پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

مشاور اداره ارشاد رامسر،انتقاد از رئیس آن؟

چرا پس از دو ماه انتصاب  مشاور اداره ارشاد رامسر،وی  از رئیس آن اداره انتقاد کرد؟

پس از هک سایت رامسر نیوز طبق روایتی که مدیر مسئول آن بیان داشت امیر جم یکی از مخاطبان پژواک رامسر مرقومه ای را برایمان به شرح زیر ارسال کرد. 

 

 با سلام و عرض تاسف از مورد پیش آمده و امید به پیگیری موضوع توسط مراجع ذیربط ، به چند نکته اشاره می نمایم :

1- داستان اهمیت رسانه و خبرنگار در گردش آزادانه اطلاعات و تاباندن نور به تاریک خانه های سیاسی اقتصادی و دیگر موارد مرتبط ، به نظر مقبول قاطبه اهل فرهنگ و معرفت می باشد.

2- در کنار این قضیه استفاده ابزاری از رسانه ، قرارگرفتن افراد متنفذ در پشت پرده برخی رسانه ها ، باج گیری رسانه ای ، هتک حرمت و حیثیت ناجوانمردانه افراد و تصمیم به رو کم کنی بعضی ها در بستر رسانه ، امری مذموم و البته از جمله آفات گردش آزادانه اطلاعات می باشد که بایستی اهالی فرهنگ نسبت به آن آگاه بوده ، از آن تبری جسته و زمینه افول آن را فراهم نمایند.

3- صرفنظر از پیش فرض های بالا ، اگر ماخذ این فرمایش مدیر مسئول محترم سایت رامسر نیوز مبنی بر پس از قراردادن چند خبر انتقادی ... حمله سایبری صورت گرفت ، حمله به رییس اداره ارشاد اسلامی باشد ( من هر چه گشتم چیزی جز آن نیافتم)، چگونه می شود فردی که در 13 مرداد سال جاری حکم مشاور رسانه ای رییس اداره ارشاد را دریافت می نماید پس از حدود 2 ماه با درج عکس مخفی چرت رییس و صندلی خالی آن ، حمله ای تمام عیار را نثارش می نماید؟ آیا جناب رییس ظرف همین دو ماه غیر بومی شد ؟ با فشار و چربش اراده آن بر قاطبه اهل فرهنگ رییس شد ؟ غیبتش زیاد شد؟

4- بنده تاکنون  توفیق یک سلام و علیک را هم با رییس فعلی ارشاد رامسر نداشته ام و قضاوتی هم در مورد عملکردش ندارم اما با این پرسش مواجه هستم که چگونه می شود مدیری که از خرداد ماه سال جاری تاکنون تنها 4 ماه از دوران کاریش می گذرد را این چنین مورد نوازش قرارداد؟

5- این جانب به عنوان فردی معتقد به کارکرد رسانه و ضرورت حفظ و حراست از جریان آزاد و سالم اطلاع رسانی ، این کار را به مانند تهاجم سایبری به پایگاه اینترنتی رامسر نیوز قویا تقبیح می نمایم.

6- جناب حسین آقای قاسمی را جوانی شایسته ، پیگیر و خوش فکر در عرصه رسانه می دانم که حتمن برای این کار خود دلیل موجهی داشته است.

7- حرف هایی هم باقی ماند آن را به زمان مناسب دیگری وامی گذارم.

با احترام

نظرات 3 + ارسال نظر
داریوش 2 1393/07/29 ساعت 12:52 ق.ظ

من متمعنم که این داریوش اون داریوش اثلی نیصط و یه داریوش دیگه اصط .چون املا و انشاعش با ورژن اثلی خیلی فرغ فوکوله !

داریوش 1393/07/28 ساعت 10:04 ب.ظ

سلام داداش !
1- قلم جوان به محض اطلاع از انتصاب ایشان نقدی با محوریت غیربومی بودن به موضوع نوشته بود .
2- مسئولین ما در مقابل انتقادات ،آستانه تحمل خود را بالا ببرند
3 - گرچه انتشار تصویر منتشر شده گواهی بر صحت مطالب نوشته شده می باشد ولی با توجه به کوچکی شهر بهتر بود انتشار نمی یافت .
4- خوشبختانه عنوان (مشاور رسانه ای ) موجب نادیده گرفتن کاستی های مسئول ذکر شده از طرف خبرنگار نشده بلکه شاید باعث تلنگری برای تحرک بیشتر ویا حداقل تحرک در این اداره کلیدی شود .
5- حمله سایبری به سایت (رامسر نیوز ) را به شدت محکوم می کنیم .

باسواد 1393/07/28 ساعت 09:50 ب.ظ

حتمن؟ تی معلم فارسی کی با؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.