پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

ملاقات مردمی مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر در مصلی نماز جمعه

 
 

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رامسر ،براساس برنامه ریزی و به مناسبت هفته دولت، ملاقات مردمی مدیر کمیته امداد با مردم شهرستان رامسر در مصلی نماز جمعه  شهعرستان رامسربرگزار شد.

ملاقات مردمی و چهره به چهره پرویز سرایی مدیر کمیته امداد با مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان رامسر به مناسبت هفته دولت در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

در این دیدار مردمی ، مدیر کمیته امداد به همراه سایر مسئولان ادارات و نهادهای خدمت رسان به بررسی مشکلات مردم پرداختند.

سرایی در حاشیه این دیدار بر اهمیت ارتباط نزدیک مسئولین با مردم تاکید کرد و افزود: در نظام اسلامی مردم نقش بسزایی دارند و مسئوولان نیز جدا از بدنه مردم نیستند.

سرایی بیان داشت: کمیته امداد نیز جزء اولین دستگاه های دولتی بود که به فرمان امام تاسیس شد و هدف آن رشد و تعالی خانواده های نیازمند و حذف فقر از زندگی آنهاست.

پرویز سرایی  با بیان اینکه خدا را شاکریم که توفیق خدمتگزاری به مردم شهید پرور را نصیبمان نمود، اظهار داشت: توجه به درخواست ها و پیشنهادهای مردم و کسب رضایت حداکثری آنان مهم ترین وظیفه دولت تدبیر و امید است که این امر با ارتباط مستقیم و چهره به چهره محقق می شود.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه بررسی و رفع مشکلات مددجویان و همچنین تاکید بر این مسئله که امروز وجود دستگاه های حمایتی و کمک به خانواده های نیازمند از جمله ثمرات انقلاب اسلامی بوده و خدمت به نیازمندان از افتخارات این نهاد ها محسوب می شود.

پرویز سرایی مدیر کمیته امداد در پایان افزود: ملاقات مردمی با مردم و آشنایی با مشکلات و گوش دادن به درد و دل شهروندان می‌تواند بهترین روش برای اعتمادسازی و نیز بررسی مشکلات بدون واسطه باشد.

در این دیدار مراجعین مسائل و مشکلات خود را با مدیریت در میان گذاشته و مدیرنیز دستورات لازم در این زمینه را صادر کرد .

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1394/06/16 ساعت 03:25 ب.ظ

مسئولین رامسر بجای اندیشه نو برای درآمد زایی شهر به نوعی که هدفشان فشارهای مالی بر مردم به چیز دیگر فکر نمی کنند و ریسمان جلوی شهروندان و مسافران کشوری در مسیر های گردشگری که به این شهر سفر می کنند می اندازند . این هم شد کار

داریوش فریاد رامسر 1394/06/13 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام ضمن تبریک هفته دولت
عجب استقبالی !!

شهروند کتالمی 1394/06/04 ساعت 11:11 ق.ظ

جناب آقای بهرامی آیا اطلاع دارید بیمارستان کتالم از قبول دفتر چه های بیمه خودداری میکند ؟ اگر فرصت دارید گزارشی تهیه نمایید ...هرچند شاید مشکلات کتالم برای شما اهمیتی نداشته باشد

ناشناس 1394/06/03 ساعت 03:29 ب.ظ

ملاقات با مسئولین خالی بند وهزارچهره رامسر درمصلی نمازجمعه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.