پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

آقای فرمانده کدام خبر؟کدام انعکاس؟

آقای فرمانده کدام خبر؟کدام انعکاس؟

صبح امروز فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رامسر در مراسم صبحگاه ، ویژه هفته نیروی انتظامی از خبرنگاران شهرستان رامسر تقدیر کرد!! 

 

فرمانده نیروی انتظامی رامسر ضمن اهدای لوح سپاس به خبرنگاران این شهرستان، در آن قید کرد : از شما خبرنگار محترم در انعکاس به موقع اخبار و وقایع شهرستان رامسر تقدیر می نمایم.(منبع :امتداد)

حال به مرور وقایعی که در خصوص اطلاع رسانی مربوط به حوزه نیروی انتظامی شهرستان رامسر می باشد و این ارگان شهرستانی به وظیفه خود عمل نکرد ،می پردازیم.

دو سال گذشته نیرویی از کمیته اتلاف شهرستان رامسر ، در منطقه کتالم سهوا زن خانه داری را مورد هدف قرار داد که متاسفانه منجر به کشته شدن آن زن شد .

خبرنگاران شهرستان برای انعکاس خبر این واقعه دچار دردسر شدند زیرا هیچ مسئولی حاضر به مصاحبه نشد و بعضا خبرنگاران نیز توسط برخی از ارگان ها،  تهدید شدند که در صورت انعکاس گزارش مورد برخورد قرار خواهند گرفت.!! این در حالی است که مدیران ناقض حقوق ملت حق ندارند طبق اصل 24 قانون اساسی و قانون مطبوعات، خبرنگاران و مدیران سایت های خبری را تهدید ، تطمیع یا تحقیر  کنند تا در حوزه های عمومی قلم فرسایی و خبررسانی ننمایند.

در همین راستا مجددا در سال گذشته بانک ملت رامسر توسط سارقین مورد سرقت قرار گرفت و در این حوزه نیز که مسئول اصلی اطلاع رسانی در این خصوص فرمانده نیروی انتظامی رامسر بود ،حاضر به مصاحبه نشد و خبری که در رامسر اتفاق افتاد توسط رئیس پلیس آگاهی استان مازندران مخابره شد!!و باز خبرنگاران رامسر توسط افکار عمومی بازخواست شدند که چرا شما که در شهرستان حضور دارید خبر به این مهمی را مخابره نکردید.

اتفاقات مشابهی را که می توان در همین راستا می برشمرد ،سرقت از یک طلا فروشی در رامسر ،آتش زدن کیوسک پلیس راهنمایی و...می توان اشاره کرد.

بارزترین و مهمترین رویدادی که می توان در زمینه عدم اطلاع رسانی و مصاحبه مطبوعاتی توسط نیروی انتظامی شهرستان رامسر برشمرد درگیری مسلحانه چند هفته پیش توسط یک شرور در قلب ابریشم محله رامسر بود که هیچ اطلاعاتی توسط ارگان رسمی نیروی انتظامی رامسر گزارش نشد .

با این وجود چگونه فرمانده نیروی انتظامی از درج به موقع رویدادهای رامسر !!! توسط خبرنگاران سخن می گوید و ازآنان تجلیل می کند.

در حالی که جناب سردار جعفری نسب فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران اعتقاد دارد اطلاع‌رسانی وسیع رسانه‌ای از کار انتظامی و امنیتی پلیس، تکمیل‌کننده اقدامات آنها است.(منبع :بلاغ).

همچنین سردار خوش برخورد نیروی انتظامی استان مازندران در جای دیگری اشاره می کند به اینکه تعامل رسانه و پلیس، باعث ایجاد شادی و شعف در بین مردم  می شود(منبع :بلاغ)

با این وجود باید انتظار داشت فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رامسر جهت تقدیر از خبرنگاران شهرستان به افکار عمومی پاسخ دهد خبرنگاران رامسر به جهت انتشار کدام خبر به موقع در حوزه انتظامی شهرستان رامسر مورد تقدیر قرار گرفتند؟

هر چند نگارنده اعتقاد دارد که وی شایسته تر بود خبرنگاران رامسر را در خصوص عدم اطلاع رسانی در حوزه  انتظامی شهرستان رامسر مورد تقدیر قرار می داد !

نظرات 1 + ارسال نظر
علی 1393/07/15 ساعت 10:25 ق.ظ

اینجانب هفته نیروی انتظامی را به غیور مردان این نیرو تبریک می گویم و از مسئولین بالا استدعا دارم که هرچه زودتر این پوزخند نابکار را به جرم اقدام علیه مصالح کشور و اطلاع نرسانی و سکوت مرموزانه در قبال وقایع شهر رامسر و روستاهای تابعه بازداشت و روانه کهریزک کنند تا بفهمد که یک من دوغ چقدر پنیر نداره !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.