پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

واکنش مخاطب رامسر نیوز نسبت به اظهارات امیر جم

واکنش مخاطب رامسر نیوز نسبت به اظهارات امیر جم

مخاطب پژواک رامسر با ارسال مطلبی نسبت به اظهارات چند روز پیش امیر جم که در خصوص فیلتر رامسر نیوز در همین وبلاگ منتشر شده بود واکنش نشان داد

 

 با سلام و احترام

جناب آقای امیر جم اینجانب مراتب تایید برخی از مرقومه جنابعالی و رد و مخالفت با بعضی از بندهای آن را به قرار ذیل تقدیم مینمایم

1.در باب موافق با بند 1 مرقومه معروض میدارم که گفتنی ها بجا و شفاف از جانب جنابعالی گفته شدو تا حدی حق مطلب ادا گردید لذا در پذیرش این بند تردیدی ندارم.

2.در پذیرش بند 2 فرمایش جنابعالی اگر چنانچه مقصود جنابعالی عوامل و دست اندر کاران رامسر نیوز مقصود مطالبتان نباشند باز هم پذیرفتنی است.چرا که معتقدم هیچیک از مطالب مطروحه قرابتی با نفس و روح مدیر مسئول رامسر نیوز نداشته و اینجانب نیز به مانند شما ایشان را جوانی شایسته و خوش وفکرو معتقد به مبانی انسانی میدانم و هرگونه جلب توجه افکار عمومی به هتک حرمت،روکم کنی،باج گیری رسانه ای و و و ... با نیت قبلی از سوی حسین قاسمی را جفای نابخشودنی از سوی شما به ایشان میدانم که اگر چنانچه اینگونه باشد شما نیز باید تبری جویید.

3.آیا انتشار حقایق غیر قابل تکذیب مطروحه در یادداشت مذکور از جانب رسانه جرم تلقی میگردد که شما برای کیفیت و کمیت صحت و سقم آن زمان تعیین میکنید؟آیا در انتشار خبر غیر بومی بودن سوژه خبری یادداشت مذکور تردید دارید؟به نظر جنابعالی رسانه ای شدن غیبت های رییس یک اداره بعد از چند بار تذکر شفاهی و کتبی به نامبرده رانیز باید تابدین حد مذموم تلقی کنید؟متاسفانه جنابعالی بیش از حد نگاهتان را به حاشیه معطوف نموده اید.چرت رییس و یا خواب 8 دقیقه ای ایشان در جلسه شورای اداری ،گرچه مراد مطلب فوق نبوده ونیست اما جهت و سمت وسوی قلم وزین جنابعالی را به مغلطه و سفسطه گری آغشته و با هیاهو گری درآمیخته است.به نظر باید به عنوان یک تحلیلگر علاوه بر تقبیح مواردی را که برشمردید به تقبیح موردی که نیاز بود مبادرت میورزیدید.

4.ایکاش جنابعالی پس از همان احوالپرسی مورد نظر در 120 روز مدنظرتان و با کمی مطالعه در جهت محکوم کردن انتشار حقایق مخفی مانده اقدام مینمودید تا نیاز نباشد از سوی این جانب درصف مخالفین افزایش آگاهی مردم در شهرستانتان محسوب شوید.

5.امیدوارم عرایض اینجانب که درست از دیدگاه مقابل تفکرات جنابعالی به حضور ایفاد گردیده مراتب آزردگیتان را فراهم نیاورده باشد.

6.ضمنا چنانچه کل یادداشت خبری مورد نظر را مطالعه نموده باشید متوجه میگشتید که در ذیل یادداشت نامی از راقم آن به میان نیامده بود تا جنابعالی تابدین حد در تعمیم دادن یادداشت به قلم حسین قاسمی مصمم گردید.انتشار یادداشت خبری فوق تلنگری است از سوی رامسر نیوزبه رییس یک اداره و نه شخص حسین قاسمی.

محمد عطایی

جامعه شناس و استاد علوم سیاسی

شاد باشید

نظرات 1 + ارسال نظر

اینجانب هم امیر جم را که "شیدنژادش" را انداخته محکوم می کنم و با زاویه ی شرقی نگاهش که از سمت غرب ایفاد گردیده کمی مشکل دارم . البته حسین قاسمی را هم کاملاْ تایید نمی کنم ولی این پژواک را شدیداً محکوم می کنم که به خواب هشت و نیم دقیقه ای یک مؤمن گیر داده است که حدیث داریم خواب مؤمن عبادت است و مخصوصاً اگر قیلوله باشد و چون جلسات شورای اداری به علت اهمیت آن مثل جلسه قبل از ساعت نه تا دو و نیم بعد از ظهر طول می کشد و بنابر این قیلوله می افتد وسط جلسه و عباسپور بنده خدا برای انجام این فریضه قیلوله اش را بجا آورد ... تازه این بنده خدا صاف و ساده است و با چشم بسته می خوابد وگرنه اکثر مدیران که از مؤمنین دوآتشه هستند و البته کمی زرنگ ترند با چشم باز می خوابند ! قیلوله را که نمی شود ترک کرد ای پوزخند بی بصیرت !!! القیلوله افضل من قلم المدیران !!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.