پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

قصد نامعلوم شورای شهر رامسر از فروش پلاژ «لیدو»


قصد نامعلوم شورای شهر رامسر از فروش پلاژ «لیدو»  

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، در روزهای اخیر با برملا شدن قصد جالب توجه شورای شهر رامسر در زمینه فروش مزایده زمین «لیدو» رامسر که متعلق به شهرداری این شهر است، اعضای شورای شهر رامسر به تلاطم افتادند و با موضع‌گیری‌های خود سعی در توجیه این کار دارند.

اخبار، یادداشت‌های تحلیلی و انتقاد اصحاب رسانه‌های مکتوب و فضای مجازی رامسر در این زمینه نشان‌گر نگرانی آنها از فروش بهترین زمین رامسر است که در گذشته پلاژ بوده است.

گرچه تصمیم فروش زمین لیدو در زمان شورای دوره دوم و سوم با مقاومت‌های مردمی ناکام ماند ولی گویا شورای دوره چهارم شهر رامسر تصمیم قاطعی برای فروش این ملک باارزش گرفته است.

رئیس شورای شهر رامسر در توجیه این مزایده عنوان کرده که از کنار فروش این زمین، کارخانه زباله‌سوز و کارخانه شن و ماسه احداث می‌کند.

طبق متن مزایده، شرکت برنده مزایده لیدو بایستی دو سال بعد از برنده شدن نسبت به تسویه مبلغ آن اقدام کند و این در حالی است که اکنون در میانه راه عمر شورای دوره چهارم هستیم، یعنی از امروز شورای شهر رامسر برای شورای دوره پنجم در حال تعیین تکلیف است.

همان‌طور که شورای شهر رامسر در دوره چهارم برخی از مصوبات شوراهای گذشته را انجام نداده چه تضمینی وجود دارد که شوراهای دوره آینده نیز نسبت به این طرح پیگیر و نسبت به انجام آن علاقه‌مند باشند.

به نظر می‌رسد شورای شهر رامسر با توجه به اینکه فکر سرمایه‌گذاری ندارد و علاقه‌‌مند نیست تا با الگوگیری از دیگر شهرها نسبت به ایجاد درآمد پایدار اقدام کند، تقریبا تاکنون هیچ اقدامی برای جذب سرمایه‌گذاران کلان نداشته و تنها فکر اعضای شش نفره شورا، فروش زمین لیدو است.

با این اوصاف، پیشنهاد می‌شود زمین توسکا نیز مکان مناسبی برای فروش است تا از کنار آن به کارهای عمرانی بزرگ پرداخته شود، پلاژ ساحل طلایی نیز مناسب فروش است تا کارخانه تولیدی راه‌اندازی شود.

ولی باید پرسید چرا اعضای شورای شهر دوره چهارم رامسر به آسانی تمایل دارد منابع بکر و زیبای رامسر را بفروشد و وعده سر خرمن به مردم بدهد؟

به گزارش فارس، به علت نزدیکی کوه و دریا در رامسر، زمین‌های بکر و دست‌نخورده در منطقه شهری به‌ندرت یافت شده و بیشتر در تصرف بانک‌ها یا شرکت‌های خصوصی است! در حالی که بیشتر ادارات رامسر هنوز اجاره‌نشین هستند و اکنون نیز زمزمه فروش ملک معروف لیدو!!! مطمئنا آیندگان قضاوت خواهند کرد.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
رضا 1394/02/11 ساعت 10:53 ب.ظ

من از منتقدین این طرح سوال دارم . ببخشید در طول این چند سال بغیر از آقای نجفی که همیشه به فکر آبادی این شهر بوده و هست چه کسی تا الان آمده در رامسر سرمایه گذاری بزرگ انجام بده ؟بچه های شهر ما تا کی باید تاوان این افکار پوچ و غلط رو بده ؟ پس این آبادانی شهر کجاست ؟ فقط به تنهائی بنده خدا آقای نجفی باید به فکر آبادی این شهر باشه ؟ تازه کدوم حمایتی از نامبرده تا حالا شده ؟ شخصی پیدا شده میخواد با مشارکت شهرداری اینطور که من فهمیدم پولش رو بیاد بریزه تو این شهر حالا ما هی بیایم تخریب کنیم . تا کی باید تاوان افکار پوچ بعضی ها رو بدیم ؟

روستاوند 1394/02/01 ساعت 11:12 ب.ظ

گرچه براساس قانون فعلی شهرداری می تواند باستناد مصوبه شورای شهر املاک در اختیار را به فروش برساند ولی به عقیده حقیر اموال واملاکی که با تغییرکاربری یا فعالیت اقتصادی حاصل شده نه سواحل که بعنوان انفال محسوب شده ومتعلق به کل هموطنان عزیزمی باشد.وشهرداری فقط امانت دار این املاک می باشد.

رامسر 1394/02/01 ساعت 09:42 ب.ظ

خدا عاقبت این شهر و مردمش رو بخیر کنه با این مسئولین بی تفاوتی که ما داریم

[ بدون نام ] 1394/02/01 ساعت 11:26 ق.ظ

بابا بذارین شهر پیشرفت کنه چند نفر برن سر کار

قاسمی 1394/01/31 ساعت 11:31 ب.ظ

ممنون از.اطلاع رسانی و توضیحات و شفاف سازی شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.