پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

قصه ی پرغصه ی دخترک دانش آموز رامسری !چه کسی مسئول است؟

وبلاگ اربه کله نوشت : لحظات حساسی بود .دختر دانش آموز چند روزی بود که تو خودش بود وبا کسی سخن نمی گفت. پدر و مادرش هم نمی دانستند موضوع چیست تا این که پس از حدود 3 هفته دختر دانش آموز لب به سخن گشود و پرده از فاجعه ای برداشت که واقعا جای تاسف هم برای مسولان اون مدرسه بخصوص انجمن اولیاء و مربیان و هم برای مسئولان تربیتی و مدیران آموزش و پرورش رامسرداشت.  

ادامه مطلب ...

تلاش دوباره برای تشکیل استانی جدید ساحلی

مازندنومه، سرویس اجتماعی: هفته گذشته اولین همایش توسعه غرب مازندران پس از شروع به کار دولت یازدهم و شوراهای اسلامی دوره چهارم، با دستور کار استان شدن غرب مازندران در تهران تشکیل شد.

به نوشته وبلاگی که مطالب تشکیل استان ساحلی را انتشار می دهد، در این نشست از همه افرادی که در سال های گذشته در جهت این هدف تلاش کردند ، قدردانی شد و در ادامه پس از سه ساعت بحث و تبادل نظر،  بیانیه ای در چهار بند، به این شرح صادر شد:

1. در حال حاضر هیچ نقطه ای به عنوان مرزهای استان جدید تعیین نشود.

2.  جهت مرکز استان ، جایی  پیشنهاد نشود و تعیین مرکز استان جدید به کارشناسان وزارت کشور محوّل شود.

3. ایجاد یک ستاد مرکزی با زیر گروه های سیاسی، پشتیبانی و مالی، فرهنگی، حقوقی و اطلاع رسانی

4. تشکیل دومین همایش استان شدن غرب مازندران در اوایل خردادماه در یکی از شهرستان های غرب استان (به احتمال تنکابن)

اسامی برخی افراد حاضر در این نشست بدین قرار است:

انوشیروان محسنی (نماینده مجلس 3 دوره گذشته مجلس شورای اسلامی چالوس و نوشهر و رئیس سازمان بیمه سلامت کشور) ، شمس الله شریعت نژاد (نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستانهای تنکابن، رامسر و عباس آباد)، درویش امیری (معاون پارلمانی سازمان گردشگری و جهانگردی کشور از  عباس آباد)، برزگر (معاون سازمان بیمه سلامت کشور از رامسر)، یدالله طاهر نژاد (نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی نوشهر و چالوس)، سردار امینی از تنکابن، حمیدرضا افراشته (رییس شورای اسلامی استان مازندران از عباس آباد)، سردار مرادی از تنکابن 9. صابر سام دلیری (هیت رئیسه شورای اسلامی استان مازندران)، سید کریم بنی هاشمیان (دبیر ستاد پیگیری استان جدید از تنکابن) و...

گفتنی است فعالان تأسیس استان جدید از شهرستان های رامسر تا نوشهر در این جلسه حضور داشتند.

تاملی بر تغییرات مدیریتی آموزش و پرورش رامسرو بررسی دو دیدگاه متفاوت

اختصاصی هفته نامه موج شمال:سخن سردبیر/پس از حدود 65 روز از انتصاب حسین شعبان سروری به سمت فرماندار رامسر شاهد اولین تغییر مدیریتی در یکی از ادارات مهم شهرستان یعنی آموزش و پرورش بودیم  ادامه مطلب ...

گزارش شبکه خبر از جشنواره ملی گل گاو زبان رامسر

مخاطبین محترم پژواک رامسر می توانند گزارش شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از مراسم نخستین جشنواره ملی گل گاو زبان را در «این لینک» مشاهده و دانلود نمایند.

شکایت مردم به سازمان بازرسی کل کشور چگونه است؟

شهروند گرامی

با سلام و ادب

چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات وزارتخانه، اداره، شرکت دولتی یا موسسه مأمور به خدمت عمومی در زمینه‌های نقض قوانین، عدم انجام وظیفه، اطاله رسیدگی، عدم پاسخگویی یا ضعف در ارائه خدمات شکایتی داشته و  شخصا ذینفع آن بوده و از این سازمان خواهان رسیدگی برای احقاق حق خود باشید و یا به عنوان یک شهروند آگاه با حس مسوولیت اجتماعی از سو جریان اداری نظیر تضییع اموال عمومی، دولتی، منابع طبیعی و محیط زیست، وجود فساد و جرم و یا دیگر تخلفات اداری اطلاعاتی دارید، می‌توانید  شکایت و یا اطلاعات خود از این گونه سو جریانات را با توجه  و رعایت نکات زیر به سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور ارسال نمایید

تا وفق مقررات به آن رسیدگی شود.  
ادامه مطلب ...

تودیع حیدر پور اخلاقی بود یا خیر؟


یادداشت "تودیع حیدر پور اخلاقی بود یا خیر؟" را در شماره بعدی هفته نامه موج شمال بخوانید.

برگزاری جشن گل گاو زبان در رامسر

نخستین جشنواره ملی گل گاوزبان به همراه پیاده روی خانوادگی ،انجام بازی های محلی و اجرای موسیقی زنده ،انجام قرعه کشی و اهدای جوایز نفیس به همراه صرف نهار

زمان: جمعه 26 اردیبهشت 93

مکان :روستای جنت رودبار

تجمع اولیه 8 صبح در میدان روستای جنت رودبار


کدام یک از روسای ادارات رامسر حتی به خبرنگار چای هم نمی داد؟!!!

تقریبا اواسط تیر سال 91 بود که معارفه وی صورت گرفت.به دلایلی که اکنون به یاد ندارم در مراسم معارفه وی حضور نداشتم.بعد از گذشت چند روز به اتفاق یکی از همکارانم به اداره متبوعش برای عرض تبریک رفتم.  

ادامه مطلب ...

پیام تسلیت

همکار عزیز جناب حسین آقا قاسمی

مدیر محترم وبلاگ قلم جوان

درگذشت خاله گرامیتان را تسلیت عرض کرده برای آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی خواستارم.

ما را در غم خود نیز شریک بدانید.

دستگاه قضایی نیز به عنوان یک چتر حمایتی کمک می کند تا خبرنگاران آسیب نبینند

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان اظهار کرد: با توجه به قابلیت های استان اصحاب رسانه و جراید باید این مطالبه گری را در حوزه اشتغال از مسئولین داشته باشند.

آقایی اصحاب رسانه را پرچم داران مبارزه با جهل و نادانی در جامعه دانست و گفت: اگر حق و حقوق جامعه زیر پا می رود اصحاب رسانه می توانند امور را شفاف سازی کنند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه های جمهوری اسلامی ایران با رسانه های غرب متفاوت هستند، خاطرنشان کرد: رسانه های ما تداوم بخش راه انبیا هستند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه رسانه های غرب مستهجن را ترویج می کنند، افزود: رسانه های جمهوری اسلامی ایران در راه ترویج اسلام حرکت می کنند.

آقایی با بیان اینکه خبرنگاران سنگربانان بی سنگرند اظهار کرد: هجمه ها به قلم خبرنگاران  بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه تشکیل کارگروه تخصصی برای مطبوعات برای محافظت از خطرات و تهدیداتی که جامعه خبری با آن مواجه اند لازم و ضروری است، افزود: کارگروه تخصصی حمایت از مطبوعات در دادگستری گیلان تشکیل می شود.

آقایی تصریح کرد: همان طور که رسانه ها در جهت اطلاع رسانی به دستگاه قضایی کمک می کنند، دستگاه قضایی نیز به عنوان یک چتر حمایتی کمک می کند تا خبرنگاران آسیب نبینند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با تاکید بر اینکه نباید جسارت تفکر از اصحاب رسانه سلب شود گفت: رسانه و دستگاه قضایی در سایه تعامل در جهت اصلاح جامعه و خانواده با تشکیل این کارگروه گام بر می دارند.

تبریک به مشاور جوان استاندار گلستان

دوست عزیزم

جناب آقای نصیبی

انتصاب شما به سمت مشاور جوان استاندار گلستان  که نشان از لیاقت و تعهدتان دارد را تبریک عرض می نمایم.

امید است با روحیه ای که از شما سراغ دارم همواره دغدغه جوانان را جدی گرفته و پل اتصالی میان جوانان آن خطه با نماینده عالی دولت در آن استان باشید.

در انتظار تبدیل شدن حوزه مشاور جوان استانداری گلستان به یکی از پویا ترین بخش های استانداری گلستان می مانیم.

بازدید نظامی از بیمارستان کتالم !!!

سایت های فرمانداری رامسر و شهرداری کتالم و ساداتشهر از بازدید فرماندار ،فرمانده نیروی انتظامی و شهردار کتالم و ساداتشهر از بیمارستان مرحوم حاج علیرضا احمدنژاد کتالم  گزارش کرد.

شاید حضور فرماندار و شهردار در این بیمارستان قابل توجیه باشد ولی نمی توان دلیل قانع کننده ای برای حضور فرمانده نیرومی انتظامی شهرستان رامسر در این بازدید بر شمرد.

گفتنی است در روزهای اخیر اعتراضات صنفی در خصوص اخراج کارکنان این بیمارستان و حقوق پایین در رسانه های شهرستان و استان گزارش شد.

پلیس راهور رامسر با کترین امکانات در حال خدمت گذاری است

وبلاگ قلم جوان / هدف از این پست قدردانی از نهادی است که صادقانه با کمترین امکانات در حال تلاش و خدمت رسانی می باشد و

معتقدیم در موازات انتقاد باید تشویق نیز صورت بگیرد تا نهاد مربوطه که درحال تلاش و پیگیری امورات محوله است همچنان با قدرت به کار خود ادامه دهد و به یاد داشته باشد که چشم ها به سوی او نیز می باشد.

حال باید قدردانی کنیم از رییس و کارکنان پلیس راهور شهرستان رامسر خصوصا سرگرد کیوان دلیلی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رامسر و همکارانشان که با کمترین امکانات و پرسنل به صورت تمام وقت و در تمام ساعات شبانه روز درحال خدمت رسانی می باشند که شاهد هستیم راهنمایی و رانندگی در شهرستان رامسر نسبت به گذشته با نظم و قانونمند تر شده است.

دکتر عارف :باید از ذکر شعار در خصوص جوانان گذر کرد و واقعاً به آنها در عرصه عمل میدان حضور و حرکت داد.

به گزارش امید، دکتر محمدرضا عارف در دیدار جمعی از نمایندگان ادوار مجلس دانش آموزی و گروهی از عارف: ناجوانمردانه به اصلاح‌طلبان حمله می‌کنندجوانان اصلاح طلب با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های اصلی انقلاب تکیه به جوانان است که در همه حال یار و یاور انقلاب بوده‌اند،گفت: باید از ذکر شعار در خصوص جوانان گذر کرد و واقعاً به آنها در عرصه عمل میدان حضور و حرکت داد.در دهه اول انقلاب جوانانی که تجربه کار گروهی و تشکیلاتی داشتند توانستند بخاطر اعتماد نظام به آنها، در مدیریت کلان و میانی دولت قرار بگیرند و تاثیر گذار هم بودند.
ادامه مطلب ...

بازگشت همه به سوی اوست

درگذشت خانم حدیثه روغنچی یکی از شاعره های شهرستان رامسر را به خانواده وی تسلیت عرض می نماییم.

برای آن مرحومه از خداوند منان علو درجات خواستاریم.

شعری از او که در هفته نامه موج شمال منتشر شده بود را مجددا باز نشر می دهیم.


کاش بیایم برای هم یه همدم ساده باشیم

کاش بیایم با هم دیگه دوباره آشنا بشیم

کاش بهم یاد بدیم شیوه عاشق شدنو

کاش بهم هدیه بدیم کلام مهربونیو

کاش هوا پر بشه از دوستت دارم

کاش دلا پر بشه از باهم بودن

کاش رفاقت بشه همراه همه

کاش صداقت بشه عادت همه

 H.R

 حدیثه روغنچی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن : عنوان تهدید و اخراج 70 کارمندان بیمارستان کتالم کذب است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن گفت : جذب نیرو در بیمارستان احمدنژاد کتالم بدون اینکه مسیر اداری جذب نیرو در دانشگاه آزاد اسلامی بدرستی طی شود انجام گرفته است و در طی ماه های اخیر تلاشهای فراوانی به منظور رفع این نقیصه و اخذ مجوزهای لازم صورت گرفته است که انشالله مشکل به کلی مرتفع می گردد.  ادامه مطلب ...

کلید مدیریت بحران استان مازندران به دست فرماندار سابق رامسر رسید

کلید  مدیریت بحران استان مازندران به دست فرماندار سابق رامسر رسید

بنا به گزارشات رسیده از یک منبع آگاه به پژواک رامسر کلید اداره کل مدیریت بحران استان مازندران به دست رستم زرودی فرماندار سابق رامسر رسید.   ادامه مطلب ...