پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

رهبری املشی در جمع روحانیون املش از تشکیل استان ساحلی حمایت کرد

به گزارش خبرنگار املش ما عصر امروز محمدمهدی رهبری املشی عصر امروز 7 بهمن 1391که در جمع روحانیون املش حاضر گردیده بود از تشکیل استان ساحلی حمایت نمود.

رهبری املشی در ۱۴ آبانماه سال جاری با ارسال نامه ای به دفتر ریاست جمهوری از دکتر احمدی نژاد تشکیل استان ساحلی شمالی را خواسته بود .

وی در مصاحبه های خود از مزیت های الحاق رودسر و املش به نفع مردم با سایت های مختلف خبری انجام داد که در آنها  با تشکیل استان جدید و الحاق رودسر و املش به آن بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد صحبت هایی نموده بودوگفته بود همچنین با منتزع شدن این دو شهرستان از استان گیلان، قابلیت مدیریت مسئولین به مرکزیت شهررشت هم آسانتر خواهد شد و تعارضی با منافع استان هم نخواهد داشت

رهبری املشی اظهار داشت : روند کوچکتر شدن استانها در کل کشور در حال انجام است و این یک امر طبیعیست .

نماینده شهرستان های رودسرو املش یکی از دلایل موافقت خود را با این طرح توجه کم مسئولین استانی به طرح ها و پروژه های مهر ماندگار و عمرانی این دو شهرستان بیان کر د وگفت از جمله  این طرح ها بیمارستان املش است که  با پیشرفت ۹۵ % همچنان منتظر اعتبار است ولی بیمارستانی در نزدیکی مرکز استان با درصد پیشرفت کمترمورد  توجه  بیشتر مسئولین قرارمی گیرد و یا داستان طولانی سد پلرود که همچنان با مشکل کمبود اعتبار مواجهه است.

وی   بار مالی تشکیل استان ساحلی  را که برای دولت دارد مبلغی حدود پنجاه میلیارد تومان اعتبار اعلام نموده بود.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
رامسر 1391/11/08 ساعت 06:57 ب.ظ

من نمیدونم آین آقا چرا دست از سر مازندران برنمیداره...آقا اگه ما نخوایم زیر بلیط گیلانی ها بریم کیو باید ببینیم؟؟؟
اگر هم قراره استانی تشکیل بشه کتابچش تحویل وزارت کشور داده شده و اصلا اسمی از شرق گیلان برده نشده...
یا مازندران یا مازندران غربی از نور تا رامسر....

. 1391/11/08 ساعت 01:02 ب.ظ

اطلاعیه هتل سماموس

به اطلاع کلیه پیمانکاران و افراد حقیقی و حقوقی طرف قرار داد هتل سماموس می رساند که شرکت هتل سماموس کلیه مطالبات پیمانکاران را به طور کامل پرداخت نموده و با آنان تسویه حساب دریافت داشته است.

چنانچه اگر افرادی باشند که تا کنون مطالبات خود را از پیمانکاران و یا از هتل سماموس دریافت نکرده اند سریعا با مجری پروژه هتل سماموس و با شماره 09128120401 مستقیما تماس حاصل نموده و با ارائه اسناد و مدارک کارکرد خود مطالبات معوقه خود را دریافت نمایند.

بدیهی است از تاریخ درج این آگهی تا یک هفته مراجعه صورت نگیرد مسئولیت تاخیر تادیه به عهده شرکت هتل سماموس نخواهد بود.

مجری پروژه هتل سماموس-طالبی

همشهری 1391/11/08 ساعت 10:19 ق.ظ

لطفا در امر اجرای استان شدن منطقه همه خبرنگاران همکاری داشته باشند و با تشریک مساعی با مسئولین در اجرای این امر کوشا باشند تا کمی از مشکلات عدیده مردم رفع گردد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.