پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

مناظره امیر جم و عطایی دنباله دار شد

امیر جم:من رئیس ارشاد رامسر را محکوم نمی کنم 

 

جناب آقای استاد محمد عطایی

با سلام و ادب و احترام

علی رغم این که عادت به پاسخگویی به دیدگاه های دوستان عزیز نداشته و به قضاوت افکار عمومی معتقد می باشم ، چند نکته ای را به عرض می رسانم:

1- از این که به نقد دیدگاه بنده پرداختید ، از جناب عالی سپاسگزارم. در بیان نقد ( دست کم در مورد خودم) هم هیچ گاه نگران آزردگی احتمالی نباشید. آن چه از خاطر عزیزان بیش تر اهمیت دارد ، حقیقت است که نباید قربانی تعارفات شود.

2- همان گونه که در ابتدای بند 3 عرض نمودم موارد بندهای 1 و 2 به عنوان پیش فرض و مستقل از موضوع مطرح شد.

3- هم چنین این جانب هیچ آشنایی یا اطلاعاتی یا قضاوتی در مورد عملکرد رییس اداره ارشاد نداشته و ایراد بنده به قول حقوق دان ها شکلی و نه ماهیتی بود. بنابراین جایی برای محکوم کردن رییس مزبور وجود نداشت.

4- دیدگاه مطرح شده 3 بخش صریح و واضح داشت. اول این که چگونه با علم به مشکلات ، سمت مشاور رسانه ای پذیرفته شد؟ دوم این که چگونه در مقام مشاور معتمد ، ضمن عکسبرداری یواشکی از صندلی خالی و چرت جناب رییس ، به او حمله شد ؟ سوم این که چگونه تنها با گذشت تنها 4 ماه از کار یک مدیر ، این چنین حمله ای ( تاکید می کنم حمله ) روانه ی ایشان شد.

5- ذکر واژگانی چون سفسطه ، مغلطه ، هیاهوگری ، مخالف افزایش آگاهی مردم و جلب توجه به حاشیه ، باعث شد که بنده نسبت به معانی آن ها در ذهنم دچار تردید شوم. خوشحال می شوم که جناب استاد ضمن توضیح معانی آن ها ، شواهد و نشانه های آن را در دیدگاه این جانب مشخص نمایند.

6- جناب حسین آقای قاسمی به عنوان مدیر مسئول سایت رامسر نیوز در قبال مطالب مندرج ، مسئولیت دارند ؛ از این رو مخاطب قرارداده شدند. در صورت اشتباه در گفتار بنده ، صمیمانه از جناب ایشان عذرخواهم.

7- ساده تر از این؟

که من،دروغ نگویم؛

که تو، باورم کنی؛

که من، پوزش بخواهم؛

که تو،مرا ببخشی؛

که من مخالفت تو را دشمنی ندانم؛

که تو مجال مخالفت را از من نگیری؛

که او، زور نگوید؛

که ما، زیر بار زور نرویم؛

که همه،......

باشیم،

اما فقط به اندازه ی تکه ای از پازل که شایستگی اش را داریم!

با تشکر

بنده ناچیز خداوند متعال

نظرات 1 + ارسال نظر
علی 1393/07/30 ساعت 11:25 ب.ظ

آقای امیر خان و استاد عطایی عزیز ! بابا ول کنید بنده خدا را ... حالا به خاطر کار دیروزش توی جلسه خوابش برد جنایت که نکرد ؟ نمایندگان مجلس ما یکی در میان می خوابند و اطلاعات را پس از بیدار شدن از بغل دستی می گیرند !
به جای این کارها همگی با هم متحد شوید و علیه دشمن مشترک یعنی پوزخند اقدام کنید که تبدیل به یکی از بلندگوهای استکبار جهانی شده و قصد اختلاف میان مؤمنان را دارد ! درست همان کاری که داعش در عراق و شام انجام می دهد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.