پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

آقای دکتر ارزشی ،از شما مچکریم

آقای دکتر ارزشی ،از شما مچکریم 

 

در شهر کوچکمان رامسر بسیار کم اند مدیرانی که نه تنها به محض اعلام موضوعی توسط رسانه ها از عملکرد ضعیف خود عقب نشینی کرده ویا اشتباهات خود را بپذیرند بلکه در پی مقابله با رسانه منتقد و از عرش به فرش کشیدن آنها بر نیایند .

و اگر این مدیران متعهد شناسایی شوند باید بر دلسوزی شان ،آفرین گفت و از آنان تقدیر شایسته به عمل آورد.

دکتر جواد خلعتبری رئیس دانشگاه آزاد رامسر یکی از آن نادر مدیران رامسری است که در برابر نقد رسانه در خصوص یکی از عملکردهایش سر تعظیم فرود آورد و آن را پذیرفت .

داستان از این قرار است که با خبر شدیم در هفته های گذشته در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه سالن سینمای دانشگاه آزاد واحد  رامسر به نام شهید آوینی نامگذاری شد.

این اقدام میمون برایم مان خرسند کننده بود.

زیرا دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در هفته های گذشته با میزبانی دو شهید گمنام فضای علم و دانش را معنویت بخشید و با تزیین سردر سالن سینمای این دانشگاه به نام شهیدی ارزشمند از فرمایشات مقام معظم رهبری که "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست " پیروی کرد.

ولی انتظارمان از دکتر خلعتبری این بود که با نام نهادن این سالن به نام شهدای هنرمند شهرستان ،بومی گزینی شهدا را نیز مد نظر قرار دهد ، زیرا شهید آوینی از شهدای صاحب نام و هنرمند کشورمان است و بسیاری از سالن های هنر کشور به نام این بزرگوار تزیین شده است و شاید لازم نباشد که سالن سینمای دانشگاه آزاد رامسر را نیز به اسم آن شهید مزین گردد .

در تماسی با دکتر خلعتبری به وی پیشنهاد کردیم که بهتر است با توجه به اینکه رامسر دارای دو شهید هنر مند –شهید زندی و شهید رحیمیان – است و اگر لازم است تغییراتی در نامگذاری این دو فضا انجام گیرد بر سر درب سالن آمفی تئاتر و سالن سینمای دانشگاه آزاد رامسر از نام این دو شهید بومی استفاده شود.

که خوشبختانه دکتر خلعتبری ضمن تشکر از پیشنهاد خوب "پژواک رامسر" در این خصوص ، پذیرفت که با توجه به اینکه در هفته گذشته سالگرد شهید زندی بوده نام سالن کوچک را از شهید آوینی به شهید زندی تغییر دهد و نام سالن آمفی تئاتر را نیز به نام شهید رحیمیان نامگذاری نماید.

ما نیز از حسن توجه این مسئول ارزشی تشکر کرده و برای وی و تمامی مدیرانی که با رسانه ها ، اخلاق مدارانه برخورد می کنند و رسانه را حامی خود می دانند ، سپاسگزاری می کنیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
صاعقه 1393/10/07 ساعت 02:24 ب.ظ

بسیار حرکت پسندیده ای است.

حسینیان 1393/10/01 ساعت 08:11 ب.ظ

با سلام.
حرکت بسیار زیبا و ارزشمندی از سوی دکتر خلعتبری انجام گردیده فقط اینکه این حقیر با نظر آقای گوهررستمی مبنی برنامگذاری سالن بزرگ به نام شهید زندی موافق بوده و امیدوارم به این پیشنهاد ترتیب اثر داده شود.
موفق باشید و سلامت

اسماعیل گوهررستمی 1393/10/01 ساعت 01:25 ب.ظ

ضمن تشکر ازاستاد،بهتر است نام سالن بزرگ رابه نام شهید زندی نام گذاری میکردند.چون نام شهید رحیمیان دوجای دیگر استفاده شده است.(مدرسه ی شهید رحیمیان ومرکز مخابراتی شهد رحیمیان)امانام شهید زندی درهیچ کجااستفاده نگردید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.