پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

حرکتی که در برخی از رسانه ها پیگیری می شود روند خوبی نیست

حرکتی که در برخی از رسانه ها پیگیری می شود روند خوبی نیست  

مدیرکل روابط عمومی استان مازندران در این همایش همایش وقف و رسانه با بیان اینکه برای ترویج سنت حسنه وقف باید از جایگاه رسانه استفاده شود، افزود: عظمت وقف به اندازه ای است که فانی را به باقی بدل خواهد کرد.

مظفری در ادامه این جلسه ضمن اشاره به ضریب نفوذ بالای اینترنت در مازندران و استفاده بیش از دو میلیون و 800 هزار کاربر از اینترنت در مازندران از عملکرد بعضی از رسانه ها انتقاد کرد.

وی با گریز به سخنان اخیر استاندار مازندران در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی سال 94 اظهار داشت: استاندار مازندران در آن جلسه بیان کرد که فرمانداران در راستای اجرای کار فرهنگی و رسیدگی به مشکلات مردم در خصوص بعضی از اموری که در صبح انجام می شود نماز صبح را در مساجد شهر بخوانند که عده ای از تغییر ساعت کار فرمانداران در سایت های شان نوشته اند.

مظفری با انتقاد شدید از پرداخت بعضی رسانه ها به حواشی سخنان و کارهای اجرایی استان ابراز داشت: حرکتی که در برخی از رسانه ها پیگیری می شود روند خوبی نیست.

وی با بیان اینکه بازی با کلمات و تیترها درست نیست، افزود:بعضی ها مشخص نیست دنبال چه می گردند و هر روز خبر عزل استاندار و یا تغییر او را روی خروجی رسانه خود می برند در حالی که استاندار حاضر و پیگیر کارهای استان است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: از بسیاری از رسانه های استان که در جهت مساعدت و همراهی با مسئولان گام بر می دارند تشکر می کنم، اما تقاضا دارم که این نگاه را زنده کنند و به کمک ما بیایند.

مظفری با بیان اینکه استان چالش های جدی در حوزه های مختلف دارد افزود: با کسی تعارف نداریم، اما راهش این نیست، بلکه باید با هم افزایی و همدلی مشکلات را حل کنیم.

وی ادامه داد: رسانه ها از فضای حاشیه ای خارج شوند و به مشکلات اساسی استان بپردازند.

لازم به ذکر است ربیع فلاح جلودار-استاندار مازندران- در پایان جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی سال 94 در خصوص رسیدگی به امور مردم اظهار داشت: فرمانداران باید قبل از اذان صبح در مساجد شهرها حاضر باشند و این موضوع به همه فرمانداران ابلاغ خواهد شد و همه مساجد نیز باید هنگام اذان صبح باز و دارای امام جماعت باشند.

مقام عالی دولت تدبیر و امید ادامه داد: این کار فرهنگی بسیار بزرگی است که هم به مشکلات مردم رسیدگی خواهد شد و هم بر بسیاری از کارها که در صبح انجام می شود، نظارت صورت می پذیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.