پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

واگذاری فرهنگ سرای رامسر به بخش خصوصی فرصت یا تهدید؟

واگذاری فرهنگ سرای رامسر به بخش خصوصی فرصت یا تهدید؟ 

 

سالهاست که بحث اتمام پروژه فرهنگسرای رامسر به دغدغه ای برای اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان تبدیل شده است.

پروژه ای که در گذشته به علت ناخوشایندی یک مقام مسئول ! از ظاهر این فرهنگسرا برای ساخت برجی در کنارش که اکنون تقریبا خالی از سکنی است و دستور توقف آن را صادر کرده بود ، اینک به یک معضل فرهنگی بدل شده است.

حدود یک سال پیش بود که رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان رامسر در آغازین روزهای انتصابش بر کرسی مدیریت این اداره تنها اولویت کاری خود را به سرانجام رساندن این پروژه عنوان کرده بود و اکنون که زمزمه رفتنش به شهرستان دیگری برای انتصاب پستی دیگر به گوش می رسد تنها کاری که انجام شد همان سخنان اخیر معاون وزیر ارشاد در جلسه شورای اداری بود.

معاون وزیر ارشاد کشور از علاقه این وزارت خانه برای واگذاری فرهنگ سرای نیمه کاره رامسر به بخش خصوصی گفت.

او حتی گفت "توقف فرهنگسرای رامسر سبب ناهنجاری هایی شده است و ما حاضریم این پروژه را در کوتاهترین زمان و بدون سود اضافی به بخش خصوصی واگذار کنیم ".

اینکه یک مقام مسئول برای "از سر وا کردن" مشکل فرهنگسرای شهرستان رامسر حاضر است آنرا بدون هیچ سودی به بخش خصوصی واگذار نماید جای تامل دارد.

هنرمندان مظلوم این شهرستان پس از سال ها به این دل خوش کرده بودند که در معاوضه زمین این فرهنگسرا دارای سر پناهی شوند که بتوانند بدون دغدغه خاطر به تولید هنر بپردازند .

بخش خصوصی به دنبال کسب درآمد و منفعت خویش بوده و یک هنر مند به سختی می تواند برای تولید با وی ارتباط برقرار نماید.

با توجه به اینکه حدود یک سال تا انتخابات مجلس فرصت باقی مانده است و نماینده مردم منطقه نیز با دولت یازدهم همراه و همفکر می باشد حداقل انتظار اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان رامسر از دکتر شریعت نژاد این است تا با رایزنی های خود در سطح کلان کشوری بتواند بودجه ای را برای اتمام این مجتمع تهیه نمایند .

به نظر می رسد اگر مسئولین شهرستانی به خود نیایند با واگذاری این مجتمع به بخش خصوصی نه تنها مشکل حل نخواهد شد بلکه هنرمندان از چاله به چاهی عمیق فرو خواهند افتاد که نجاتشان به نظر محال به نظر می رسد.

محمدرضا بهرامی-سردبیر هفته نامه موج شمال

نظرات 8 + ارسال نظر
بسیجی 1394/03/22 ساعت 10:25 ب.ظ

نشریه «یالثارات‌الحسین» با انتشار فراخوانی تهدید به ریختن خون ... و توهین آمیز زنانی را که در ورزشگاه ها حضور می یابند فاحشه و هرزه نامیده است!!!

ریختن خون زنانی را که در ورزشگاه ها حضور می یابندمباح است

همه 1394/03/21 ساعت 12:14 ب.ظ

بهرامی افرین به شجاعت وشهامتت

دانشجوی کسری 1394/03/18 ساعت 03:39 ب.ظ

دوست دارم آقای امیری کسری های موسسه کسری رو دوباره بخونه که ببینه این دانشگاه چه وضعی داره.وچندبار تا آستانه انحلال رفته بود اما پا درمیونی بعضی مسئولین جلوی این کارو گرفت.
جالبه مصلی نمازجمعه شده کارگاه آموزشی کسری
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

حس ششم 1394/03/18 ساعت 12:49 ب.ظ

لطفا در خصوص پیام نور هم گزارشی تهیه شود نه رییس دارد نه معاون هر دو غیر بومی و در این دانشگاه سوک سوک میکنند و در این شهر حضور ندارند

رامسری 1394/03/17 ساعت 03:41 ب.ظ

از چاپ کارت دانشجوییشون گرفته تا...

رامسری مقیم تهران 1394/03/16 ساعت 01:22 ب.ظ

واقعاً یک فرصت است اگر از این فرصت خروجی خوبی برای دوستداران علم بدست آید نه سودجویی

امیری فر 1394/03/15 ساعت 01:37 ب.ظ

مثلا کدوم کارهای موسسه کسری رو‌موسسه رحمان انجام میده؟

رامسری 1394/03/14 ساعت 12:57 ب.ظ

شنیده ها حاکی از احتمال تجمیع موسسه کسری با موسسه رحمان داره .و هم ا کنون هم خیلی از کارهای این موسسه رو رحمن انجام میده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.