پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پدیده پلمپ شد!

پدیده پلمپ شد! 

 

دادستان عمومی وانقلاب مشهد از برخورد قاطع دستگاه قضایی با دلالان خرید وفروش سهام چند شرکت بزرگ سرمایه گذاری در مشهد خبر داد و گفت: روز گذشته دفاتر غیر قانونی ودلالی شرکت بزرگ سرمایه گذاری "پدیده" به طور کامل ودر اقدامی هماهنگ با ضابطان دستگاه قضایی پلمب خواهد شد.

قاضی غلامعلی صادقی در گفت وگو با خراسان ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: افرادی که به عنوان دلال وبا تاسیس دفاتر غیر قانونی فروش سهام شرکت های سرمایه گذاری فعالیت می کنند با تبلیغات فریبنده ارزش سهام رابه طور غیر واقعی وبه اصطلاح بادکنکی بالا می برند وبدین ترتیب صدمات جبران ناپذیری رابه اقتصاد کشور و تولید سرمایه گذاری واقعی وارد می کنند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: با صدور دستورات قضایی هم اکنون هر گونه تبلیغات از سوی این شرکت ها ممنوع است وآن ها حق تبلیغ درباره خرید وفروش سهام دررسانه ها را ندارند.

دادستان مشهد درادامه به این گونه دلالان هشدار داد آنها موظف هستند درقبال پولی که از مردم دریافت کرده اند به تعهدات قانونی وعرفی خود عمل کنند ودرصورت بروز هر گونه مشکلی دراین باره همانطور که قبلا هشدار داده ایم مسئولان ،مدیران وهیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری باید پاسخگو باشند.

این مقام ارشد قضایی مشهد با اشاره به هشدار های قبلی درمورد تبلیغات اغواکننده این شرکت ها افزود: مدیر عامل ،رئیس واعضای هیئت مدیره این شرکت ها باید دراین زمینه پاسخگو بوده و فاصله غیر واقعی بین ارزش واقعی سهام با ارزش بادکنکی آن را که به خاطر دلال بازی ها به وجود آمده است با تلاش وفعالیت های شبانه روزی برطرف کنند.

اخبار مرتبط :(بر روی لینکها کلیک کنید)

پلمب مؤسسه پشتیبانی پدیده شاندیز در قزوین

گزارش سیما از مشکلات پروژه پدیده شاندیز+فیلم

نظرات 10 + ارسال نظر
سرگالش 1393/10/12 ساعت 07:15 ق.ظ

من از بهر حسین در التهابم/تو از عباس میگویی جوابم
بهترین راه ممکن این است که تو این کشور قانون حرف اول و آخر رو بزنه.
باز شروع کردی به رجز خونی و گفتن 170واحد درسی و لینک و ...ازاین جور هل من مبارز طلبیدن ها.
بهترین راه ممکن اینه که لطف کنی بری درخواست بدی ۱۰۰سهم تو منصرف بشی تا ۴۰ روز بعد به تاریخ درخواست انصراف پولتو بگیری و اون موقع نه از پدیده دفاع کنی نه حمله.همینجور ممتنع بمونی خیلی خیلی بهتری.
دفاع افرادی چون شما از پدیده با این استناداتی که فرمودی بیشتر کار رو خراب میکنه.
ضمنا ای کاش اینهمه صحبت پدیده و پدیده ای ها تو این وبلاگ و دیگر سایتها و افواه عمومی شد بجای شما خود شرکت پدیده میومد و تنویر افکار عمومی میکرد شاید به کوری چشم دشمنان ما هم از سهامداران پدیده میشدیم نه اینکه بجای پدیده افرادی مانند شما از پدیده دفاع کنه اونم دفاع بد.

رضوان 1393/10/11 ساعت 08:41 ب.ظ

:)) ، مطمئن باش اگر شما اقتصاد می خوندی این حرف تون رو نمی زدید! می زدید؟
منی که بیش از 170 واحد برای رشتم پاس کردم اگر ندونم فرق رشتم با رشته های دیگه چیه برای خودم اینقدر ارزش قائل می شم که نیام بیهوده در مورد چیزهایی که نمی دونم اظهار نظر نکنم!
نمیخوام وقتم رو سر این حرف های بیهوده صرف کنم، بحثم چیز دیگه ایست و اونوقت شمایی که ادعاتون میشه دارید سر مبحث دیگه ای بحث میکنید، فقط بدونید خیلی از مباحث رشته من و رشته اقتصاد مشترک هستن (البته اگه وقت کردید و برای این لینک ارزش قائل شدید!!! یه نگاهی بندازید
http://www.fandis.ir/printthread.php?tid=1355
)
در رابطه با موضوع پدیده هم باید بگم بحثی که الان وجود داره در رابطه با بحث شفافیت صورت های مالی و بحث ورود این شرکت به بورس هستش که می تونید خیلی از این مباحث رو در رشته من و اقتصاد پیدا کنید (استانداردهای حسابداری و حسابرسی سازمان) البته اگه فرصت نگاه کردن دارید!
این رو هم بدونید که شرکت اصلی پدیده سهامی عام هستش ولی به خرید و فروش نمی پردازه و این شرکت زیرمجموعه اش هستش که سهامی خاص هستند و طبق قانون میتونن بدون اینکه در بورس عضو باشن به خرید و فروش سهام بپردازند! حالا من به این موضوع کاری ندارم ولی قضیه پدیده و دادستانی مون میدونید چیه؟ اینه که بقول این جمله که شاد شما هم شنفته باشید:

اگر استراحت کافى داشته باشید، ورزش کنید، هرگز از روغن اشباع با ترانس بالا استفاده نکنید، الکل مصرف نکنید و حتى المقدور از استرس بدور باشید...

باز هم خواهید مُرد!
پس هر کارى دلتون میخواد بکنید....
روزگار بر ما ایرانیها وفایی نداشت گوجه کاشتیم سرما نذاشت خیار کاشتیم بازار نداشت بز داشتیم گرگ نذاشت زنبور داشتیم عسل نداشت یارانه بود گرونی نذاشت همگی ضرر بود و طلبکار دست بر نداشت لعنت به این شانس یادتونه خواستیم مساوی کنیم مسی نذاشت؟

عذرخواهی می کنم من برای شما و شخصیت تون ارزش قائل هستم، می دونم این بحث های الکی برای من و شما آب و نون نمیشه، فقط تنها چیزی که میگم این هستش که منتظر بمونید، دیدتون نسبت به پدیده عوض میشه. این ____ اینم /
(( از مخالفت نهراسید؛ بادبادک تنها زمانی می تواند بالا رود که با باد مخالف مواجه شود. ))
در رابطه با این موضوع هم دیگه نظری نمی ذارم منتظر می مونم، به امید خدا که شرایط درست شه.
در رابطه با زمین های که پدیده تو رامسر خریداری کرده مطلبی دارم که انشالله بعد از این ماجرا خدمت شما عرض خواهم کرد.

سرگالش 1393/10/11 ساعت 01:13 ب.ظ

جناب رضوان من سرگالشم ولی از شمای حسابداری خونده هم بعیده که حسابداری رو با اقتصاد اشتباه گرفتی.احتمالا توهم برداشتید که رشته حسابداری خودتان را با رشته اقتصاد یکی فرض کردید وامر برخودتان مشتبه شده که واقعا اقتصاددان هستید.
نخیر جناب رضوان با چندتا اصطلاح نظیر لینک و نت و چی چی سافت وحفره و امنیت و بورس و...نمیتونین برتخلفات یک شرکت که کارش دلالی پول هست سرپوش بگذارید و به راحتی بفرمایید جناب دادستان و ..اشتباه کردند و هدف دیگری داشتند و ...
ای کاش در مباحث اقتصادی بیشتر مطالعه میکردیدتا حسابداری.
تا این که بدانید شرکتی که نام خود را سهامی نمیگذارد و در قالب پشتیبانی فروش سهام در شهری مثل رامسر نمایندگی تاسیس میکند و ورود به بورس را برای خودش ممنوع کرده و صرفا بنا بر اعلام کارشناسان متبوع خودش شرکت خود را تنها شرکت دارای ارزش سهام رو به بالا و صعودی معرفی میکنه ،معنی و مفهوم آن چه میتواند باشد؟حالا بگذریم از اینکه این شرکت از روند طبیعی درصدرشد ارزش سهام که خود اعلام و ادعا کرده جلوتر وارقام بالاتری را درج کرده؟!!؟
یا در شهری مثل رامسر به دروغ تبلیغ کردند فلان مقدارمساحت زمین خریداری کردیم و سند مالکیت خورده و لی فعلا اطلاعاتش برای عموم مخفی هست!؟
آخه خدا پدر بیامرز حداقل یکی نیست بگه حداقل کارمندان همون 3اداره ای که کارش بررسی انتقال یک سندمثلا 400 متری در یه گوشه رامسرهست اگر چنین معامله ای در حد همون 400 متر اتفاق بیفته خبردار نمیشن؟! تاکی چونان کبک سر در برف کردن و دم خود را ندیدن.
بیایید بیشتر تامل کنیم.

رضوان 1393/10/10 ساعت 11:25 ب.ظ

@سرگالش;
آقای سرگالش عزیزی که اسم شما واقعی هست!، عذرخواهی میکنم که باعث آزردگی خاطرتون شدم، شمایی که میگی "سری تو سرای بزرگ پدیده دارم"، بجایه اینکه غیرمنطقی صحبت کنی و در مورد من قضاوت کنی، ایکاش یخورده گشت بیشتر تو نت میزدی و دنبال واقعیت میگشتی که داستان از چه قرار هست؟! گشتی؟، شما چه نفعی از حرف هاتون می برید؟؟
بله، من سهامدار این شرکت هستم ولی نه از اون گنده هاش! 100 سهم از جیب خودم که براش عرق ریختم خریدم!، یه سرمایه گذاری کردم و نگران سرمایه گذاریم هستم، متوجهی؟ ، متاسفانه اخبار و حواشی بعد از مجمع برای پدیده زیاد شد ( اصلا دنبالش بودید که به چه خاطری بود؟) دلیللش رو آخر مطلب بهت میگم. بذار یچیزی بهت بگم شاد توجیه شی (هرچند شاد بهت بر بخوره!)، منطقی می خوام بهت بگم، رشته خودم حسابداری، اگه حساب و کتابت خوب با شه و تو بازار باشی خودت متوجه میشی حتما، هدف دادستان کل و دادستانی مشهد از این کارها و حواشی که برای پدیده بوجود آورده این هست که بورس تهران به مرز هشدار رسیده و اگه به دادش نرسند عواقب جبران ناپذیری داره، از همه ابزارهای استفاده کردن ج نداده و تنها راه آخر ورود نقدیندگی سنگین به بورس از طریق ورود پدیده به بورس بی رمق تهران هستش ضمن اینکه میتونن با این کار علاوه بر داغ کردن بورس ، شرکت ملزم به شفافیت در صورتهای مالی بکنند و جلوی خروج احتمالی سرمایه از کشور و بروز فاجعه ای رو بگیرند. از طرف دیگه هدف دادستان خط مش برای بقیه شرکت های کپی شده از پدیده است، البته این قضایا خلأ های قانون را نشون میده که جناب دادستان بجای ترمیم قانون داره شواهد رو پاک میکنه!

یادمه ماکروسافت تو پک 2 ویندوز xp یه باگ خطرناک (خلأ امنیتی) شناسایی کرد بجای اینه روش سرپوش بذاره یا کار خودشو راحت کنه و پک امنیتی منتشر کنه سخت ترین کار رو انتخاب کرد و فورأ تمام انرژی اش رو گذاشت و یه ویندوز جدید به نام xp service pack 3 رو ساخت و فرستاد تو بازار و اینجوری به مشتری هایش ثابت کرد با تمام توان پشتیبان اوناست

جناب دادستان حتی راحت ترین کار یعنی اصلاح قانون رو هم انجام نداد و دست گذاشته رو پاک کردن صورت سوال...
این لینک
http://s5.picofile.com/file/8160848426/44444444444.jpg
رو حتما نگاه کن، خبرها میره و میاد، قبول میشه و رد میشه، واسه این پدیده هم مطمئن باش همین حالت و به براش پیش میاد و به حالت قبلیش بر میگرده.
درضمن اسم من هم واقعی هست، نه مثل شما

رضوان 1393/10/10 ساعت 08:45 ب.ظ

خیلی بده نمک خوردنو نمکدان شکستن، تو این زمونه که با شرایط سخت اقتصادی دست بگیریبانیم با اعمال و رفتارمون فرصت های اندک بوجود اوده رو از خودمون و جامعه نگیریم.

ادمین محترم، دستگاه قضا ما خیلی چیزها رو خراب کرده، اون چیزهایی رو که می بایست از اول جلوش رو میگرفت رو نگرفت و سعی منحرف کردن اذهان عمومی به اون چیزی رو داره که می خواد!!!
صدا و سیما رو هم خیلی خوب از جریانش خبر داریم!
لینک: http://goo.gl/fC3dfe

سرگالش 1393/10/10 ساعت 06:15 ب.ظ

ضمن تشکر از اطلاع رسانی و شفاف سازی پژواک خواستم عرض کنم این آقای رضوان بی نام و نشان که بنظر میاد ناشناس واسمشان هم جعلی هست سری تو سرای بزرگ پدیده دارند که زیرکانه سعی در گذشتن از کنار تخلف یک شرکت متخلف دارند.
اکثر افراد پولی در شرکت مزبورنذاشتند که حرص شو بخورند حرص را باید ایشان بخورند که از رو شدن تخلف و احتمالا از دست دادن منافع و سهامی که خریدند نگرانی دارند.

رضوان 1393/10/10 ساعت 04:17 ب.ظ

@محمد:

به دوست عزیز پیشنهاد میکنم که شما بلدی اینترنت بیای به این لینک ها هم نگاهی بندازی!

1- http://goo.gl/CqF4BK
2- http://goo.gl/VPgRPx

معاون امنیتی سیاسی دادستان کل کشور ادامه داد: تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف پرونده قضایی هر گونه تبلیغات و انتشار آگهی تجاری در مورد شرکت های مذکور ممنوع است.

این ممنوعیت شامل رسانه های حوزه فضای مجازی، روزنامه ها، صدا و سیما و غیره می شود بنابراین فعالیت وبسایت این شرکت ها نظیر پدیده شاندیز ممنوع است

محمد 1393/10/10 ساعت 03:20 ب.ظ

دوست عزیزومخاطب محترم سلام:چرا درخصوص پلمپ پدیده نظرنمیدهندبه سه دلیله.1-عده ای سهام خریدندمیتونندنظربدهندولی نمیخوان چون میترسندخراب بشند.2-عده ای برایش تبلیغات کردند.3-عده ای یادستریسی به انترنت ندارندیاسواد به علم روزندارند(سواددارندولی بلدنیستند).متآسفیم برای بعضی از مسئولین شهربا چه آب و تابی براش میگفتندخودم بارهای بارمیگفتم این شرکت (ازنظراشتغال.اقتصادی وگردشگری)هیچ منفعتی نه تنهابرای شهربلکه منطقه نداردونخواهدداشت مرابه تمسخرگرفتندومیگفتندچون منافع ندارداین حرفهامیزندچراهرکسی ازراه میرسدفورآحرفهاشوباورمیکنیم وخیلی چرادیگر...........!!!

رضوان 1393/10/10 ساعت 12:44 ق.ظ

خواهشن قبل از درج خبر ای کاش دید عمیق تری به این موضوع داشتید.
این خبر درست است ولی نه برای شعب رسمی پدیده بلکه برای شرکت هایی میباشد که با اسم پدیده قصد دلالی داشتند و به خرید و فروش سهام آن شرکت می پرداختند. وپدیده هم از این اقدام قضایی مشهد هم دفاع نموده!
برای کسی هم که نظر اول رو درج نمودند توصیه میکنم که زیاد حرص نخورند!
افسوس...

شهروند رامسری 1393/10/09 ساعت 09:40 ب.ظ

چرا کسی از بازدیدکنندگان پژواک عزیز در مورد این مطلب پدیده نظر نمیدن؟
حتما گذرتان به پدیده نخورده.
ولی مزید اطلاع مخاطبین پژواک اینجانب چندهفته پیش برای تحقیق از چند و چون کار اقتصادی و مالی پدیده برای سرمایه گذاری شخصی به دفتر پشتیبانی سهام پدیده در رامسربالاتر از شهرداری رفتم و پس از یک مباحثه توجیهی ۴۵دقیقه ای چیزی دستگیرم نشد.
البته اولش فکر میکردم چون من از مباحث اقتصادی بصورت تخصصی سررشته ای ندارم بخاطر همین از توضیحات همکاران مستقر در دفتر نمایندگی قانع نشدم
ولی باز به مطالعه و تحقیق خودم ادامه دادم و آخر به این نتیجه رسیدم که برنامه های عملیاتی و اجرایی شرکت پدیده با موصوعات وچارچوبهای سرمایه گذاری و سهام و...همخوانی ندارد.
به هر دلیل که برای خودم ملاک و شاخص میباشد قید سرمایه گذاری در پدیده وخرید سهام را زدم.
ولی یک چیز برام خیلی عجیبه وآن اینکه بر چه اساسی مدیران ارشد شهرستان و خانواده های شان-اگر خبرآن صحت داشته باشه میهمان پدیده میشوند و با تشریفات و سلام و صلوات از تاسیس نمایندگی این شرکت را در رامسرحمایت وپشتیبانی کردند!؟ -

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.