پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

واکنش فرماندار رامسر نسبت به مطالب مندرج در وبلاگ پژواک رامسر

رستم زرودی فرماندار رامسر که در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان با حضور محمد اسماعیل امامزاده مدیر کل کتابخانه های استان مازندران ، سخن می گفت ضمن تایید یادداشت " آقای امامزاده ، تعطیلی کتابخانه های رامسر به چه قیمتی؟" مندرج در همین وبلاگ و بازتاب در سایت های دریادیم ،دریانیوز و شمال نیوز گفت:رامسر به علت گردشگر پذیر بودن آن و کمبود زمین ، نباید نورم مساحت کتابخانه ها برای رتبه بندی کتابخانه های شهرستان لحاظ شود.

وی گفت:اگر معیار تعداد عضو نیز برای برای درجه بندی کتابخانه ها لحاظ شود این موضوع نیز باید مورد تجدید نظر واقع گردد زیرا پراکندگی جمعیت زیاد است و این نیز نمی تواند پارامتری مناسب برای رتبه بندی کتابخانه های این شهرستان باشد و ما انتظار داریم اگر نرم رتبه بندی کتابخانه های شهرستان رامسر از نظر تعداد عضو و مساحت کمتر لحاظ شود.

زرودی با تاکید بر اینکه رامسر یک شهرستان گردشگر پذیر است افزود:اگر کتابخانه های شهرستان تا ساعت 11 شب نیز باز باشند باز هم مراجعه کننده دارند.

فرماندار رامسر از ایجاد کتابخانه های سیار نیز استقبال نکرد و اظهار داشت:در بعضی از مناطق رامسر و در برخی از روزها بشدت با بحران ترافیک مواجه هستیم و کتابخانه های سیار نیز مشکلات خاص خودش را دارد.

نصرت کوزگر نیز در ادامه این جلسه گفت: الان حضور جوانان در قلیان سراها بیشتر از کتابخانه هاست و این موضوع مهم و قابل تامل است.

وی افزود:دشمنان روی مسائل فرهنگی سرمایه گذاری های کلانی دارندو مخاطب آن هم جوانان هستند.

در دیگر قسمتهای جلسه ،مدیر کتابخانه های رامسر و مدیرکل کتابخانه های استان نیز به سخرانی پرداختند.

شایان ذکر است صفر ستوده به عنوان مدیر کتابخانه های شهرستان رامسر آمار مقایسه ای تعداد عضو کتابخانه ،فضای کتابخانه ، تعداد کتابخانه و... را قبل و بعد از انقلاب بیان کرد ،هر چند رشد این آمار بسیار بدیهی و واضح است اما توضیح نداد که چرا جلوی تعطیلی کتابخانه های شهرستان رامسر گرفته نمی شود و به مشکلات کتابخانه ها از جمله از بین رفتن کتاب در برخی کتابخانه ها ،کمبود نیروی کتابدار ، نداشتن سیستم کامپیوتر کافی برای اعضا و خراب بودن و وصل نبودن اکثر آنها به اینترنت و ... نیز اشاره ای نکرد.

پژواک رامسر:

جا دارد از توجه زرودی فرماندار رامسر به رسانه ، خصوصا فضای مجازی اعم از سایتها و وبلاگها تشکر کرد

نظرات 1 + ارسال نظر
مجید خسروی 1391/06/17 ساعت 11:33 ق.ظ

درود بر شما و سپاس از لطف بی دریغتون.
و ضمن به این که تشکر از یادآوری و گوشزد بجای شما در زمینه ی اعطای! پیشوند به اشخاص و تعهد به عدم تکرار آن.

با احترام، لینک شدید. (چنانچه مایل به استفاده از عنوان و یا تصویر دیگری هستید، ما را در جریان قرار بدهید.)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.