پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

کدام یک از روسای ادارات رامسر حتی به خبرنگار چای هم نمی داد؟!!!

تقریبا اواسط تیر سال 91 بود که معارفه وی صورت گرفت.به دلایلی که اکنون به یاد ندارم در مراسم معارفه وی حضور نداشتم.بعد از گذشت چند روز به اتفاق یکی از همکارانم به اداره متبوعش برای عرض تبریک رفتم.  

 

وی در آن روز شناخت زیادی از من نداشت و از آنجاییکه همکار مرا به خوبی می شناخت با او گرم گفتگو شد.بعد از پایان صحبت های آنها در هنگام خداحافظی به وی گفتم "حداقل از میهمانت با یک استکان چای پذیرایی می کردی".دیدارمان با این مزاح و شوخی در آنروز به پایان رسید.

هنگامی که رستم زرودی به سمت فرماندار رامسر منصوب شد ، در پایان مراسم معارفه اش آن رئیس نیز حضور داشت.بعد از احوالپرسی با هم به نزد فرماندار جدید رفتیم و به مزاح به فرماندار جدید گفتم"آقای زرودی لطفا به اداره این رئیس نروید زیرا حتی چای هم به میهمان نمی دهد".وی که از شوخی من مشعوف شده بود گفت:بهرامی جان از این به بعد هر موقع به اداره من آمدید چند استکان چای بهت میدهم تا جبران آنروز را کرده باشم.

بسیار پرتلاش بود.برف 92 تلاش های وی را دو چندان کرده بود.

با ماشینش مدام در حال گردش در شهر بود که به شهروندان کمک رسانی کند.من که برای کار شخصی پیاده مسیر جاده 20 متری رامسر را در حال پیاده روی بودم او را دیدم .

از دیدنش خوشحال شدم.چون ماشین داشت ، می توانست در آن گیرو دار که تردد خودرو انجام نمی شد به من کمک کند.سوار ماشینش شدم.در مسیرمان بارها به ماشین هایی که در برف گیر کرده بودند کمک کرد و حتی چند نفر از مردمی که در خیابان ها به علت نبود ماشین پیاده می رفتند کمک کرد تا به مقصد برسد.

این رئیس قبل از ساعت کاری در اداره اش حاضر می شود و بعد از اینکه همگی تعطیل شدند اداره را ترک می کند.

یکی از کارمندانش می گوید:سید آنقدر فعال است که برخی اوقات به او اعتراض می کنیم که لطفا فقط ساعات کاری خود را در اداره باش و از انجام کارهای کارمندانی که به مرخصی می روند خودداری کنید.

او کسی نیست جز "سید مهدی مولایی" رئیس منابع طبیعی رامسر.

مولایی در جمعه گذشته برای بازدید از روستاهای بالادست دهستان جنت رودبار ساعت 7.30 خود را به روستای جنت رودبار می رساند .

بعد از بازدید از 7 روستا هنگام مراجعت به منزل دچار حادثه میشود.

ماشین وی در مسیر منحرف می شود و خود بیهوش در ماشین باقی می ماند.بعد از مدتی مردم روستاهای همجوار متوجه آژیر های ماشینش می شوند و  وی را به اورژانس می رسانند .

خوشبختانه حال عمومی وی اکنون مساعد است.

سقوط به ماشین وی آسیب جدی میزند ولی سید هنوز خنده از لبانش جدا نمی شود.عصر امروز شنبه که به ملاقاتش رفتم با خنده گفت:"بهرامی فردا بیا اداره بهت چای بدهم".

امیدوارم همه کسانی که در راه توسعه میهنمان دلسوزانه تلاش می کنند در پناه خداوند صحیح و سالم بمانند.

مخاطب محترم پژواک رامسر

شما هم می توانید با ارسال حداقل یک پیامک به شماره 09111935856 از تلاش های این رئیس اداره زحمت کش رامسر از وی تشکر نمایید.

نظرات 10 + ارسال نظر

سلام ضمن تبرکی میلاد مولود کعبه و روز پدر > لطفا خبر ذیل را منتشر کنید .
خبر تکان دهنده هشدار به وزیر بهداشت درمان

توجه توجه خطر فاسد شدن 150 هزار کیسه خون وارداتی !!

با سلام خدمت شما
ضمن عرض تبریک میلاد مولود کعبه و روز مرد به شما دوست عزیز
به اطلاع می رساند موضوع مورد اشاره شما یک موضوع کلان کشوری است و باید سایت ها و خبرگزاری هایی مطرح کشور در مورد آن اطلاع رسانی نمایند نه وبلاگهای متعلق به شهرستان کوچکی چون رامسر.
قبلا از همکاری شما کمال تشکر را دارم
مدیریت پژواک رامسر

رامسری 1393/02/22 ساعت 09:30 ب.ظ

بهرامی عزیز موقع رانندگی با موتور لطفا کلاه ایمنی را فراموش نکن و بین ماشین ها در ترافیک زیگزاگ نرو از شما بعیده شما باید اسوه باشی

سلام
چشم

سیدمهدی مولایی 1393/02/22 ساعت 07:27 ب.ظ

بنام خدا دوست عزیزجناب بهرامی:باعرض تشکرازاظهارلطف شماونظردهندگان محترم درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که باخون پاک هزاران شهیدوجانبازی بسیاری ازجوانان ومبارزه بزرگ مردان وزنان به این درجه ازاقتداررسیده است اندک تلاش وکوشش مادرخدمت رسانی به مردم شریف مانندقطره ایست دراقیانوس بیکران ایثارشان که امیدوارم موردرضایت حق تعالی قرارگیرد

نظر شمشادی 1393/02/22 ساعت 10:25 ق.ظ http://nazar52.blogfa.com

برای بچه محل عزیزمان آرزوی تندرستی کامل داریم .

همشهری سلام 1393/02/22 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام جناب بهرامی ضمن خسته نباشید و عرض گلایه از باب اینکه کمتر به وبلاگ سر میزنید و بروز رسانی می نمایید باید به عرض برسانم که این عمل جناب مهندس سید بزرگوار مولائی برمی گردد به اصالت و ریشه خانوادگی ایشان و همچنین نحوه ترقی ایشان در دریافت پست مدیریتی که یک شبه به عنوان مدیر انتخاب نشده و پله ها را یکی یکی طی نموده و برادران مولائی اثبات نمودند که فارغ از هرگونه سیاسی بازی می توان بدون درنظر گرفتن جایگاه به مردم صادقانه و درعین حال قانونمند خدمت رسانی کرد واین که سنگریزه در کفش نداشته باشی ......

عبداللهی 1393/02/21 ساعت 11:34 ب.ظ

با سلام
با آرزوی سلامتی برای این برادر گرامی.
مزید امتنان است از خدمات و تلاش های این عزیز هم بنویسید. در مدت مسئولیتشان چه اقدامات موثر و مهمی در راستای صیانت از منابع طبیعی منطقه به خصوص دهستان جنت رودبار انجام داده اند.
بدرود

ولگام لم 1393/02/21 ساعت 09:39 ب.ظ

یک بار هم به اداره ما او مدی و من هم بهت چایی ندادم پس به خاطر همینه که دیگه ااین طرف ها پیدات نمی شه .

محمد 1393/02/21 ساعت 01:48 ب.ظ

ضمیر سطر 13 برمیگرده به فرماندار جدید .تودیع برای فرمانداری که تازه منصوب شده .اگر اشتباه نمی کنم کلمات سطر 10 تا 14 را یکبار دیگه چک بفرمایید.

سلام
اصلاح شد
سپاس

مهسا 1393/02/21 ساعت 01:44 ب.ظ

ایشالا زودتر حالشون خوب شه

تونی 1393/02/21 ساعت 08:30 ق.ظ

ای بهرامی ناقلا چشمت خیلی شوره دیدی چطور سید عزیزمان را به ته دره فرستادی البته فقط خدا رحم کرد دیگه قهوه تلخ را ته دره بخورد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.