پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

اتفاقی عجیب در گردشگر پذیر ترین شهر مازندران

برگزاری 6 ماهه جلسات شورای شهر رامسر با 6 عضو  

روزنامه خبر شمال:شاید بهتر باشد پیشنهادی به وزارت کشور بدهیم تا از این پس انتخابات شورای شهر رامسر  برای تعداد 6 عضو برگزار شود.

 اکنون مدت چند ماهی است که یکی از اعضای شورای شهر عروس شهرهای مازندران با حکم دادگاه تجدید نظر به زندان محکوم شده  و تصمیم گیری در باره مسایل شهری در این حوزه با حضور 6 تن از برگزیدگان پارلمان شهری صورت می گیرد. جالب اینکه در این مدت هیچ بحثی در باره جایگزین کردن نفر اول علی البدل نیز صورت نگرفته است و اگر هم کاری انجام گرفته به مرحله عملیاتی در نیامده است.انگار انتخاب عضو علی البدل تنها برای خال نبودن عریضه صورت گرفته است.

در اواخر دور قبلی فعالیت شوراها بود که در شهرستان قائمشهر بنا بر دلایلی چند عضو شورا از ادامه کار کنار گذاشته شدند و بلافاصله نفرات علی البدل جایگزین آنها شدند. یا در همین دور کنونی فعالیت شورا در مرکز استان ،وقتی چند تن از اعضای شورای شهر به دلیل شرکت در انتخابات آتی مجلس از شورا کنار رفتند ،بلافاصله نفرات علی البدل جای آنها را گرفتند تا کار اداره امور شهر با مشکل روبرو نشود.

به بهانه اجلاس سران 1+5 برآن شدیم که نگاهی به جلسات شورای شهر رامسر داشته باشیم. جائیکه جلسات تصمیم گیری  در 6 ماه گذشته با یک عضو کمتر برگزار و مصوبات انجام می شود.

طی احکام قضایی دادگستری شهرستان رامسر و تجدید نظر استان به متعاقب آن هیئت حل اختلاف استان ( مرجع رسیدگی به تخلفات اعضاء شورای شهر مستقر در مرکز استان متشکل از : استاندار، نماینده شورای اسلامی، رئیس کل دادگستری استان، دو نفر نماینده مجلس شورای اسلامی) یکی از اعضاء محترم شورای شهر رامسر دچار تخلف قضایی( کلاهبرداری) شدده که پس از رسیدگی و صدور رأی ، پرونده وی از طریق فرمانداری و شورای شهرستان جهت تعیین تکلیف نسبت به ادامه همکاری و یا عزل به هیئت حل اختلاف ارسال شدکه با حداکثر آراء و متّفقاً رای به عزل وی صادر گردید.

طبق تبصره ماده 8 قانون شوراها:  هرگاه عضوی به هر دلیلی تا دو ماه در جلسه شورا شرکت نکند، تا تعیین تکلیف نهایی که نباید بیش از 6 ماه به طول بیانجامد از عضو علی البدل به عنوان جانشین در جلسات  دعوت به عمل می آید . این در حالی است که حداقل طی 6 ماه گذشته جلسات شورای شهر رامسر با یک عضو کمتر برگزار می شود. جالب اینکه  فرماندار بعنوان عالی ترین مقام اجرایی شهرستان تاکنون در این باره سکوت اختیار کرده و اقدامی عملی انجام نداده است و اگر هم کاری از طرف او صورت گرفته به مرحله اجرا در نیامده است.

این درحالیست که در گذشته های نه چندان دور ( دوره دوم شورای شهر) مورد مشابه ای جهت یکی از اعضاء اتفاق افتاده که فرماندار وقت بدون تعلل نسبت به دعوت عضو دوم علی البدل اقدام تا جلسات شورا با حداکثر اعضاء برگزار شود.

جالب تر آنکه شنیده شده است که فرد مذکور در هفته های  گذشته علی رغم عزل توسط هیئت حل اختلاف استانی با هماهنگی فرماندار در جلسات شورا شرکت کرده که این عمل وی کاملاً خلاف مصوبات و قوانین و بی اعتنایی به رای هیئت حل اختلاف بوده  است و در صورت صحیح بودن شنیده ها باید گفت که فرماندار نیز از این عمل خلاف حمایت کرده  است.

فراموش نکنیم یکی از اصلی ترین ارکان جهت عضویت و یا  استخدام افراد در مراکز مردمی و دولتی، عدم الصاق سوء پیشینه جهت  فرد کاندیدا است. لیکن طبق قوانین صلاحیت فرد مذکور خدشه داربوده است، بدین ترتیب افکار عمومی از مسئول اول دولت در شهرستان انتظار دارند تا با درایت و بدون فوت وقت و احترام به شهروندان حوزه تحت مسئولیت خود، نسبت به رفع مشکل اقدام کند. نباید چشم ها را بست و منتظر روزهای آتی ماند. رامسر شهر بزرگی است که مردان بزرگی را در همه عرصه ها به ایران عزیز معرفی کرده است. شاید اقدام قانونی از طرف مرد اول تصمیم گیری این شهرستان بتواند گره گشای این مشکل باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
سید 1394/05/09 ساعت 04:52 ب.ظ

به نام خدا
"متمم قراردادهای پیش فروش واحدهای آپارتمانی"
پیرو قراردادهای تنظیمی در دفتر املاک 343 رامسر با مدیریت آقای منصور آذرهوش با موضوع پیش فروش واحدهای آپارتمانی واقع در : رامسر-بلوار دریا-شهرک آذرهوش – ساختمان رها با مشخصات و مفاد مندرج در قراردادهای مذکور فی مابین آقای محمد لمتر محمدی(فروشنده) و خریداران امضا کننده ذیل این متمم، شرایط و موارد ضمن عقد الزام آور ذیل به قراردادهای اصلی یاد شده، ملحق و اضافه گردیده و جزء لاینفک قراردادهای مذکور می باشد:
1-خریداران هیچگونه حقی در دخل و تصرف نمای ساختمان اعم از : کندن،جدا کردن،اضافه کردن ،رنگ آمیزی، نصب نورگیر یا باران گیر و یا بطور کلی هر اقدام یا تغییری در نمای ساختمان که مغایر با نمای موجود ساختمان در زمان تحویل باشد، نخواهند داشت. تصویری از نمای فعلی به تایید و امضای خریداران رسیده است.
2-با توجه به جانمایی و مشخص بودن مکان تعبیه کولر، هر یک از خریداران در صورت اقدام به خرید و نصب کولر، ملزم به نصب آن در محل مورد نظر می باشند.
3-پشت بام ساختمان،اختصاصی طبقه هفتم می باشد و خریداران هیچگونه حقی یا ادعایی در خصوص استفاده از پشت بام مذکور را نخواهند داشت.
4-با توجه به اینکه جهت تامین امنیت واحدهای مسکونی و انجام برخی امور مربوط به ساختمان و محوطه ، اقدام به بکارگیری سرایدارشده است،خریداران ملزم به تامین هزینه های مرتبط می باشند.
5-خریداران ، متعهد و مکلف به پرداخت هزینه های شارژ ماهانه و کلیه هزینه های مشاعات اعم از: هزینه های آب مشترک ، هزینه های برق راه پله ، محوطه و.. می باشند.
توضیح اینکه علاوه بر حاکمیت قانون تملک آپارتمان بر این متمم و قرارداد اصلی و لازم الرعایه و لازم الاجرا بودن قانون مذکور برای همه ی خریداران، هر یک از خریداران در صورت تخلف یا نقض هر یک از شرایط مندرج در این متمم و قرارداد اصلی و عدم ایفای تعهدات بویژه در خصوص بندهای یک و دو این متمم، ضمن مسئو لیت اعاده وضعیت تغییر یافته به حال سابق ، مسئول جبران کلیه خسارتهای وارده به فروشنده خواهند بود.
امضاء و اثر انگشت خریداران امضاء گواهان

دلسوز 1394/05/09 ساعت 09:16 ق.ظ

اینها٧نفرهم کارى انجام نمیدن همان ٦نفرکافیست حداقل یک نفر کمتراموال بیت المال حیف میل نمیشه. جراًت عوض کردن شهردار ندارند جه برسند کارهاى دیکر شهر فقط بلدن زمینهاى شهروغیره دراختیارشهرداریست بفروشند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.