پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

انتقادات رئیس ستاد روحانی در رامسر در خصوص استاندار

انتقادات  رئیس ستاد روحانی در رامسر در خصوص فلاح ،استاندار مازندران

موج شمال: بیش از یک سال است که ربیع فلاح به عنوان استاندار بیست و یکم به مردم مازندران معرفی شد.در این مدت هر یک از موافقان و مخالفان وی اظهارات و مطالب گوناگونی نسبت به عملکرد وی بیان داشتند.برخی به شدت به وی تاختند و برخی نیز از وی حمایت کردند.امام جمعه ای از بدقولی استاندار در عملی کردن وعده هایش در معارفه بخشدار کجور سخن به میان می آورد ودر گوشه دیگر استان همتای وی در نماز جمعه بابل تمام قد از استاندار حمایت می کند  .

نماینده ای شدید ترین انتقاد خود به عنوان یک نماینده مازندرانی را متوجه استاندار می کند و «استاندارمازندران را به شدت تحت تاثیر افرادی می داند که تنها نگاه سیاسی دارند ومی خواهند تیمشان در همه امور تصمیم گیرنده باشد » ولی نماینده دیگر استان -شریعت نژاد- در خصوص او می گوید "استاندار مازندران مرد جلسه ، شعار و سخنرانی نیست به اصولی اعتقاد دارد که راه را پیش ببرد و به دنبال اصلاح امور است".

آخرین اظهار نظر در خصوص ربیع فلاح، گفتگوی شیخ صفر قاسمی رئیس ستاد تدبیر و امید رامسر با سایت مازنی نیوز -سایت حامی استاندار- است .

قاسمی در این مصاحبه در اظهار نظری دو پهلو که بیشتر انتقاد از استاندار است تا حمایت از وی ، از طرفی از مدیریت دکتر فلاح حمایت می کند و می گوید " ویژگی که در ربیع فلاح وجود دارد ولی در استانداران قبلی کمتر دیده شده بود ، روحیه کار ، تلاش و خستگی ناپذیری ایشان است که به معنای واقعی نشان می دهد مدیر جهادی است" و از سویی دیگر وی را به باد انتقاد می گیرد و از عدم استفاده وی از مشاورین غرب استانی و یا تعلل در تغییر مدیران استان سخن می گوید.

رئیس ستاد روحانی در رامسر در این گفتگوبا اشاره به اینکه مدیران غرب استان در بین مدیران ارشد مازندران سهم کمی دارند اظهار داشت: مدیران توانمند غرب استان در بین مدیران کل ادارات مختلف باید افزایش یابد.

حجت الاسلام شیخ صفر قاسمی با ابراز نا خرسندی به عدم تعویض برخی از فرمانداران شهرستان های استان توسط استاندار مازندران در طول یک سال مسئولیت استانداری اش افزود: بر فرض اینکه بعضی از فرمانداران دولت قبل توانمند هستند ولی این دلیل عدم تغییر آنها نیست و باید آنها هم تغییر کنند ولی در جای دیگر از آنها استفاده شود.

وی در خصوص این موضوع ادامه داد: فرماندار هر شهرستان نماد اصلی دولت در آن شهرستان است و از آنجا که با تغییر دولت اولین تغییرات در وزارت کشور انجام می شود و تا وقتی که فرماندار تغییر نکند مردم آن شهرستان تغییرات را احساس نمی کنند.

رئیس ستاد روحانی در رامسر افزود: یکی از خواسته های مردم غرب استان از آقای استاندار تنفیذ اختیارات مدیران کل به مدیران شهرستانی در شهرستان های نوشهر تا رامسر است تا از تردد مردم به سمت ساری کاسته شود.

وی ضمن کنایه به استاندار مازندران در خصوص انجام انتصابات مدیران دستگاه های اجرایی ادامه داد: یکی از ویژگی های دولت قبل این بود که هر شخصی که به احمدی نژاد و حامیان او ارادت داشت به عنوان مدیر انتخاب می شد و بعضی از آنها هنوز در دولت تدبیر و امید در مازندران مشغول به کار هستند.

قاسمی با اشاره به اینکه اکثر مدیران مازندران در حوزه سیاسی شفاف نیستند ادامه داد: دکتر ربیع فلاح در یک سال اخیر بسیار شفاف و صادقانه کار کردند و از ویژگی های خوب وی تعامل با تمام جریانات سیاسی حتی با منتقدین دولت است.

وی ضمن تاکید بر جابجایی برخی از روسای ادارات و مدیران استان مازندران افزود: متاسفانه بعضی از مدیران بی تحرک، ضعیف و پر حرف و حدیث از دولت قبل مانده اند و کار می کنند . نمی دانم چرا اینقدر وقت کشی می شود و زمان در حال از بین رفتن است؟

قاسمی در پایان ضمن انتقاد به انتصاب مشاوران استاندار مازندران گفت:در بین مشاورین استاندار مازندران هیچ شخص غرب استانی وجود ندارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
آشنا 1393/07/30 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام روسای اداراتی هستند که در دولت آقای خاتمی بودند در دوران آقای احمدی نژاد هم بودند و در این دولت هم هستند . برای بررسی سری به شیلات منطقه تنکابن بزنید که مدیریت سه شهرستان تنکابن رامسر و عباس آباد را دارد .آن هم با مدرک دیبلم . چرا هیچ یک از مدیران ارشد استانی جرات جابجایی او را ندارند . چون ...... بهتر از همه می دانید . ظاهرا کسی بهتر از ایشان .......

وسط استانی 1393/07/30 ساعت 11:51 ق.ظ

من یک شخص وسط استانی هستم و از استاندار و معاونینش می خواهم که به وسط های استان هم سرس بزنند !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.