پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

در جشن هسته ای رامسر همه آمده بودند جز فرماندار شهرستان !!!

در جشن هسته ای رامسر همه آمده بودند جز فرماندارشهرستان!!! IMG_9396

 

 جز بالاخره بعد از 12 سال از جریان پرونده هسته ای کشورمان و تحریم های ناجوانمردانه شورای امنیت و در نهایت با تلاش دولت تدبیر و امید و خصوصا دکتر محمد جواد ظریف وزیر با لیاقت دکتر روحانی و تیم همراهش صبح امروز توافق تاریخی ایران و کشورهای 5+1 خاصل شد.

جا دارد این موفقیت بزرگ را به رهبر انقلاب ، دولت تدبیر و امید و مردم با استقامت  ایران اسلامی تبریک عرض نمایم.

مردم رامسر نیز پس از شنیدن این نتیجه دلچسب عصر امروز در حرکتی خودجوش به خیابان های رامسر آمدند و با ایجاد کارناوال شادی این پیروزی بزرگ را جشن گرفتند.

شیخ صفر قاسمی به عنوان رئیس سابق ستاد تدبیر و امید رامسر در جلوی هتل رامسر ،محل تجمع مردم حضور یافت و دقایقی به سخنرانی پرداخت و این دستاورد بزرگ را تبریک گفت.

اما نکته ای که حائز اهمیت است عدم حضور حسین شعبان سروری فرماندار رامسر در این جشن خود جوش مردم بود.

وی که صبح امروز نیز پیگیر برگزاری جشن هسته ای بود با حرکتی تامل بر انگیز ،درست در زمانی که مردم رامسر با شور و نشاط در خیابان های رامسر و خصوصا هتل رامسر حضور یافته بودند به برگزاری جلسه ای در فرمانداری روی آورد و حتی دقایقی بسیار اندک نیز در میان مردم حضور نیافت.

و اما از شهرستان همجوارمان خبر رسید که دکتر هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن که انتقادهای زیادی نیز به او در خصوص همراهی اش با دولت از طرف حامیان دولت آن شهرستان وارد شده بود در حرکتی تحسین بر انگیز در میان تجمع مردم و جشن آنها حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

لازم است از دکتر هاشمی به واسطه دقت نظر و همراهی اش با شادی مردم ناشی از توافق هسته ای دولت تقدیر نمایم وبه همه کسانی که در دولت تدبیر ،امید را در مردم زنده کردند و باعث شادی آنها شدند خدا قوت بگویم.IMG_9476

IMG_9441

IMG_9438

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.