پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

توزیع 445سبد کالای ماه رمضان بین خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) شهرستان رامسر

 مدیر کمیته امدادرامسر از توزیع 445 سبد کالا و بسته های غذایی و معیشتی ماه مبارک رمضان در بین خانواده های مورد حمایت خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد مازندران ، پرویز سرایی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)  با اعلام این خبر اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در ماه مبارک رمضان سال جاری با اجرای طرح های مختلف از جمله مفتاح الجنه ، محسنین ، اکرام ایتام و ... سعی در زمینه سازی دیدار مسئولان از منازل ایتام ، بیماران صعب العلاج و رفع مشکلات نیازمندان کرد.

وی افزود: در دین مبین اسلام دو نوع عبادت موجود است یک عبادتی که بیشتر جنبه فردی داشته مثلا نماز، روزه، قرائت قرآن و ... که در آن انسان مستقیماً با خداوند راز و نیاز می کند و دیگری عبادتی که بیشتر جنبه اجتماعی دارد مانند انفاق، احسان، صدقه و ... که در آن انسان از طریق کمک به همنوع خودش مسیر تقرب را می پیماید.

وی رقم کمک های مردمی در ماه رمضان اعم از نقدی و غیر نقدی را 614میلیون و 580هزار ریال عنوان کرد و گفت: این کمک ها در اختیار نیازمند قرار گرفته است.

مدیر کمیته امداد خاطرنشان کرد: همچنین در ماه مبارک رمضان توسط خیرین نیکوکار تعداد 445 سبد کالا در قالب طرح حمایت غذایی شامل برنج ، گوشت ، عدس ، روغن ، ماکارونی ، رب گوجه فرنگی ، چای و قند به ارزش 242 میلیون و 43 هزار ریال در بین خانوادهای مورد حمایت این نهاد مقدس توزیع شده است.

به گزارش جابر مددی مقدم (مسئول روابط عمومی کمیته امداد رامسر)، سرایی مدیر کمیته امداد اضافه کرد: در حال حاضر این شهرستان 89نفر یتیم دارد که 2485حامی، حمایت ایتام و محسنین رو بعهده دارند.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1394/06/16 ساعت 03:34 ب.ظ

قبلاً هم در این باره موضوعاتی را عنوان نمودم که مطالب در سایت درج نگردید. جناب آقای سرایی تا جایی که از امامان، احادیث و بزرگان نقل گردیده کمک و احسان باید با چراغ خاموش انجام گیرد نه با سازو دوقول . حرکات امام علی ( ع ) سرلوحه کارتان باشد. همه مردم رامسر فهمیدند که کمیته چکار کرده است . حرکاتتان را اصلاح نمایید که مورد رضای خدا قرار گیرد نه خلق

محمودیارى 1394/05/23 ساعت 10:49 ق.ظ

تسلیت به خانواده مرحوم مهندس راهب ومردم شریف رامسر و تنکابن. روحش شاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.