پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

آقایان شورای شهر رامسر!!! رامسر را بفروشید تا برود

آقایان شورای شهر رامسر!!!

رامسر را بفروشید تا برود 

 

در روزهای اخیر با بر ملا شدن قصد جالب توجه شورای شهر رامسر در زمینه فروش مزایده زمین لیدو رامسر ،اعضای شورای شهر رامسر به تلاطم افتادند و با موضع گیری های خود سعی در توجیه این کار دارند.

هر چند اخبار ،یادداشت های تحلیلی و انتقاد شهروندان رامسر در شماره جدید هفته نامه موج شمال چاپ خواهد شد ولی لازم دانستم مطلبی بر مصاحبه اخیر رئیس شورای اسلامی شهر رامسر نوشته باشم.

گرچه تصمیم فروش زمین لیدو در زمان شورای دوره دوم و سوم با مقاومت های مردمی ناکام ماند ولی گویا شورای متخصص دوره چهارم شهر رامسر تصمیم قاطع خود را برای فروش این زمین گرفته و پیشتر ، لیدو را به شرکت پدیده مشهد پیشنهاد داده که خوشبختانه مطالب انتقادی پژواک رامسر در خصوص این واگذاری همزمان با پلمپ دفاتر پدیده در سطح کشور توسط قوه قضاییه همراه بود و شورای شهر مجبور شد زمانی دیگر آن را مخفیانه !!! به مزایده می گذارد.

رئیس شورای شهر رامسر در توجیه این مزایده عنوان نموده که از قبَل فروش این زمین کارخانه زباله و کارخانه شن و ماسه احداث خواهد کرد.

طبق متن مزایده شرکت برنده مزایده لیدو بایستی 2 سال بعد از برنده شدن نسبت به تسویه مبلغ آن اقدام نماید و این درحالی است که اکنون در میانه راه عمر شورای دوره چهارم است هستیم ، یعنی از امروز شورای شهر رامسر برای شورای دوره پنجم در حال تعیین تکلیف است.

همانطوری که شورای شهر دوره چهارم برخی از مصوبات شوراهای گذشته را انجام نداده چه تضمینی وجود دارد شوراهای دوره آینده نسبت به این طرح پیگیر و نسبت به انجام آن علاقه مند باشد.

به نظر می رسد شورای شهر رامسر با توجه به اینکه فکر سرمایه گذاری ندارد و علاقه ای هم ندارد تا با الگو گیری از دیگر شهر ها نسبت به ایجاد درآمد پایدار اقدام نماید تقریبا تا کنون هیچ اقدامی جهت جذب سرمایه داران کلان نداشته و تنها فکر تراوشیده 6 نفره شورا فروش زمین لیدو است. 

بنابر این پیشنهاد می گردد زمین توسکا نیز مکان مناسبی برای فروش است تا از قِبَل آن به کارهای عمرانی بزرگ پرداخته شود ،پلاژ ساحل طلایی نیز مناسب فروش است تا کارخانه تولیدی راه اندازی شود و...

اصلا رامسر را بفروشیم برود تا خیال همگان راحت شود.

ولی باید پرسید چرا اعضای شورای شهر دوره چهارم رامسر به آسانی تمایل دارند منابع بکر و زیبای رامسر را بفروشند و وعده سر خرمن به مردم بدهند؟

ادامه مطلب در شماره جدید هفته نامه موج شمال

نظرات 9 + ارسال نظر
جلیل 1394/02/02 ساعت 07:14 ب.ظ

آقا مهدی برخلاف نظر شما کارخانه زباله سوز بیش از بیست میلیارد هزینه دارد نه هشت میلیارد ، پیگیر باشید درنوشهر درچندین سال به کجا رسید و این اواخر نیز هفت میلیارد تومان دیگر برایش درخواست شد یا در تنکابن به کجا رسید ؟ نطر کلی شما نسبت به اصل قضیه تاثیرات منفی زباله درست و قابل درک هست ولی از آنجا که جنگل یک میراث ملی و جهانی هست باید خودنطام و دولت و سازمانی های جهانی و با نک توسعه اسلامی باید ورود کنند نه با فروش زمین

سلام
سریال نامبر نود 32 به صورت رایگان با آپدیت روزانه

http://nod32-serial-bazar.mihanblog.com/

محمدرضا 1394/01/31 ساعت 03:07 ب.ظ

قصد نامعلوم شورای شهر رامسر از فروش پلاژ «لیدو»
به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، در روزهای اخیر با برملا شدن قصد جالب توجه شورای شهر رامسر در زمینه فروش مزایده زمین «لیدو» رامسر که متعلق به شهرداری این شهر است، اعضای شورای شهر رامسر به تلاطم افتادند و با موضع‌گیری‌های خود سعی در توجیه این کار دارند.
اخبار، یادداشت‌های تحلیلی و انتقاد اصحاب رسانه‌های مکتوب و فضای مجازی رامسر در این زمینه نشان‌گر نگرانی آنها از فروش بهترین زمین رامسر است که در گذشته پلاژ بوده است.
گرچه تصمیم فروش زمین لیدو در زمان شورای دوره دوم و سوم با مقاومت‌های مردمی ناکام ماند ولی گویا شورای دوره چهارم شهر رامسر تصمیم قاطعی برای فروش این ملک باارزش گرفته است.
رئیس شورای شهر رامسر در توجیه این مزایده عنوان کرده که از کنار فروش این زمین، کارخانه زباله‌سوز و کارخانه شن و ماسه احداث می‌کند.
طبق متن مزایده، شرکت برنده مزایده لیدو بایستی دو سال بعد از برنده شدن نسبت به تسویه مبلغ آن اقدام کند و این در حالی است که اکنون در میانه راه عمر شورای دوره چهارم هستیم، یعنی از امروز شورای شهر رامسر برای شورای دوره پنجم در حال تعیین تکلیف است.
همان‌طور که شورای شهر رامسر در دوره چهارم برخی از مصوبات شوراهای گذشته را انجام نداده چه تضمینی وجود دارد که شوراهای دوره آینده نیز نسبت به این طرح پیگیر و نسبت به انجام آن علاقه‌مند باشند.
به نظر می‌رسد شورای شهر رامسر با توجه به اینکه فکر سرمایه‌گذاری ندارد و علاقه‌‌مند نیست تا با الگوگیری از دیگر شهرها نسبت به ایجاد درآمد پایدار اقدام کند، تقریبا تاکنون هیچ اقدامی برای جذب سرمایه‌گذاران کلان نداشته و تنها فکر اعضای شش نفره شورا، فروش زمین لیدو است.
با این اوصاف، پیشنهاد می‌شود زمین توسکا نیز مکان مناسبی برای فروش است تا از کنار آن به کارهای عمرانی بزرگ پرداخته شود، پلاژ ساحل طلایی نیز مناسب فروش است تا کارخانه تولیدی راه‌اندازی شود.
ولی باید پرسید چرا اعضای شورای شهر دوره چهارم رامسر به آسانی تمایل دارد منابع بکر و زیبای رامسر را بفروشد و وعده سر خرمن به مردم بدهد؟
به گزارش فارس، به علت نزدیکی کوه و دریا در رامسر، زمین‌های بکر و دست‌نخورده در منطقه شهری به‌ندرت یافت شده و بیشتر در تصرف بانک‌ها یا شرکت‌های خصوصی است! در حالی که بیشتر ادارات رامسر هنوز اجاره‌نشین هستند و اکنون نیز زمزمه فروش ملک معروف لیدو!!! مطمئنا آیندگان قضاوت خواهند کرد.

یادش بخیر صد رحمت به مرادی و توانا آقای دکتر دامپزشکی حداقل رعایت رامسر فروشی نداشتمما

رامسر 1394/01/29 ساعت 05:22 ب.ظ

دکتر حلاجیان تا کند تون بیشتر در نیومده خوتون استعفا بدین این تنها راه برای شما

رامسرى 1394/01/29 ساعت 02:10 ب.ظ

متاسفم براى شورا شهر رامسر
افسوس که همیشه در فکر امروز هستیم
پلاژ لیدو و توسکا جزو سرمایه هایی از این شهر هستن که هیچوقت مثل این ها شهردارى نخواهد داشت ، عواید این مکان ها هم باید به اهالى رامسر حتى در ١٠٠ سال بعد برسه، واقعا جذب سرمایه گذار ، استفاده و ترغیب سرمایه گذار بومى انقدر براى شورای شهر سخته که چوب حراج به املاکى میزنن که نه فقط براى مردم عصر حاضر که حتى سالیان بعد هم هست

حمید 1394/01/28 ساعت 08:07 ق.ظ

مرگ بر خود فروش
مطمئن باش که دور بعد هم نزدیکه
ممنونم که ما رو از این اقدام پست شورا شهر مطلع نمودید
بهرامی جون خواهشا این موضوع رو در دستگاههای بالا استانداری و.............پیگیری کنید وظیفه شما اصحاب رسانه دفاع از حق مردم است .میتونید به دکتر شریعت نژاد هم خبر بدین تا ایشون شاید بتونند جلوی این کار رو بگیرن

مهدی 1394/01/28 ساعت 01:39 ق.ظ

اقای بهرامی؛هزینه راه اندازی یک کارخانه بازیافت با ظرفیت 120تن(مقدار تقریبی تولید زباله رامسر)حداکثر 8میلیارد تومان است_هزینه ها را دست بالا گرفتم_آیا میدانیدآسیب ناشی از ورود شیرابه زباله ها به آبهای زیرزمینی شهر وآلودگی بستر خاک محل دفن زباله هاچقدر است؟برای تشکیل یک سانتی متر مکعب خاک حداقل 700سال زمان میخواهیم برای تشکیل یک متر مکعب خاک سالم چقدرزمان_هزینه-نیاز داریم؟درکدام محاسبه ریالی اینها لحاظ میشود؟50درصدپول زمین لیدو بیش از 18 میلیارد تومان برای شهرداری درآمد به همراه داردشما بفرمایید کل اعتبارات جاری وعمرانی شهرداری رامسر در سال گذشته چقدر بود؟قبول دارم که مار گزیده از ریسمان سیاه وسفید میترسدوبه شما حق میدهم که نگران نحوه هزینه کرد این پول باشید اما اصل ماوقع را نباید زیر سوال برد چون نگه داشتن این زمین برای مردم رامسر وشهرداری ,جز فرصت سوزی فایده دیگری ندارد.با 50در صد این پول میتوان هم کارخانه بازیافت راه انداخت وهم تتمه را صرف سایر امورعمرانی شهر کردشما هم برای نشان دادن عمق نگرانی تان نیاز نیست پیشنهاد فروش شهر رابدهیدبلکه باید سازوکار نظارت بی قیدوشرط برای شیوه خرج کرد این پول پیشنهاد بدهیدوبه اطلاع رسانی تان در این زمینه بصورت مستمر ادامه دهید.به شما حق میدهم که نگران باشید ودر "دلواپسی"شما شریکم.اما این راهش نیست برادر!!خواهشی دارم از جنابعالی وسایر دوستان که اهالی شورای شهر را مجاب کنید_این یک پیشنهاد خام است که باید سبک سنگین شود_تا مصوبه ای به تصویب برسانند که در آمد ناشی از این مزایده به فلان پروژه های خاص اختصاص یابد وشهرداری حق هزینه کردن در سایر امور عمرانی وجاری از این ردیف اعتباری را نداشته باشد وحتی شهرداری نتواند بخشی از این پول را به سایر ردیفهای بودجه ای منتقل نماید وبدهکار این خط اعتباری شود تا سال بعد با در آمدهایش بدهی این خط اعتباری را پرکند .این پیشنهاد من است وقطعا اهل فن پیشنهادهای منطقی تر وبهتری دارند.

رامسری 1394/01/27 ساعت 11:31 ب.ظ

درود بر شرفت حلاجیان جون که یکبار اومدی شورا با رای ما حالا داری مال مونو به حراج میزنی جای تاسف داره آقای بهرامی دوست داشتنی و طرفدار مردم لزفا این خبر رو بازتاب بدین تا مانع داین کار شین ما هم هستیم ان شا الله به دیدار حق حلاجیان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.