پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پلیس راهور رامسر با کترین امکانات در حال خدمت گذاری است

وبلاگ قلم جوان / هدف از این پست قدردانی از نهادی است که صادقانه با کمترین امکانات در حال تلاش و خدمت رسانی می باشد و

معتقدیم در موازات انتقاد باید تشویق نیز صورت بگیرد تا نهاد مربوطه که درحال تلاش و پیگیری امورات محوله است همچنان با قدرت به کار خود ادامه دهد و به یاد داشته باشد که چشم ها به سوی او نیز می باشد.

حال باید قدردانی کنیم از رییس و کارکنان پلیس راهور شهرستان رامسر خصوصا سرگرد کیوان دلیلی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رامسر و همکارانشان که با کمترین امکانات و پرسنل به صورت تمام وقت و در تمام ساعات شبانه روز درحال خدمت رسانی می باشند که شاهد هستیم راهنمایی و رانندگی در شهرستان رامسر نسبت به گذشته با نظم و قانونمند تر شده است.

نظرات 4 + ارسال نظر
اه وناته 1393/02/16 ساعت 08:02 ب.ظ

ازپلیس راهور سخن گفتید بسیارخرسندشدم خلاصه ازاین قشرصحبحتی به میان آمد:فقط در یک جمله خلاصه کنم که پلیسهای راهوررامسرپلیس میدان امام ره هستند نه کل شهرووووووووووووووووو

همراه اول 1393/02/13 ساعت 10:29 ب.ظ

سلام. ما نیز وظیفه خود میدانیم ضمن تشکر از حسین قاسمی و پژواک برای درج مطلب، از جناب سرگرد دلیلی برای حسن انجام وظیفه و ایجاد نظم وانقباط در ترافیک شهری به همراه تمامی پرسنل زحمت کش و با اخلاق تشکر ویژه نظامی کنیم تا اندکی از خستگی بحق آنها کاسته شود. شایان ذکر است در اکثر مراسمات از اولین یگانهای آماده خدمت بوده که معمولا کمترین ادعا را دارند.

با سلام
ضمن تشکر از مدیریت قلم جوان جهت تقدیر از زحمات فراوان فرماندهی محترم پلیس راهور شهرستان رامسر ، جا دارد بنده نیز به نوبه خودم قدردان تلاش های بی شائبه جناب سرگرد دلیلی و پرسنل تحت امر ایشان باشم .
یکی از افتخارات این حقیر خدمت در پلیس راهور در دوران خدمت مقدس سربازی ، تحت فرماندهی جناب سرگرد دلیلی بوده . بی شک این افتخار که توام با کسب تجربه فراوان از ایشان گردیده هیچ گاه از ذهن این حقیر پاک نخواهد شد . و دوست دارم ضمن ادای احترام نظامی خدمت به ایشان به مانند دوران خدمت، برای این فرمانده عزیز و دیگر پرسنل اداره محترم راهنمایی و رانندگی شهرستان رامسر آرزوی تندرستی ، موفقیت و شادکامی نمایم .
با تشکر

حسن 1393/02/13 ساعت 03:49 ب.ظ http://qpardis.persiangig.com/

آیا می دانید کم بودن تعداد نظرات وبلاگ ناشی از پایین بودن آمار بازدید وبلاگ است.با داشتن یک لوگوی جذاب و زیبا و تبادل لوگو با وبلاگ ها موجب افزایش بازدید و در نهایت موجب افزایش نظرات وبلاگ خود شوید.طراحی لوگوی جذاب و زیبا و فوری با قیمت استثنایی(یک کد شارژ همراه اول).هزینه پس از طراحی اخذ می شود.برای مشاهده نمونه کارها به وبلاگ مراجعه کنید و در صورت رضایت از نمونه کارها سفارش خود را ثبت کنید.
http://qpardis.persiangig.com/

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.