پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

ابقای شهردار رامسر یا انتخاب جدید ؟

پس از بازداشت شهردار سابق شهر رامسر در فروردین 90 و رد گزینه های متعددمعرفی شده شورا توسط مراجع ذیربط و 8 ماه بلاتکلیفی و بلا تصدی بودن کرسی شهرداری رامسر، در نهایت در 24 آذر 1390 نصرت ا... لپاسر کوزه گر مشهور به " حاج نصرت" با 3 رای موافق و 2 رای مخالف اعضای شورا که یکی از آنها اسماعیل گوهررستمی عضو فعلی و منتخب مردم در دوره چهارم شورا بوده ، به عنوان اولین گزینه بومی بر صندلی مدیریت شهرداری رامسر تکیه زد.

  ادامه مطلب ...

یکی از روسای ادارت شهرستان رامسر غزل خداحافطی می سراید

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

استقبال از محمد رضا خلعتبری در زادگاهش+تصویری

عصر دیروز پنجشنبه ،مراسم باشکوهی در استقبال از محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در مراجعت به زادگاهش شهرستان رامسر انجام شد.

برای دیدن تصاویر به «این لینک» مراجعه نمایید.

بازدید رئیس هیئت فوتبال و برخی از اعضای شورای شهر دوره چهارم شهر رامسر از تمرین پرسپولیس

تیم پرسپولیس به مربیگری آقای دایی جهت تمرین برای آمادگی بازیکنان در مجتمع تلکابین رامسر مستقر شده است.

روز گذشته دکتر هادی حلاجیان رئیس هیئت فوتبال شهرستان رامسر به همراه رضا فرزین فر رئیس کمیته داوران و برخی از اعضای شورای شهر دوره چهارم از تمرینات این تیم در اردوگاه شهید چمران بازدید کردند.

برای دیدن تصاویر لطفا به «این لینک »مراجعه نمایید.

 

اعضای شورای شهر دوره چهارم کتالم و ساداتشهر و شهر رامسر


پژواک رامسر:عکس شورای شهر رامسر مربوط به جلسه غیر علنی صبح پنجشنبه می باشد

مراسم استقبال از فوتبالیست تیم ملی

به گزارش پژواک رامسر مراسم استقبال از فوتبالیست تیم ملی آقای محمد رضا خلعتبری امروز ساعت 17 از جلوی پاسگاه میانحاله رامسر برگزار می شود.

برای عشقم جواهرده و بخاطر آنها که در آن آرامش می یابند

جلیل پورمنصوری / پدیده شورا و مشارکت شهروندان در اداره محل زندگی و زیست خود از آرمانهای انقلاب بوده که در قانون اساسی تجلی وشرایط عینی و عملی آن دردوره اصلاحات توسط دولتمردان وقت به ثمر نشست.

چه روز پرخاطره ای برای من وشما در جواهرده بود که اولین انتخابات برای تشکیل پارلمان محلی را تجربه می کردیم و امیدوار بودیم تا بطور رسمی مدیریت آنرا برعهده منتخبین خود بگذاریم .

شورو شوق انتخابات در تعداد کسانی که خود را نامزد نمایندگی شورا نمودند میتوان بازخوانی نمود. درزمان تبلیغات نیز درکنارهم بودن را تجربه کردیم . رقایت و رفاقت را توامان کردیم و تلاش داشتیم تا با حفظ اخلاق ، ضمن عرضه دیدگاههای خود صادقانه آراء شما عزیزان را جذب نماییم .

اگرچه بعضی از رخدادها ی ناخوشایند ، تلخی هایی را به کام ما نشاند ؛ اما آنچه مهم است ، منافع میان مدت و دراز مدتی است که شامل همه ما خواهد شد . امیدوارم که با پیگیری توسط مدیران شهرستان واستان ، این را فرصت طلایی برای ما رقم خورده و بامیزان مشارکت فوق انتظار ی که به هر دلیل و روشی پدیدار گشت ، شاهد تبدیل روستا ی جواهرده به شهر جواهرده بوده و از مواهب توسعه آن برخوردار شویم.

اکنون، با توکل بر خدا و با حضور شما مردم قدرشناس در انتخابات ریاست جمهوری ، فصلی تازه و سرشار از امید در تاریخ معاصر ایران با خلق شما و مردم گرانمایه ایران رقم خورده است ، و نقش شما نیز در این حماسه که با رای بالابه رئیس جمهور منتخب تان جناب آقای دکتر حسن روحانی تبلور یافته است .

اینجانب ضمن تبریک به همه مردم بابت حضور و شرکت فوق انتظار در انتخابات پارلمان محلی ، مجلس و ریاست جمهوری ، وبا رای اعتماد به رئیس جمهور تدبیر و امید ، که اعتدال را شاخصه انتخابتان قرار داده اید . پیام آور این است که می بایست بر هر کاری تدبیر کرد و امید وار بود ، الهام بخش من و شما باشدکه دیگر نباید بد اخلاقی ها را با بد اخلاقی پاسخ داد .

لذا اینجانب از تک تک شما سروران حماسه آفرین در صحنه سیاسی انتخابات تشکر کرده و از آنانی که به من اعتماد کردند نیز تقدیر ویژه می نمایم ، و درراستای نگاه دولت تدبیر و امید و اعتدال رئیس جمهور منتخب ، ضمن آرزوی موفقیت برای آنانی که به هردلیل بر جایگاه عضویت شورا ی جواهرده نشسته اند ، قدردان آن دسته شهروندان اصلی جواهرده که به دلایلی خود برآن واقفید که امکان حضور واقعی ازایشان را ممکن و مقدور نگردیده است باشید.من بعد چنان تدبیر کنید که امید برای تحقق جواهردهی با موقعیت جهانی و پراز شور ونشاط و زیبایی و زیست محیطی پاک تر در کنار مردمی سالم و با نشاط و مومن و با وقار فراهم گردد.

جلیل پورمنصوری

کاندیدای اولین دوره شورای اسلامی جواهرده

فروش بلیط همنوازان فاخته

جهت رفاه حال همشهریان و علاقمندان بلیط های"کنسرت گروه موسیقی "همنوازان فاخته "در مرکز مهندسی کامپیوتر فراپردازش عرضه خواهد شد.

***مبلغ بلیط= 15000 تومان***

برای تهیۀ بلیط به مرکز مهندسی کامپیوتر فراپردازش واقع در رمک-چهار راه بسیج-ابتدای خیابان آیت الله کاشانی-جنب آژانس بزرگمهر مراجعه نمایید.

تلفن تماس: 5229092

صنعت گردشگری نامی آشنا اما غریب برای شهر رامسر

قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِکُمْ سُنَنٌ فَسیرُوا فِی اْلأَرْضِ...) آل‌عمران (137

پیش از شما سنت‌هایى بوده است، پس بر روى زمین بگردید و بنگرید...

یکی از متنوع ترین و محسوس ترین  صنعت برای منطقه  سرسبز ما ،درنبود صنایع شکوفای دیگر صنعت گردشگریست،به حدی این صنعت می تواند در زندگی ما نقش مثبت داشته و سطح زندگی ماراارتقاء بخشد که دیگر وابسته به هیچ صنعت دیگر نباشیم به اندازه ای از این مقوله فاصله گرفته ایم که احساس بیگانگی دررابطه با این صنعت به ما دست داده است و برای ما هم به نوعی این صنعت تفریح محسوب شده است.دربعضی از کشورهای  جهان تمامی منابع در آمدیشان را براساس این صنعت تنظیم نموده انداما ما از این مهم غافل شده ایم و منتظر فرج سرمایه گذاری می نشینیم تا بیاید و زمینهای حاصلخیزرا به بهای ناچیز در اختیار آنان قرار دهیم. عایدات این صنعت برعکس صنایع دیگر هر روز تجدیدپذیرترو بر اعتبارش افزوده میگردد ومی توان  برروی این صنعت حساب ویژه ای باز نمود.

  ادامه مطلب ...

«همنوازان فاخته» در رامسر می‌نوازند

کنسرت گروه موسیقی «همنوازان فاخته» به سرپرستی خشایار پارسا و خوانندگی علی زند وکیلی در رامسر برگزار می‌شود.

به گزارش افکارنیوز، این اجرا در تاریخ‌های ۳۰ و۳۱ خردادماه سال جاری در آمفی تاتر هتل بزرگ شهر رامسر برگزار خواهد شد و اعضای گروه فاخته قصد دارند در این کنسرت قطعات ساخته شده توسط هامون بهرامی‌مقدم را اجرا کنند.

این اجرا در دو بخش نوا و همایون به روی صحنه خواهد رفت که بخش نخست (نوا) کاملا به موسیقی کلاسیک ایران وفادار خواهد بود اما بخش دوم (همایون)، کمی‌ نوین‌تر است و از فواصل همایون تعدیل شده در آن استفاده می‌شود و دارای ریتم‌های نامتعارف در موسیقی ایرانی‌ است.

 


  ادامه مطلب ...

سرنوشت یک چاله

دکتر وحیدی در وبلاگ شخصی اش نوشت : در کنار یک اتوبان شلوغ که ماشین های زیادی از آن عبور می کردند ، چاله ای ایجاد شده بود . این چاله باعث تصادفات فراوانی می شد و روزی نبود که ماشینی چپ نکند یا مجروحی نداشته باشد و یا بعضی مواقع در اثر شدت حادثه فرد مصدوم فوت نکند . خلاصه این داستان ماه ها ادامه داشت و آن چاله همچنان سرجایش بود ! هر چه نخبگان و روزنامه نگاران و اصحاب خرد و تدبیر راه حل می دادند یا راه حلشان مناسب نبود و یا مورد قبول مسئولین قرار نمی گرفت  ...


ادامه مطلب ...

تقدیر و تشکر حسن گل دشتی از مردم شهر رامسر

سلام بر مردم فهیم و قدرشناس رامسر و همه کسانی که در هر پست و مقامی خدمتگزار مردمند

 حمد و سپاس خدای مهربان را از اینکه مردم شریف شهر رامسر علیرغم داشتن کوله باری از مشکلات عدیده از آزمونی دیگر سربلند بیرون آمده و با حضور گرم و صمیمانه ­ی خود موجب خرسندی مسئولین و سنگینی بار تکلیفشان شدند.

حضور مقتدرانه بیش از 17 هزار شهروند عزیز رامسری در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رامسر مبین آن است که مردم نجیب رامسر بی تفاوت نسبت به سرنوش وطن و آینده شهرشان نیستند . امید است که مسئولین نیز با احساس مسئولیت بیشتر، پاسخگوی محبت مردم در آدینه روز 24 خرداد 92 باشند، انشاء ا...

اینجانب نیز به عنوان یکی از کاندیداهای این دوره انتخابات شوراها، ضمن قدردانی از یکایک همشهریان خود، از سایر کاندیداهای محترم نیز به جهت حضورشاداب در عرصه انتخابات سپاسگزاری نموده و آرزو می­کنم با توکل به خدا، همت منتخبین شورا و مسئولین شهرستان رامسر و مشارکت مردم، شاهد شهری آباد و توسعه یافته باشیم و اینجانب نیز به سهم و توان خود، دست منتخبین مردم را جهت آبادانی شهرمان به گرمی می­فشارم.

اینجانب از همه مردم به خصوص از قریب به 2 هزار شهروند عزیز و محترمی که اظهار محبت نموده و با آرای از دل بر آمده خود مرا مورد تفقد و اعتماد خود قرار دادندتشکر و قدردانی می­نمایم و از خداوند منان مسئلت می­نمایم که بتوانم در طول زندگی­ام پاسدار حرمت آرای مردم باشم، چرا که معتقدم لباس خدمت ، لیاقتی است که خداوند به واسطه مردم به تن آدمی می­پوشاند . در پایان از کلیه عزیزانی که در ایام تبلیغات در ستاد اینجانب به صورت حضوری و عملی و همچنین از همه کسانی که در بیرون از ستاد و به صورت لسانی و نقل سینه به سینه و بدونه هیچگونه چشمداشتی فداکاری کردند سپاسگزاری نموده و به کلیه دست­اندر کاران انتخابات این دوره اعم از ستاد انتخابات، هیئت اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای انتظامی، امنیتی، و همه عزیزانی که هر کدام به نحوی در هرچه با شکوه­تر شدن انتخابات زحمت کشیدند دست مریزاد می­گویم و همه را به خدای بزرگ می­سپارم.

خدایا، آنچه را که زود می­خواهی ، من دیر نخواهم و هرچه تو دیر خواهی من زود نخواهم

با آروزوی فردایی بهتر برای شهرستان رامسر عزیز 

با تشکر

 حسن گل دشتی- کاندیدای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رامسر

پیام تبریک خانم شاهمرادی مقدم نامزد شورای اسلامی شهر رامسر

سلام بر شما که نسیم حضور پر شورتان در پای صندوق های رای،یکی دیگر از بهاری ترین فصل های تاریخ پر افتخار کشور ایران اسلامی را رقم زده است حماسه بزرگ 24خردادماه 1392وحضور آگاهانه وشجاعانه شما مردم عزیز در انتحابات شور ونشاط بی سابقه ای در گوشه کنار ایران عزیز اسلامی خصوصاٌ شهرستان رامسربه پا کرده است حضور پرشور زنان ومردان علاقمند به تغییر سرنوشت خود ،سرمایه اجتماعی بزرگی است که فقط با لطف پروردگارقادر متعال ممکن بود شما مردم قهرمان وسرافراز ایران اسلامی این بار چابک تر از همیشه با جهشی بی نظیر از موانع موجود عبور کرده راه را برای خرمی وآبادانی وتوسعه کشور عزیز،حوزه انتخابیه شهر رامسرباز کرده ایداز تمامی اهالی فکر وفرهنگ واصحاب رسانه ،روحانیت معظم ، معلمان بیدارگر،دانشگاهیان ودانشجویان،خانواده های معظم شهدا وجانبازان ،بسبجیان وایثارگران وبازاریان شریف،ورزشکاران غیور ، مهندسین وپزشکان ،زنان شرافتمندوهمه اقشار دیگر به فرجام رضایت بخش رسیده است.

 بنده حقیر ضمن شکر گزاری به درگاه حداوند سبحان وسپاس از مردم قدر شناس وبصیر وتشکر از فعالان ستاد انتحاباتی خود که بدون چشم داشتی آگاهانه وعاشقانه این معلم ومدیر خدمتگزار راحمایت کردند از همگان می خواهم برکت وحدت وانسجام ناشی ازحضور یکپارچه در انتخابات را که درظل توجهات حضرت ولی عصر امام زمان (عج)وولایت مطلقه رهبر معظم انقلاب اسلامی پدید آمده است پاس داشته .با پیام رحمت ومهربانی وتشکر وقدردانی از تمامی رای دهندگان را از حدواند منان مسئلت دارم در پایان ازتمامی اعضای انتخاب شده شورای شهر رامسرو نماینده مجلس با تاکید بر پیمان با خدا ومردم ، همه تدبیر وتوان خود را در جهت ارتقا ء جایگاه شهر رامسر به عنوان عروس شهرهای ایران ورفع موانع موجود برای توسعه وبستر سازی تحولات بزرگ ورضایت مردم وفادار وشریف به کار خواهند بست در پایان از فرماندار وهیات محترم نظارت شورای نگهبان وهیات محترم اجرایی ونیرو های امنیتی وانتظامی که انتحابات این دوره را با تدبیر وآرامش ومطابق قانون بر گزار کرده و زمینه را برای حضور کاندیداها و مردم فراهم نموده اند صمیمانه سپاسگزارم.

والسلام

آرین شاهمرادی مقدم

کاندیدای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رامسر

احمدی نژاد به دادگاه کیفری احضار شد

پایگاه اطلاع رسانی دولت، از احضار محمود احمدی نژاد به دادگاه خبر داد و نوشت: شعبه 76دادگاه کیفری استان تهران برخلاف اصول مصرح قانون اساسی دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران را به دادگاه احضار کرد.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب ؛ این احضاریه به دنبال شکایت آقای علی لاریجانی، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و یعقوب خلیل نژاد علیه رئیس جمهور ارسال شده است.

پایگاه دولت افزوده است: ارسال این احضاریه در حالی انجام شده است که بر اساس اصل 140 قانون اساسی: "رسیدگی‏ به‏ اتهام‏ رئیس‏ جمهور و معاونان‏ او و وزیران‏ در مورد جرایم‏ عادی‏ با اطلاع‏ مجلس‏ شورای‏ اسلامی‏ در دادگاه‏های‏ عمومی‏ دادگستری‏ انجام‏ می‏شود." سوال اینجاست که چه در زمان و با چه کیفیتی این شکایت به اطلاع نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده است و آیا تشریفات قانونی بر اساس قانون اساسی انجام شده است یا خیر؟

 تاریخ رسیدگی به شکایت از احمدی نژاد 5 آذر 1392 حدود 6 ماه بعد از ابلاغ آن و چهارماه پس از پایان مسئولیت هشت ساله دکتر احمدی نژاد تعیین شده است.

گفتنی است پیش از این نیز احضاریه هایی برای رئیس جمهور ارسال شده بود.

پیام دکتر پور آهنگر نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس

فرماندار محترم و رئیس هیئت برگزار کننده انتخابات در شهرستان های تنکابن ،رامسر و عباس آباد

با سلام

بدینوسیله حضور گسترده و حماسه ساز مردم شریف ایران بویژه اهالی حوزه انتخابیه تنکابن ،رامسر و عباس آباد در سه انتخاب ریاست جمهوری ،مجلس شورای اسلامی و شوراها که الحق و لانصاف نشانه اقتدار ،همبستگی ،همدلی و مردم سالاری می باشد ،بی شک قابل تقدیر و اثرات مثبت آن انشالله برای همگان ملموس خواهد بود.

اینجانب به عنوان یکی از شهروندان این خطه به سهم خود برای جنابعالی و کلیه دست اندرکاران و برگزار کنندگان این امر خطیر بویژه نیروی انتظامی ،اداره اطلاعات ،دادگستری شهرستان تنکابن ؛هیئت نظارت ،هیئت اجرایی و ... تقدیر و تشکر می نمایم و همچنین برای مردم عزیز و فهیم و منتخبین آنها آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون در چارچوب منویات مقام معظم رهبری در جهت رشد و توسعه و اجرای برنامه ها را دارم.

من الله توفیق

علی پور آهنگر

کاندیدای میان دوره نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تنکابن ،رامسر و عباس آباد

پیام مهندس وحید پوررستمی عضو علی البدل شورای اسلامی دوره چهارم شهر رامسر

با سلام

 احتراماً بدینوسیله از عموم مردم شهر رامسر که با حضور حماسی خود در انتخابات روز 24 خرداد شرکت نموده و برگ زرین دیگری را بر دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزودند سپاسگزاری و قدردانی می کنم و ضمن تبریک به همه منتخبین ملت اعم از نمایندگان شورای شهر ، نماینده مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری توفیق روز افزون ایشان را از درگاه خداوند متعال خواستارم .

مهندس وحید پوررستمی

منتخب علی البدل شورای اسلامی شهر رامسر

مردم نجیب و با شور و شعور شهرستان رامسر ، دست مریزاد

تشکر ، قدردانی و سپاس من را بخاطر حضور پر شور و شعورتان همانند و حتی بیشتر از  دوره های قبل در تمامی انتخابات پذیرا باشید. نشان دادید که علاقه مند به شهر ، کشور و ولایت فقیه هستید و حماسه را به معنای واقعی کلمه خلق کردید.

مطمئناً حماسه اقتصادی نیز در پی این حماسه خواهد بود و آن نیز وظیفه ای است که مدیران جدید لیدر آن هستند و آن میسر نخواهد شد مگر نوع نگاه مدیران ارشد جامعه تغییر کند. اعتقاد داریم برنامه ریزی ها برای  حل مسائل اقتصادی مردم می بایست از پایین به بالا باشد نه از بالا به پایین . مردم همیشه آماده همکاری و مشارکت در تمام امور بودند و هستند.

انشاء ا... نقش مردم و شهر ها در اداره امور شهر و کشور با نظام بخشی به ساختار اداره کشور تغییر کند تا شاهد حل مشکلات اقتصادی مردم عزیزمان باشیم.

امید است نقش مردم فقط در پای صندوق رأی نباشد و نقش شورا ها و شهرها در توسعه کشور مشخص باشد انتظار می رود  نظام مدیریت شهری مان تشکیل شود تا انشا ء ا... شایسته سالاری یعنی تخصص و تعهد را سر لوحه کار قرار دهیم . مسلمانی صرفاً به زبان نیست بلکه به عمل است ، نباید  مسئولیت ها را به هر قیمتی قبول کنیم اگر اداره امور شهرهایمان برایمان مهم نباشد و آنرا به راحتی به هر کسی بسپاریم می بایست هم در حال و هم در آینده شاهد نارضایتی ساکنین باشیم و به این دلیل است که می گویم وضعیت حال ،  ناشی از تصمیمات گذشته و وضعیت آینده نیز، ناشی از تصمیمات حال است.

ضمن تبریک به مردم فهیم و همیشه در صحنه شهر رامسر به خاطر حضورتان و تبریک به اعضاء منتخب به خاطر جلب حسن اعتماد مردم و فرصت خدمت رسانی ، نیک می دانیم انتخاب این عزیزان فرصتی است که خداوند بوسیله شما مردم غیور در اختیارشان قرار داده تا بتوانند انشاء ا... با تکیه و توکل بر ایزد منان و استفاده از تجربه گذشتگان و تخصص و تعهدی که در آن بزرگواران سراغ دارم با وحدت و همدلی برای نیل به اهداف والای امام راحل ( ره ) و انقلاب اسلامی که همانا ایجاد امنیت ، رفاه ، نشاط و آسایش مردم است بیش از پیش کوشا باشند .

با سپاس و قدردانی فراوان

 

برادر شما : علی امینی شاد

 

دولت احمدی نژاد کوتوله پرور و نخبه کش بود

دولت احمدی نژاد کوتوله پرور و نخبه کش بود.

خودرایی و استبداد نظر در این دولت غوغا می کرد و او و سیستم اجرایی اش اهل مشورت و خردگرایی و تفکر جمعی نبودند.

این ضعف را باید دولت روحانی برطرف کند.او باید از تمام ظرفیت های کشور-حتی اصولگرایانی که اینک به حاشیه رانده خواهند شد- بهره ببرد  ادامه مطلب ...