پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

تشکر از مسئول روابط عمومی کانون مهندسین شهرستان رامسر

پس از قرار دادن خبرنتایج انتخابات داخلی هیئت مدیره کانون مهندسین شهرستان رامسر در این وبلاگ جهت اطلاع رسانی )صرفا جهت انجام وظایف محوله( ،هر چند برخورد خوبی از طرف یکی از اعضا هیئت مدیره که مستنداتش موجود است با نگارنده به  عنوان عضو کوچکی از جامعه خبر شهرستان صورت نگرفت اما مسئول روابط عمومی کانون با ارسال یادداشتی کوتاه ،خطای خبری را متذکر شد .

ضمن تشکر از مهندس شروین افتخاری (مهندس مکانیک) و اصلاح مورد اشاره ، نگارنده اعلام آمادگی خود را جهت پوشش اخبار و گزارشات کانون مهندسین در این وبلاگ و دیگر پایگاه های اطلاع رسانی اعلام می دارد.

گفتنی است هدف پوشش اخبار و تحلیل های نظام و کانون های مهندسی شهرستان در مدت اخیر ،صرفا اطلاع رسانی  و تنویر افکار عمومی ،خصوصا برای مهندسین خوش فکر شهرستان بوده است .

در پایان از کلیه مهندسین شهرستان رامسر به عنوان نخبگان جامعه انتظار می رود جایگاه خبرنگار به عنوان نماینده افکار عمومی رابه خوبی  رصد کرده و در جهت تسریع در امر اطلاع رسانی با آنها همکاری نمایند.

اخبار مرتبط :

انتخابات داخلی هیئت مدیره کانون مهندسین شهرستان رامسر برگزار شد

هیئت مدیره کانون مهندسین شهرستان رامسر مشخص شد

نظرات 2 + ارسال نظر
رعیت 1391/11/26 ساعت 09:49 ق.ظ

با سلام
انتخاب شدن عباس ذبیحی به عنوان رییس می تونه خیلی حرفها برای گفتن داشته باشه. عدم حضور هومن حشمتی علیرغم بیشترین آرا در لیست اجرایی و همچنین به بازی نگرفتن فضل کریمی آبستن اختلافات علنی خواهد بود. انشالله در آینده نزدیک مقاله ای تحت عنوان کالبد شکافی اعضای نظام و کانون و نقش طیف خاموش در مهندسی انتخابات در خدمت خواهم بود

مهندص 1391/11/23 ساعت 11:34 ب.ظ

من هم به عنوان یک فرد معمار از منتقه شهصوار این انتخوابات را محکوم می کنم و همانطور که از اسم انته خوابات بر می آید یک عده ، عده دیگری را در خواب می کنند تا خودشان انته خواب شوند !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.