پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

سایه انحلال بر تنها نماینده فوتسال رامسر در لیگ برتر فوتسال مازندران

سایه انحلال بر سر تنها نماینده فوتسال رامسر در لیگ برتر فوتسال مازندران

 

تیم فوتسال خلعتبری رامسر امسال برای اولین بار در لیگ برتر فوتسال استان مازندران شرکت کرد وتا این جای مسابقات در 20 بازی انجام داده با 9برد و 2 تساوی و 9 باخت با کسب 29 امتیاز وبدون در نظر گرفتن یک بازی معوقه در رده ششم جدول لیگ فوتسال استان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مازندلیگ در غرب مازندران، باخبر شدیم که تیم خوب فوتسال استان مازندران ونماینده شهرستان رامسر در لیگ فوتسال استان از وضعیت نامناسبی برخوردار است و برآن شدیم تا برای پیگیری بیشتر این موضوع گفت وگویی با سرمربی این تیم داشته باشیم.

 سرمربی تیم خلعتبری رامسر که سابقه ی حضور در تیم های فوتسال شهروند تنکابن،محبوبی آمل،میلاد تنکابن،نگین سبز کلاردشت،شیرینی سرای حسنی چالوس،پرسپولیس صلاح الدین وسنیچ ساوه را در کارنامه دارد, از بازیکنان مطرح شهرستان رامسر وسطح استان در سال های نه چندان دور بود.

او که حالا در کسوت سرمربیگری تیم فوتسال خلعتبری در خدمت فوتسال رامسر است به خبرنگار مازندلیگ گفت: در پی صحبتهایی که با محمدرضا خلعتبری بازیکن سابق تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران وحال حاضر سپاهان اصفهان داشتیم وکمک ها وحمایت های ایشان موفق به خریداری امتیاز لیگ دسته اول فوتسال استان مازندران شدیم وپس از قهرمانی در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال در گروه غرب،برای اولین بار در تاریخ فوتسال شهرستان رامسر به لیگ برتر فوتسال استان مازندران راه یافتیم.

امید رستمیان در ادامه افزود: ما در شروع مسابقات امسال لیگ قادر به گرفتن اسپانسر نشدیم واز شروع مسابقات نیز با مشکلات مالی روبرو شدیم ودرحالیکه به عنوان نماینده شهر رامسر در سراسر استان به دیدار رقبای خود میرفتیم اما متاسفانه مورد بی مهری مسئولین قرار گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: هیچ حمایتی از این تیم نشد و حتی بنر یا عکسی از بازیکنان وتیم از طرف هیئت فوتبال ودیگر مسئولین در سطح شهر زده نشد و تمامی این مسائل دست به دست هم داد که آقای خلعتبری از تیمداری دلسرد شود و همچنین به دلیل اعتراض بازیکنان بخاطر مشکلات مالی،تمرینات تیم تعطیل شد و تیم بدون تمرین ودر روز بازی با 5 یا 6 بازیکنان به مصاف حریفان می رفت و جای تاسف است که در لیگ فوتسال استان مازندران که همه ی تیم ها باقوای کامل در مسابقات حضور میایند اما تیم ما با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارد.

رستمیان سطح مسابقات لیگ فوتسال استان را در سطح عالی تصویف کرد وگفت: در مسابقات امسال بعضی از تیم ها حتی از تیم های لیگ دو فوتسال کشور نیز قوی ترند واز نظر فنی بسیار خوب ظاهر میشوند ومسابقات هم با برنامه منظمی برگزار میشود.

امید رستمیان در مورد وضعیت حال حاضر تیم این گونه گفت: که تیم فعلا در شرایطی قرار دارد که هر لحظه امکان منحل شدن تیم وجود دارد و از مسئولان شهر رامسر انتظار میرود که نگاهی هم به ورزش فوتسال این شهر داشته باشند،زیرا شهرستان رامسر از نظر پتانسیل ونیروی انسانی ورزش فوتسال وفوتبال جوانان بسیار خوبی دارد که باید این هارا دور هم جمع کردوبا ایجاد یک تیم قوی در مسابقات استانی حضور یاند وحتی می توانند از شانس های قهرمانی باشند.

وی خاطر نشان کرد: جادارد از آقای محمدرضا خلعتبری بخاطر خرید امتیاز لیگ فوتسال دسته اول استان وحمایت هایشان برای این تیم که باعث شد رامسر برای اولین بار در سطح لیگ فوتسال استان مازندران تیمداری کند،کمال تشکر رادارم واز بازیکنان جوان وبومی تیم که واقعا بدون هیچ چشم داشتی تا این مرحله بنده وتیم را همراهی کردند،تشکر نمایم.

سرمربی تیم خلعتبری رامسر با بیان اینکه بی توجهی به این تیم غیرقابل تحمل شده است گفت: بنده هم به عنوان عضو کوچکی از خانواده فوتسال این شهر عاجزانه تقاضا دارم مسئولین محترم اعم از فرماندار محترم، بخشدار، شهردار وشورای اسلامی شهر رامسر وحتی اداره ورزش وجوانان وهیئت فوتبال رامسر  دست این تیم را بگیرند تا سایه ی منحل شدن از یکی از امید ورزشی این شهر یعنی تیم خلعتبری رامسر دور شود.

وی در ادامه افزود: هیچ یک از مسئولین شهر برای بازی های خانگی ما که اتفاقاً روز های جمعه نیز برگزار می شود حضور نمی یابند. متاسفانه در بازی با تیم مرزن قزل مرزن آباد هم که میزبان بودیم و شانس بردمان زیاد بود به دلیل حاضر نشدن ماموران نیروی انتظامی در محل مسابقه بازی برگزار نشد. همچنین بدلیل وجود مشکلات مالی یک بازی خارج از خانه هم با تیم شهدا کوا بهشهر انجام ندادیم.

سرمربی تیم خلعتبری رامسر  در پایان با بیان اینکه تلاش می کنیم در چند بازی آینده امتیازات مناسبی را کسب کنیم تا در لیگ باقی بمانیم در پایان گفت: انشاالله در فصل آینده با یک اسپانسر جدید در مسابقات حضور یابیم و میتوانم این را بگویم که شهرستان رامسر پتانسیل داشتن همزمان دو تیم فوتسال در لیگ های استان را ندارد و بایستی خلعتبری را بیشتر تیم آرامش رامسر که در لیگ دسته اول فوتسال استان حضور دارد حمایت کرد تا به مسابقات زیر گروه کشور راه یابد ولی بیشتر حمایت روی تیم دسته اولی آرامش است و از خلعتبری رامسر هیچ حمایتی نمی شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
هریسی 1393/11/03 ساعت 11:01 ق.ظ

از مسولین رامسر خواهش میکنیم اگه عرضه ندارند بهتر است تیم خلعتبری بنام تنکابن وارد مسابقات شود.من یک هریسی خجالت میکشم از برخورد آقایان با این تیم بومی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.