پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

آقای شیخ ،از شما انتظار دیگری می رفت!

آقای شیخ ،از شما انتظار دیگری می رفت!

پس از پیروزی دولت یازدهم و رای اعتماد مجلس به کابینه ،بحث انتصابات مدیران دستگاه ها موضوع داغ بسیاری از محافل را به خود اختصاص داد و همچنان نیز ادامه دارد.  

ادامه مطلب ...

مناظره امیر جم و عطایی دنباله دار شد

امیر جم:من رئیس ارشاد رامسر را محکوم نمی کنم 

ادامه مطلب ...

انتقادات رئیس ستاد روحانی در رامسر در خصوص استاندار

انتقادات  رئیس ستاد روحانی در رامسر در خصوص فلاح ،استاندار مازندران

موج شمال: بیش از یک سال است که ربیع فلاح به عنوان استاندار بیست و یکم به مردم مازندران معرفی شد.در این مدت هر یک از موافقان و مخالفان وی اظهارات و مطالب گوناگونی نسبت به عملکرد وی بیان داشتند.برخی به شدت به وی تاختند و برخی نیز از وی حمایت کردند.امام جمعه ای از بدقولی استاندار در عملی کردن وعده هایش در معارفه بخشدار کجور سخن به میان می آورد ودر گوشه دیگر استان همتای وی در نماز جمعه بابل تمام قد از استاندار حمایت می کند  ادامه مطلب ...

حتی یک نفر حق ندارد با نارضایتی از واحدهای فرمانداری بیرون برود


حتی یک نفر ارباب رجوع حق ندارد با نارضایتی از واحد های فرمانداری رامسر بیرون برود

فرماندار رامسر گفت:رضایتمندی مردم یک اصل مهم کاری است و همه باید در این راه عملا گام برداریم 

ادامه مطلب ...

واکنش مخاطب رامسر نیوز نسبت به اظهارات امیر جم

واکنش مخاطب رامسر نیوز نسبت به اظهارات امیر جم

مخاطب پژواک رامسر با ارسال مطلبی نسبت به اظهارات چند روز پیش امیر جم که در خصوص فیلتر رامسر نیوز در همین وبلاگ منتشر شده بود واکنش نشان داد

 

ادامه مطلب ...

مدیر مسئول ساحل دریا وارد کارزار انتخاباتی شد

مدیر مسئول ساحل دریا وارد کارزار انتخاباتی شد

مدیر مسئول دوهفته نامه ساحل دریا کاندیدای پانزدهمین دوره ی انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت شد

به گزارش خزر، مهدی حلاجیان برای شرکت در انتخابات پانزدهمین دوره ی انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات شد.

انتخابات ساعت 14 روز سه شنبه 6آبان در تالار وحدت تهران با حضور مدیران مسئول کلیه نشریات مکتوب و سایت های خبری برگزار می شود .

مهدی حلاجیان متولد 1351 از شهرستان رامسر، فارغ تحصیل رشته ی مهندسی برق از دانشگاه صنعت آب وبرق شهید عباسپور تهران ، کارشناس ارشد برنامه ریزی محیطی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول دوهفته نامه (ساحل دریا ) می باشد.

وی صاحب امتیاز و مدیر مسئول دو هفته نامه ی ساحل دریا با گستره ی پخش استان های گیلان و مازندران با انتشار بدون وقفه از مهر ماه 1390 تا کنون می باشد.

عضویت در هیات مدیره برگزاری جشن هزارمین شماره روزنامه ی انتشار روزنامه ی جام جم ، عضو هیات اجرایی غرفه ی روزنامه ی جام جم در نمایشگاه مطبوعات و اخذ رتبه ی اول غرفه ی نمایشگاهی در آن سال، نویسنده ی مقاله و مطالب در روزنامه همشهری ،کار وکارگر، کیهان ، ایران از جمله سوابق وی می باشد.

 

 

مشاور اداره ارشاد رامسر،انتقاد از رئیس آن؟

چرا پس از دو ماه انتصاب  مشاور اداره ارشاد رامسر،وی  از رئیس آن اداره انتقاد کرد؟

پس از هک سایت رامسر نیوز طبق روایتی که مدیر مسئول آن بیان داشت امیر جم یکی از مخاطبان پژواک رامسر مرقومه ای را برایمان به شرح زیر ارسال کرد. 

ادامه مطلب ...

مدیرمسئول و سردبیر رامسر نیوز مورد تهدید قرار گرفت

پایگاه تحلیلی رامسر نیوز نوشت:مدیرمسئول و سردبیر رامسر نیوز مورد تهدید قرار گرفت

مدیر مسئول رامسر نیوز در این رابطه به خبرنگار ما گفت:چند ساعت پس از حمله سایبری ، فردی با شماره مخفی با بنده تماس گرفت و بنده را مورد تهدید قرار داد.

قاسمی بیان داشت : این فرد مطالب انتقادی و تحلیلی موجود در رامسر نیوز را خطاب قرار داد و با تهدید خواستار توقف ادامه این روند شد.

مدیر مسئول رامسر نیوز اظهار داشت:بر اساس برخی مسائل می توانیم اقدام کننده این حمله سایبری را حدس بزنیم و در تلاشیم با تهیه اسناد موجود این شخص را به همگان معرفی نماییم.

قاسمی در پایان با اشاره به اینکه خبرنگاران همیشه مورد تهدید هستند گفت: رامسر نیوز بی توجه به این مسائل به رسالت و راه خود با قدرت و صلابت گذشته ادامه خواهد داد.

حمله سایبری به رامسر نیوز

صبح امروز سایت تحلیلی رامسر نیوز مورد حمله اینترنتی افراد ناشناس قرار گرفت.

حسین قاسمی مدیر مسئول این سایت با اعلام این خبر گفت:پس از قرار دادن چند خبر انتقادی در رامسر نیوز پایگاه خبری رامسرنیوز صبح امروز مورد حمله سایبری افرادی ناشناس قرار گرفت.

وی گفت:خوشبختانه مدیریت و گروه پشتیبانی این سایت متوجه این اقدام قرار گرفت و هم اکنون در حال مبارزه برای عدم هک این سایت اطلاع رسانی می باشد.

قاسمی در پایان گفت:بر این باوریم که دانستن حق مردم است و این اقدام این افراد ناشناس برای هک یک سایت اطلاع رسانی که دارای مجوز را محکوم می کنیم.

یک سوال در خصوص حضور خبرنگاران کویتی به رامسر

پس از حضور خبرنگاران کویتی به رامسرلازم است به سوالی پاسخ داده شود.

چه میزان جاذبه های گردشگری و فرهنگی خود را به این اعراب کویتی معرفی کردیم؟آیا ما فقط مجری دستورات ارسالی از مقامات بالا دست هستیم و یا در اجرای دستورات انعطاف پذیر نیز می باشیم.

طنز

به بهانه حضور خبرنگاران کویتی برای معرفی ظرفیت های گردشگری استان مازندران

پژواک رامسر: اهلا و سهلا یا اخی از کجا ادخل شدید ؟ای جان ، کویت ؟ یاالله؟

اللهم ارحم بر ما عجم که ذهب عرب  از کویت برای رایزنی فرهنگی؟

نحن الذوق زده فی هذا العمل آقای استاندار  ،لا سکته انشالله و انظرنا این پیشرفت فرهنگی کویتی رو لمس .

یا الله ترحمنی ،بسیار بانوان خبرنگار کویتی خوش حجاب بوده و کمک کنید شعبه ای از رسانه های الرامسر در کویت تاسیس.

یا الله ...این گروه کویتی در حضور مسئولان شهرمان بسیار حجاب العمل...بسیار کار فرهنگی اعمل...یغبض العین ما خبرنگاران رامسری از آن خبرنگاران عرب الکویتی ...

.

شروط ۱۱ گانه داعش برای خبرنگاران

به گزارش پایگاه خبری داعش دات آی آر:

 داعش، برای همکاری با خبرنگاران ۱۱ شرط تعیین کرد و متخلفان از این شروط را تهدید کرد که آنان را به قتل رسانده و یا به صلیب می کشد  ادامه مطلب ...

اگر سامانه 197 ،پس چرا پارچه نوشته؟

یکی از کارهای خوبی که در نیروی انتظامی انجام شد ایجاد سامانه 197 بود.

آن طوری که مسئولان ارشد نیروی انتظامی در خصوص سامانه 197 بیان داشتند ،با این ایجاد سامانه شهروندان می توانند تمام دیدگاه ها، نقطه نظرات، انتقادات، شکایات و پیشنهادهای خود از رفتار و عملکرد پلیس از طریق این سامانه بیان کنند 

ادامه مطلب ...

پیام قاسم سلیمانی خطاب به گروه داعش

سخنگوى گروه وهابى داعش : بعد از عراق نوبت حمله به ایران است شیعیان ایران را به خاک و خون میکشیمhttp://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTo65oixqDW8GQEMumm4nBU2a5CPpui3-M6ml6l9Uei3xC7UNUdbw ...

پیام دلیر مرد ایران سرلشکر قاسم سلیمانی شب جمعه در سخنرانی میان سران ارتش و سپاه استان کرمان به گروهک تکفیری داعش :

بسم رب شهداء والصدیقین...

اگر میخواهید برای فرزندانتان خاطره ای از خود بجا بگذارید هر چه سریعتر به خانه های خود بازگردید...

بی شک اگر پایمان به امر ولی و امامان به میدان نبرد باز شود به خدا سوگند که مادرانتان از به دنیا آوردنتان خود را لعنت می کنند چرا که قرن هاست نسل به نسل جوانان شیعه برای سلاخی و گرفتن انتقامی شدید از قاتلان حسین (ع) شمشیرهای خود را تیز نگه داشته اند...

والله که اگر پایتان به حرم حسین (ع) برسد سرهای بریده ی شما را برای حرم زینب (س) به پیشکش خواهیم برد و یقینا" نماز ظهر را در بقیع اقامه خواهیم کرد ...

لبیک یا حسین(ع)

به شما هشدار میدهیم !!!

اینجا عراق نیست !

اینجا سوریه نیست !

اینجا موصل و...نیست .

اینجا ایران است سرزمینی که جوانانش خواب را بر شما حرام و مرگ را آرزویتان خواهد کرد!

ایران را به گورستان لاشه هایتان تبدیل خواهیم کرد...

عید غدیر مبارک

ز لیلی من شنیدم یا علی گفت

 

به مجنون چون رسیدم یا علی گفت

 

مگر این وادی دارالجنون است

 

که هر دیوانه دیدم یا علی گفت

 

نسیمی غنچه ای را باز میکرد

 

به گوش غنچه دیدم یا علی گفت

 

چمن با ریزش باران رحمت

 

دعایی کرد و او هم یا علی گفت

 

خمیر خاک آدم را سرشتند

 

چو برمیخاست آدم یا علی گفت

 

مسیحا گر دم از اعجاز میزد

 

ز بس بیچاره مریم یا علی گفت

 

به فرقش کی اثر می کرد شمشیر

 

یقینم ابن ملجم یا علی گفت

 

مگر خیبر ز جایش کنده می شد

 

یقین آنجا علی هم یا علی گفت


عید غدیر خم بر شیعیان آن حضرت تبریک و تهنیت باد.یا علی

فضیلت زن این نیست که پایش را دراز کند و مدال بیاورد

آیت‌الله عبدالله جوادی آملی مرجع تقلید شیعه گفت: به ما گفتند بیراهه بروید ما هم گفتیم چشم، فضیلت زن در این نیست، که زن و دختر ما برود پایش را دراز کند و یک کسی را بزند و برای ما مدال بیاورد، فأین تذهبون، به کجا داریم می‌رویم.

به گزارش خبرگزاری رسا، جوادی در درس تفسیر قرآن گفت:  ما خیال می‌کنیم کمال زن در این است که برای ما برود مدال بیاورد، کمال زن در مادر شدن است، در فرزند تربیت کردن است، کمال زن در اصلاح جامعه است، چرا عواطف در جامعه کم است، زن از همین حقیقت خلق شده است، به ما گفتند بیراهه بروید ما هم گفتیم چشم، فضیلت زن در این نیست، که زن و دختر ما برود پایش را دراز کند و یک کسی را بزند و برای ما مدال بیاورد، فأین تذهبون، به کجا داریم می‌رویم  ادامه مطلب ...

روزمرگی؛ بلای جان روابط عمومی ها!

با نگاهی به پیشینه تاریخی روابط عمومی ها در ایران ، می بینیم که هرگاه مدیر روابط عمومی از بین افراد غیر متخصص و یا بدور از تجربه کافی در این عرصه انتخاب شده است ، فقط به دلیل عدم آشنایی با این فن ، روابط عمومی را به سمت و سویی برده است که حتی برداشت عمومی از این حرفه را تغییر داده است ، تا حدی که اغلب مدیران سازمان ها یا فکر می کنند یا بهتر است بگوییم ترجیح می دهند که اینگونه فکر کنند ! که مدیر روابط عمومی اگر خطاط خوب ، مجری خوب و مداح خوب و یا ... باشد ، برای این حرفه کفایت می کند! و گزینش مدیران و مسؤولین غالبا" بر این اساس شکل می گیرد

.....

هرگاه رسانه ها در انجام این رسالت خود صادقانه گام بردارند کمک شایانی به روابط عمومی ها به عنوان دستگاه پاسخگو به مخاطبان از کانال رسانه ها خواهند بود و در چنین شرایطی روابط عمومی ها به ناچار باید با اطلاع رسانی شیشه ای و کاملا" شفاف ارتباط مطلوب تری با رسانه ها برقرار کرده و به خواست آنان که خواست واقعی مردم خواهد بود گردن نهند و در غیر این صورت ، اگر رسانه ها فقط به دنبال نقاط ضعف سازمان ها نه برای نقد صادقانه که برای کوبیدن و بهره برداری های سیاسی و ایجاد چالش در افکار عمومی باشند روابط عمومی ها نیز به چالش کشیده شده و به عنوان توجیه گر و در نقش سرپوش گذارنده بر آنچه که از این رسانه ها منتشر می شود ، عمل خواهد کرد و این آغازی بر روزمررگی های روابط عمومی در این مسیر خواهد بود.

 

ادامه مطلب ...

آقای فرمانده کدام خبر؟کدام انعکاس؟

آقای فرمانده کدام خبر؟کدام انعکاس؟

صبح امروز فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رامسر در مراسم صبحگاه ، ویژه هفته نیروی انتظامی از خبرنگاران شهرستان رامسر تقدیر کرد!! 

ادامه مطلب ...

فرمانده انتظامی استان مازندران :اقدامات خبرنگاران مکمل کارهای پلیس است

فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران به همت و همکاری اصحاب رسانه در یاری رسانی به نیروی انتظامی در اجرای خدمات امنیتی اشاره و عنوان کرد: خبرنگاران همراه با نیروی انتظامی در یک راستا حرکت می کنند و تاکنون اقدامات آنها مکمل کارهای پلیس بود  ادامه مطلب ...