بهمن ماه 1391، جلسه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه با حضور دادستان کل کشور، معاونین وزارتخانه های عضو کارگروه،‌ دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و غیره برگزار شد که طی آن فهرست مصادیق مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری به شرح ذیل تعیین شد:

ادامه مطلب ...

انتخابات داخلی هیئت مدیره کانون مهندسین شهرستان رامسر برگزار شد

به گزارش خبرنگار ما ظهر امروز  انتخابات داخلی هیئت مدیره کانون مهندسین شهرستان رامسر برگزار شد که آقایان عباس ذبیحی به عنوان رییس ،علی فلکیان به عنوان نائب رئیس ،محمد بهزادی به عنوان خزانه دار ، سعید حدیدی سمت دبیر و شروین افتخاری نیز ، عنوان مسئول روابط عمومی را بر عهده گرفت.

 

از کلیات تا واقعیات شورای شهر رامسر

شهردار جدید، شهرداری رامسر را با صداوسیما اشتباه گرفته بود و همیشه نقش یک شهردار را خوب بازی می کرد و در پایان هم مانند فیلم های هالیوودی،«شهردار بزهکار» شناخته شد.هیچکس در این بازی از دادو بیداد های وکیل ، برای عزل شهردار مستفیض نمی شد تا اینکه ناچار شد به خود نقش متعلقه شورایی را بدهد.

اندی گذشت گزینه های زیادی برای پست شهردار معرفی می شد اما توسط شورا مناسب کار دیده نمی شد. گمان نمی رفت که عضو شورا دلش بخواهد شهردار شود ،اما نگذاشتند که بشود ،  به هر حال مهندس شهردار نشد.

آنقدر گذشت و گذشت تا اینکه بازرگانی هم پیدا شد گفت  میخواهم شهردار شهر شوم ، چون هم شهرداری بلدم هم علم شهرداری دارم وهم توی شهرداری ها کار کرده  ام!!!خدا را شکر می کنم که اگر هم شهرداری بلد نیستم همشهری که هستم و درد مردم شهر را خوب بلدم و با شورائیان بی درد و دغدغه هم صدا می شویم ،«تا حال که 5 نفر شور می کردند ، اکنون با هم می شویم 6 نفر خیال همه هم راحت می شود».

ادامه مطلب را بخوانید

ادامه مطلب ...

مرگ اوکالیپتوس

وبلاگ درمد نوشت: از گناهان این اوکالیپتوس کهنسال که در چند دهه از عمرش دور از چشم مسئولین مرتکب شده است شاید در این هاراگیری  یا آتانازی مسئولین که به زیر کشیده شده است ، کمی بخشیده شود . خدایش بیامرزد.

بدین خاطر از همه مسئولین دست اندرکار که باعث شادی جمع قلیلی شدند یک هی پیپ هوار بلند بالای سر میدهیم، و به نمایندگان  نهادهای  مدنی سابقN.G.O  ها یا همان سازمانهای مردم نهاد فعلی  دوستداران طبیعت که در این خصوص هیچگونه عکس العملی نشان ندادند صبر جزیل وعمر ابدی را خواستاریم . باشد تا جنگلی را نابود گردد این یاران طبیعت به خود آیند.

...اما باید بدانید و بدانیم..مرگ هر درخت تشیع روح بی جان و بی خرد انسان هایی است که در پی مرگ هر درخت تپانچه ی مرگ را به سمت خود نشانه گرفته اند.

ادامه مطلب ...

هیئت مدیره کانون مهندسین شهرستان رامسر مشخص شد

پس از شمارش آرای در انتخابات کانون مهندسین شهرستان رامسر به ترتیب هومن حشمتی ،عباس ذبیحی ،علی فلکیان،محمد بهزادی و مهدی فضل کریمی در رشته عمران و معماری و شروین افتخاری و سعید حدیدی در  تاسیسات برق و مکانیک حائز کسب بیشترین آرا شدند و به سمت هیئت مدیره کانون مهندسین شهرستان رامسر انتخاب شدند.

شایان ذکر است آقای محمد مهدی خلخالی نیز به عنوان بازرس کانون انتخاب شد.

گفتنی است انتخابات هیئت مدیره کانون مهندسین شهرستان رامسر به مدت 2 سال اعتبار دارد.

 

حاشیه های تبلیغات انتخابات کانون مهندسین رامسر

ساعاتی اندک تا شروع انتخابات کانون مهندسین شهرستان رامسر باقی نمانده است.در این میان عکس العمل مهندسین نامزد این دوره از انتخابات و نوع تبلیغات آنها بسیار جالب و شنیدنی است.

گروهی با ارسال پیامک ائتلاف خود را معرفی می کند و برخی از افراد نامبرده در این ائتلاف ناگزیر مجبور می شوند با صرف هزینه این ائتلاف را تکذیب کنند.

در این میان پیامک هایی نیز ردو بدل می شود که گویای نقد برخی از این ائتلافها است.به عنوان مثال یک پیامک به این شرح است"مصلحت کانون برتر از منافع شخصی چند نفر است که به عنوان مهندسین القا گردد به ائتلافی رای داده شود ،خصوصا بازرس چگونه می تواند با هیئت مدیره القایی ائتلاف داشته باشد"تعدادی از مهندسین دلسوز شهرستان رامسر

چقدردر ایجاد اتحاد و همدلی مهندسین  نامزد، به هم تعارف می کنند!!

  چقدرمسرت بخش.!!!

جوانان باوری و آینده انقلاب اسلامی

حسن گل دشتی /جامعه مدیریتی کشور باید زمینه تقویت بنیه فکری جوانان را مهیا کند چرا که این اتفاق بزرگ می تواند به ارتقا و گسترش حلقه های مدیریتی کشور کمک کند و بهر حال جوانان مسئولیت های مدیریتی واجرایی امور کشور را درآینده نه چندان دور به دست خواهند گرفت. ایجاد زمینه های لازم جهت مشارکت فعال جوانان در امور سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و تقویت روحیه تعاون و مسئولیت پذیری می تواند باعث پیشرفت هر چه بیشتر کشور اسلامی ایران در آینده ای نزدیک گردد.

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

درخت اکالیپتوس و نگهبانی رستم !!!

متاسفانه در روزهای اخیر متوجه شدیم که درخت اکالیپتوس مزاحم در جنب توسکاسرا که مدتی قبل توسط افرادی ناشناس و در واقع ذی نفع اسید پاشی شده بود در عملی ضربتی و البته غافلگیرانه ،آنهم در دمدمه های صبح که گمان می رود بعد از اذان صبح نیز بود توسط پرسنل خدوم و زحمت کش شهرداری شهر رامسر از بن قطع شد و لاشه آن نیز سوزانده و گرد آن را به دریا ریختند تا این عمل ،درس عبرتی باشد برای تمام کسانی که در برابر چشم همیشه بیدار رستم و سهراب رامسر قد علم می کنند.

حال ما فرصت را غنیمت شمرده و گفتگویی را با رستم آن قهرمان اسطوره ایران که نگهبان این درخت نیز بود انجام دادیم که مشروح آن را خدمت شما مخاطب گرامی تقدیم می کنم.

ادامه مطلب را بخوانید

ادامه مطلب ...

برگزاری انتخابات کانون مهندسین شهرستان رامسر در چند روز آینده

به گزارش منابع آگاه ،آخرین اسامی افراد نامزد انتخابات کانون مهندسین شهرستان رامسر به شرح زیر است

ادامه مطلب ...

روند ابطال انتخابات مجلس در حوزه تنکابن،رامسر و عباس آباد

روایت از روند ابطال انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تنکابن،رامسر و عباس آباد در روزنامه اعتماد مورخ 20 فروردین 91

"نفرات اول، سوم و چهارم به شورای نگهبان شکایت می کنند و انتخابات را مهندسی شده می دانند. اعتراض ها حتی به صحن مجلس هم کشیده می شود و برخی نمایندگان خواستار ورود مستقیم وزیر کشور به موضوع رای گیری در رامسر و تنکابن می شوند. در نهایت شورای نگهبان نمایندگان ویژه اش را برای بررسی اعتراض سه فردی که علیه کاندیدای نزدیک به مشایی شکایت کرده بودند، به این منطقه می فرستد و سرانجام با اعلام اینکه در این منطقه تخلف صورت گرفته است، انتخابات مجلس نهم را در تنکابن و رامسر باطل می کند."

بقیه را در ادامه مطلب دنبال نمایید

ادامه مطلب ...

نامزد ناکام مجلس نهم تنکابن،رامسر به پاستور می اندیشد!!!

فرهاد رستمیان ،نامزدی که موفق به ثبت نام در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تنکابن،رامسر و عباس آباد نشده بود در گفتگویی اظهار داشت :هر چند بنده نگاهم به انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی این حوزه بود ولی بنا به تکلیفی که صورت گرفت و شرایطی را که فراهم  کردند ، بنده آنها را پذیرفتم تمایل به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دارم.

ادامه مطلب ...

علائم پیدایش قیامت

علامه سید محمد حسین حسینی تهرانی در کتاب معادشناسی (جلد چهارم) به بیان روایتی عجیب و تکان دهنده از رسول مکرم اسلام (ص) پرداخته که مطالعه آن را در روز میلاد مسعود آن یگانه خلقت، بی هیچ مقدمه ای به همه مسلمانان توصیه می کنیم: 

ادامه مطلب ...

شکایت نامزدهابه نتیجه انتخابات نظام مهندسی شهرستان رامسر

تعدادی از نامزدهای چهارمین دوره انتخابات نظام مهندسی شهرستان رامسر با ارسال شکایت نامه ای به هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان مازندران به نتیجه این انتخابات اعتراض کردند و خواستار رسیدگی به تخلفات مطروحه شدند.


ادامه مطلب را دنبال کنید

ادامه مطلب ...

مورخ ساروی :از اینکه عصبی شدم رنج می برم

حسین اسلامی ساروی در واکنش به اظهارات در مورد نامه اخیرش به وزیر کشور که با توهین  به شهروندان غرب استان و نماینده محترم چالوس  و نوشهرهمراه  و احساسات بسیاری از مردم را جریحه دار کرده بود در اظهار نظری  (پوشش کامنت) در یکی از سایتها عصبی شدن خود را رنج آور دانست.

ادامه مطلب ...

کانون مهندسین شهرستان رامسر برای انتخابات هیئت مدیره آماده می شو

بر اساس اطلاعیه ای که در سایت کانون مهندسین شهرستان رامسر  آمده است از تاریخ 11 بهمن به مدت 5 روز از مهندسین علاقه مند دارای شرایط خاص ثبت نام به عمل می آید.

بر اساس شنیده ها از افرادی که تا کنون ثبت نام کردند می توان مهدی فضل کریمی،محمد بهزادی،احمد رضا جنت صادقی را نام برد.

احتمال می رود 5 نفر از7 نفر عضو هیئت مدیره کنونی کانون مهندسین شهرستان رامسر  در این انتخابات ثبت نام نمایند.

نکته حائز اهمیت عدم علاقه مندی علی امینی شاد برای نامزدی این دوره از انتخابات است.

خبرهای تکمیلی متعاقبا به اطلاع می رسد.

رهبری املشی در جمع روحانیون املش از تشکیل استان ساحلی حمایت کرد

به گزارش خبرنگار املش ما عصر امروز محمدمهدی رهبری املشی عصر امروز 7 بهمن 1391که در جمع روحانیون املش حاضر گردیده بود از تشکیل استان ساحلی حمایت نمود.

رهبری املشی در ۱۴ آبانماه سال جاری با ارسال نامه ای به دفتر ریاست جمهوری از دکتر احمدی نژاد تشکیل استان ساحلی شمالی را خواسته بود .

وی در مصاحبه های خود از مزیت های الحاق رودسر و املش به نفع مردم با سایت های مختلف خبری انجام داد که در آنها  با تشکیل استان جدید و الحاق رودسر و املش به آن بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد صحبت هایی نموده بودوگفته بود همچنین با منتزع شدن این دو شهرستان از استان گیلان، قابلیت مدیریت مسئولین به مرکزیت شهررشت هم آسانتر خواهد شد و تعارضی با منافع استان هم نخواهد داشت

رهبری املشی اظهار داشت : روند کوچکتر شدن استانها در کل کشور در حال انجام است و این یک امر طبیعیست .

نماینده شهرستان های رودسرو املش یکی از دلایل موافقت خود را با این طرح توجه کم مسئولین استانی به طرح ها و پروژه های مهر ماندگار و عمرانی این دو شهرستان بیان کر د وگفت از جمله  این طرح ها بیمارستان املش است که  با پیشرفت ۹۵ % همچنان منتظر اعتبار است ولی بیمارستانی در نزدیکی مرکز استان با درصد پیشرفت کمترمورد  توجه  بیشتر مسئولین قرارمی گیرد و یا داستان طولانی سد پلرود که همچنان با مشکل کمبود اعتبار مواجهه است.

وی   بار مالی تشکیل استان ساحلی  را که برای دولت دارد مبلغی حدود پنجاه میلیارد تومان اعتبار اعلام نموده بود.