پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن : عنوان تهدید و اخراج 70 کارمندان بیمارستان کتالم کذب است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن گفت : جذب نیرو در بیمارستان احمدنژاد کتالم بدون اینکه مسیر اداری جذب نیرو در دانشگاه آزاد اسلامی بدرستی طی شود انجام گرفته است و در طی ماه های اخیر تلاشهای فراوانی به منظور رفع این نقیصه و اخذ مجوزهای لازم صورت گرفته است که انشالله مشکل به کلی مرتفع می گردد.  

خبری در پایگاه اطلاع رسانی بلاغ و پژواک رامسر مبنی بر تهدید به اخراج 70 پرسنل و پرستار بیمارستان احمدنژاد کتالم رامسر درج شد که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن ضمن واکنش به خبر فوق، درباره وضعیت کارمندان بیمارستان توضیحاتی ارائه نمود.

در خبر پیشین آمده بود بیش از 70 نفر از همکاران درمانی و اداری بیمارستان احمدنژاد کتالم که وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن است نسبت به وضع حقوق و نوع قرارداد خود اعتراض نمودند. این افراد که از کادر اداری و پرستاری این بیمارستان هستند به صورت قرارداد ساعتی و شش ماهه و در قالب قرارداد کار معین طبق نمونه قراردادهای اداره کار و امور اجتماعی مشغول به خدمت هستند.

 محمود صمدی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اعلام اینکه عنوان تهدید و اخراج 70 کارمند کذب است، اظهار داشت: هیچ یک از مسئولان بیمارستان و دانشگاه چنین موضوعی را مطرح ننموده و اکیدا تکذیب مینمایند.

وی ادامه داد: بر اساس همین قرارداد در دانشگاه آزاد حدود30 نفراز کارمندان دانشگاه که دارای تحصیلات دانشگاهی بوده و بیش از 10 سال سابقه کار دارند، بدون هیچ مشکلی و با قرارداد مشابه خدمت می نمایند که روند استخدامی آنها بصورت رسمی-آزمایش و قطعی نیز در حال انجام است. ضمن اینکه مسئولان قبلی نیز تلاش هایی به منظور تثبیت وضعیت استخدامی این افراد انجام دادند که اسناد پیگیری نیز موجود است.

وی با اشاره به اینکه طبق نظر مساعد مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه مقرر شد، ضمن اصلاح نمودار سازمانی بیمارستان و همچنین تکمیل پرونده پرسنلی کارکنان و انجام هماهنگی با حوزه‌های حقوقی و علوم پزشکی دانشگاه، مقدمات استخدام رسمی آنان فراهم شود.

صمدی افزود: به منظور اینکه در روند جاری امور بیمارستان و پرداخت حقوق قانونی آنها خللی ایجاد نگردد پیش نویس قرارداد کار معین سه ماهه بر اساس قانون کار تنظیم گردید که این کارکنان از امضا قرارداد امتناع کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن ضمن تاکید بر اینکه هیچگونه تهدید به اخراج صورت نگرفته است، اظهارداشت: تنظیم قرارداد سه ماهه و امضا آن توسط مسئولین دانشگاه گواه این امر است و مدت سه ماهه قرارداد نیز به این علت بوده است که پیش بینی می شود حداکثر مدت زمان حل مشکل نهایی استخدامی سه ماه برآورد می گردد.

صمدی یادآور شد: تمامی مزایای حقوقی اعم از حقوق، مزایا، عیدی، پاداش، بن خواربار و حتی بازخرید مرخصی ایام مرخصی های استفاده نشده نیز برابر قانون کار پرداخت شده است.

نظرات 2 + ارسال نظر

نوشتار راستی آزمایی تدبیر و امید مندرج در وبلاگ اربه کله را خوندم هرچی گشتم بار حقوقیشو پیدا کنم چیزی دستگیرم نشد احتمالا پوزخند میترسه فرمانداری راهش ندن!

اربه کله 1393/02/09 ساعت 07:23 ب.ظ

بهرامی جان ظاهرا بعد از آخرین مطلب اربه کله خیلی آسیب دیدی که مطلب جدید رو حتی کامنتشم نذاشتی؟

سلام
همه کامنت هایی که بار حقوقی ند اشته باشه تایید میشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.