پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

نامزد ناکام مجلس نهم تنکابن،رامسر به پاستور می اندیشد!!!

فرهاد رستمیان ،نامزدی که موفق به ثبت نام در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تنکابن،رامسر و عباس آباد نشده بود در گفتگویی اظهار داشت :هر چند بنده نگاهم به انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی این حوزه بود ولی بنا به تکلیفی که صورت گرفت و شرایطی را که فراهم  کردند ، بنده آنها را پذیرفتم تمایل به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دارم.

فرهاد رستمیان که در ایام انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی می کرد و مطالب خود را در سایت شخصی خود به نام "دکتر رستمیان" و بویژه در روزنامه محلی وارش منتشر می کرد ، موفق به ثبت نام در این دوره نشده در هنگام تایید یا رد صلاحیت نامزدها نیز اسمی از او به میان نیامده بود.

برخی معتقد بودند که مدرک تحصیلی وی"دکترا"مشکل دارد و حتی او لیسانس هم ندارد ولی او معتقد بود که در حوزه انتخابیه تنکابن نسبت به وی تعللی صورت گرفت ، ولی در مجموع هنوز دلیل مشخصی از عدم ثبت نام او  منتشر نشده است.

هوشنگ امیدی نژاد مشاور رسانه ای رستمیان نیز مدتی گذشته با نصب بنر هایی در سطح شهر رامسر از عدم وصول مطالبات خود خبر داده بود .

شایان ذکر است شنیده شده که حکم جلب دکتر رستمیان نیز از طرف شاکیان وی که در زمان تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم برای وی هزینه کرده بودند گرفته شده است.


مطالب مرتبط:

پیام تبریک شورای اسلامی شهر رامسر به دکتر رستمیان

نظرات 4 + ارسال نظر
کاندید 1391/11/12 ساعت 04:03 ب.ظ

حالا که رستمیان میخواد خودشو برای ریاست جمهوری کاندید کنه من هم خود را برای یازدهمین یا دوازدهمین ( درست یادم نیست ) دوره ی (...) جهان اسلام و حتی کل بشریت کاندید می کنم و از شورای محتم نگهبان و بخصوص دفتر رامسر شورا یعنی آقای (...) خواهش می کنم که منو تایید کنن تا بتوانم بشریت رو از دست امریکای جهانخوار نجات بدهم و کاری کنم که ملت ما به صورت خودجوش وضع مادی و معنویش بهتر بشه ... از دوستان هم خواهش دارم که تجمعات خودجوش به نفع من را فراموش نکنند تا پوزه استکبار داخلی و فتنه و انحراف و اذنابش بخصوص سرکرده جریان انحرافی و اخص خصوص سران فتنه 92 را به خاک بمالیم و مشت محکمی بر کتار و کتیر آنها بزنیم تا دیگر از این یاوه گویی دست بردارند و به زباله دان تاریخ فرستاده شوند ..

سلام
فعلا که نمره ها خوب بوده
ترم بعد ۱۳ واحد دارم تموم میشه

سرگالش 1391/11/11 ساعت 10:02 ب.ظ

راستی این آقا دیپلمش رو گرفته اگه بگیره من بهش رای میدم

سلام ممنون خوبم

ببخشید دیر اومدم همین امروز امتحانم تمووم شد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.