پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

17پایگاه جشن عاطفه ها در رامسر برپا می شود

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: 17پایگاه ثابت و سیار در جشن عاطفه های برپا و کمک های مردمی را جمع آوری می کند. 


 

پرویز سرایی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران بیان کرد: جشن عاطفه های امسال که با شعار مهر در انتظار همدلی 26 و 27 شهریور همزمان با سراسر کشور در رامسر برگزار می شود کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین و مردم نوعدوست را جمع آوری می کند.

وی افزود: همچنین هشتم مهرماه جاری در کلیه مدارس کمک های مالی دانش آموزان جمع آوری و به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و حتی دانش آموزان بی بضاعتی که تحت پوشش این نهاد نیستند نیز کمک می شود.

وی گفت: در جشن عاطفه های سال گذشته190میلیون و 955 هزار  ریال کمک های نقدی و غیر نقدی از سوی مردم و خیرین جمع آوری و به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

سرایی اظهارداشت: کمیته امداد نگاه ویژه ای به خدمات فرهنگی برای دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش انجام می دهد .

وی گفت: سرمایه گذاری در بخش فرهنگی در توانمندی خانواده ها موثر خواهد بود و باید علاوه بر رفع نیازهای اقتصادی از نظر روحی و روانی هم برای خانواده ها دارای برنامه باشیم.

به گزارش جابرمددی مقدم مسئول روابط عمومی کمیته امداد ،سرایی مدیرامدادبیان داشت: 97 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) شهرستان رامسر هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

نظرات 5 + ارسال نظر
رامسری 1394/06/29 ساعت 03:27 ب.ظ

خواسته مردم رامسر انحلال موسسه های غیراستاندارکسری وعلوم پزشکی است که باید انجام گیرد.

رامسری 1394/06/29 ساعت 02:40 ب.ظ

رامسر راکد ترین شهر جهان

وزنه برداری 1394/06/29 ساعت 12:56 ب.ظ

اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان
زیر نظر مربی شایسته رامسری
---------------
مربی شایسته رامسری
در کنار تیم ملی وزنه برداری نوجوانان
-------------
حکم مربی گری تیم ملی وزنه برداری نوجوانان
برای پیشکسوت شایسته رامسری
------------------

پیشکسوت رامسری 1394/06/29 ساعت 12:42 ب.ظ

لینک عکس

http://www.google.com/imgres?imgurl=http://gilan.itvhe.ac.ir/_gilan/images/aminifard.jpg&imgrefurl=http://gilan.itvhe.ac.ir/DesktopModules/News/NewsViewPrintable2.aspx?TabID%3D4883%26Site%3Dgilan.itvhe.ac%26MId%3D20319%26Lang%3Dfa-IR%26ItemID%3D15961&h=400&w=524&tbnid=p2P_FE3vlmGC-M:&docid=TP_BFb1fG9gqbM&ei=P2n-VYymCYzkUdHGobgH&tbm=isch&ved=0CCEQMygEMARqFQoTCMzBv4uUhcgCFQxyFAodUWMIdw
به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ با توجه به اینکه مسابقات و اردوهای آماده سازی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان قرار است بزودی طبق تقویم ثبت شده سال(94) در فدراسیون وزنه برداری برگزار شده ودر سطح کشور فعالیتش را استارت بزند،به همین منظورمحمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان 2 دستیار خود را برای همراهی و آماده سازی ملی پوشان این رده سنی به رییس فدراسیون وزنه برداری معرفی کرد. برهمین اساس علی اکبر خورشیدی فر و علی امینی فرد 2 مربی سازنده ای هستند که سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان آنها را بعنوان دستیار خود دراین تیم معرفی کرده است. لازم به توضیح است این دو مربی گیلانی قرار است بعنوان مربیان تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان با آغاز اردوی آماده سازی این رده سنی در کنار محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان فعالیت خود را با هدایت فنی وزنه برداران این رده سنی استارت بزنند.

رامسری 1394/06/25 ساعت 02:40 ب.ظ

خطاب به اعضاء ستاد پردیس خودگران رامسر
گیرم دانشگاه بین الملل را دررامسر نگه دارید با موسسات بدون دانشجوی کسری چه میکنید؟؟؟


موسسه ای که با حداقل امکانات جماعتی را به سخره گرفته .کاش درهای این مرکز غیر استاندار رامسر که بی شباهت به کودکستان نیست هم پلمپ
میشد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.