پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

از قیچی زدن روبان تا قفل زدن درب ورودی!!!

مسئولین شهرستان در عکس زیر برای افتتاح یکی از 58 امین پروژه دهه فجر سال 91 جمع شده اند.


ادامه مطلب را بخوانید

اما مردم رامسر در کمال تعجب متوجه شدند که پس از گذشت ساعاتی از افتتاح این «پروژه دهه فجر» ، درب های آن برای عموم مردم بسته شد.



سوال اینجاست که اگر پروژه ها نیمه کاره هستند چرا روبان های آن بریده می شود و ساعاتی بعد مردم از استفاده این پروژه که به اسم دهه فجر نیز ملقب شده است باز می مانند.چه کسی پاسخگوی چنین اقداماتی خواهد بود؟


قابل ذکر است رسانه ها از صرف اعتبار 40 میلیون تومانی برای احداث این سرویس های بهداشتی  خبر دادند .

 

نظرات 3 + ارسال نظر
متفکر رامسری 1391/11/27 ساعت 06:10 ب.ظ http://ً

اتقاقا انگلیسی ها هم به چنین جایی Rest Room میگویند یعنی استراحتگاه.
فکر کنم برای افتتاح این مکان بهتر بود یکی که آمادپی داشت ازش استفاده می کرد. اینجوری افتتاحش جذاب تر و مفید تر بود!

علی 1391/11/26 ساعت 08:54 ب.ظ

اتفاقاً افتتاح مستراح خیلی مهم است . اگر دقت کرده باشید اروپایی ها محل استراحتشان رستوران است ، rest به معنی استراحت کردن ! ایرانی ها آرامش را در قبرستان پیدا می کنند ، آرامگاه به معنی قبرستان ! اما عرب ها پس از تخلیه و اجابت مزاج در wc راحت می شوند ، مستراح یعنی محل راحت شدن ! پس نتیجه می گیریم که واقعاً جا دارد برای افتتاح آن پروژه ی خیلی مهم همه ی مسئولین جمع شوند و آنهایی که حضور نداشتند ضرر کردند و در حق این پروژه ی مهم جفا نمودند !!! آهای پوزخند نابکار شما هم اگر می خواهی راحت شوی به این جا یا اونجا سری بزن و حال کن و راحت شو !!!
من به نوبه ی خودم از طرف مردم خوب شهرستان از همه مسئولین حاضر در افتتاح این پروژه تشکر می نموییده و از سایر مسئولین غایب در روز افتتاح به خدا شکایت می برم و در آن دنیا یقه شان را می گیرم و ... و از سایر مسئولین می خواهم که حداقل به عنوان جریمه مقرر نمایند که غایبین افتتاح این پروژه مهم به مدت ده روز حق استفاده از کلیه مستراح های شهر حتی مستراح خانه خودشان را هم نداشته باشند تا بفهمند که راحتی یعنی چه ! و نیز بفهمند که یک بار دستشویی چند من آب لازم داره !!!

بچه محل 1391/11/26 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام جدآ دستشوئی هم افتتاح دارد . (...)افتتاح کند . اخرش معلوم خواهد شد چه سر رامسر خواهد آمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.