پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

متعهد می شویم که «سرمایه گذاری پدیده » به نفع رامسر تمام شود

شهردار رامسر:

متعهد می شویم که «سرمایه گذاری پدیده » به نفع رامسر تمام شود

شهردار شهر رامسر گفت:همانطوری که بازگشایی بازار سنتی رامسر را با موفقیت انجام دادیم و حق هیچ کسی ضایع نشد در بخش سرمایه گذاری پدیده نیز تعهد می کنیم سرمایه گذاری به صورتی انجام شود که به نفع شهر رامسر تمام شود و شاهد کاهش نرخ بیکاری در این شهر باشیم و این هدف اصلی شهرداری و شورای شهر رامسر است.  

نصرت ا... کوزه گر در گفتگویی اختصاصی با موج شمال گفت:رشد و توسعه هر شهری خصوصا شهرهای گردشگری نظیر رامسر نیاز به سرمایه گذاری گسترده خواهد بود ، خصوصا لازم به توجه است که این سرمایه گذاری ها توسط چه کسانی و چه ارگانی و با چه برنامه ای انجام شود.

وی اظهار داشت:رامسر استعداد سرمایه گذاری زیادی دارد که در سال های اخیر نیز چندین سرمایه گذار قوی در بحث سرمایه گذاری به این شهر آمدند ولی عملا به خود اجازه نداند در بحث سرمایه گذاری در رامسر ورود کنند زیرا یک رفتار صحیح و منطقی با سرمایه گذار ارائه نشد.

وی افزود:وظیفه شهرداری این است که با داشته های خود بستر لازم را برای سرمایه گذار فراهم نماید .

کوزه گر ادامه داد:با توجه به اینکه شهرک صنایع دستی رامسر توسط یک سرمایه گذار بومی انجام شد که وی با احداث یک فضای تفریحی ،به خوبی توانست سرمایه گذاری کند و بسیاری از میهمانان و توریست را به این مکان هدایت کند و افزود:یکی دیگر از سرمایه گذار هایی که در ماه های گذشته تفاهم اولیه با وی  در خصوص سرمایه گذاری در رامسر منعقد شد پدیده شاندیز بود.

شهردار رامسر ادامه داد:اگر این تفاهم نامه منتج به نتیجه شود به دو صورت عمل خواهد شد ،یا این سرمایه گذار خودش در رامسر ملک تهیه می کند و شهرداری رامسر ضمن سنجیدن نیاز های شهر و ارائه به سرمایه گذار و پس از تصویب در شورای اسلامی  با وی همکاری می کند و یا اینکه شهرداری می تواند از املاک خودش با قیمت کارشناسی شده و طبق مقررات برای استفاده بهینه در اختیار سرمایه گذار قرار می دهد و در اینصورت نیازهای شهر نیز مرتفع می شود.

وی گفت :در اینصورت  از جمله نیازهای شهر ایجاد هتل ،مکان های ورزشی ،فرهنگی ،مذهبی ،اقامتی ،تفریحی و... می باشد که باید سرمایه گذار بر آورده سازد.

کوزه گر گفت :ما در خصوص اجرایی کردن کارهای تفاهم نامه با این سرمایه گذار در روزهای آینده  با وی مذاکره خواهیم کرد.

شهردار شهر رامسر ادامه داد:همانطوری که بازگشایی بازار سنتی رامسر را با موفقیت انجام دادیم و حق هیچ کسی ضایع نشد در بخش سرمایه گذاری پدیده نیز تعهد می کنیم سرمایه گذاری به صورتی انجام شود که به نفع شهر رامسر تمام شود و شاهد کاهش نرخ بیکاری در این شهر باشیم و این هدف اصلی شهرداری و شورای شهر رامسر است.

وی در خصوص پل آیت ا... کاشانی در میدان رمک گفت:این پل از جمله پروژه هایی بود که از سال های بعد انقلاب با توجه به رشد و توسعه شهر ساداتشهر و عبور و مرور زیاد ماشین ها نیاز به تعریض داشت که شهرداری رامسر در سال گذشته کلنگ آن را بر زمین زده بود که خوشبختانه در ماه های گذشته به اتمام رسید.

کوزه گر ادامه داد:با توجه به اینکه در قسمتی از پل یک مالک حریم رودخانه را رعایت نکرده بود و این اجازه را به شهرداری نداده بود تا زیر ساخت و ایمن سازی لازم را انجام دهد در نتیجه بارش های پاییزی سبب شد همان قسمت از حاشیه  پل ریزش کند ولی به هیچ وجه به پل آسیبی نرسید و شهرداری نیز کمک کرد که آن حاشیه تخریب شده بازسازی شود تا آن شهروند نیز آسیبی نبیند.

شهردار رامسر در خصوص کمربندی 16 متری رامسر نیز گفت: 50 مالک در مسیر این کمربندی قرار دارند که با بیش از 95  از آنها توافقات لازم صورت گرفت و فعلا در حال خاکبرداری هستیم و کانال هایی جهت رفع آب های سطحی با زمین های مالکین توافق شده در حال احداث است .

وی در خصوص احداث طرح پارکومتر در رامسر نیز توضیحاتی داد و گفت:بحث پارکومتر بحث جدیدی نیست ،این طرح قبل از انقلاب در ایران به وسیله دستگاه های سکه ای انجام می شد .

وی گفت:با افزایش جمعیت ماشین ها و کمبود فضای پارک ، ایجاد این طرح در شهرهای بزرگ احساس شد .

کوزه گر ادامه داد:متاسفانه در شهر گردشگری رامسر و عاری از هرگونه امکانات ساخت و ساز از بدو شهرسازی رامسر مخصوصا در مرکز شهر که بیشتر بافت فرسوده و قدیمی دارد امکانات پارکینگ در آن دیده نشده است و همچنین استفاده شهروندان از ماشین های شخصی به جای وسایل عمومی سبب شده تا شاهد بار ترافیکی در شهر باشیم و این امر لزوم احداث پارکینگ و تصمیم گیری در خصوص نحوه پارک خودروهای شخصی افراد در شهر را دو چندان کرد.

شهردار شهر رامسر ادامه داد:در این خصوص شهرداری رامسر نیز با ساماندهی رودخانه صفارود که یکی از دلایل آن احداث فضای پارک برای خودروها بوده و خرید حدود 3000 متر زمین از خانواده پروانه در بین دو پل رامسر برای ایجاد ارکینگ عمومی سعی در حل این مشکل داشته و دارد که امروزه یکی از دغدغه های اصلی شهرداری و شورای شهر نیز به شمار می رود.

وی در این خصوص ادامه داد:در گذشته بحث پارکبان به صورت سنتی در شهر اجرا می شده و نفراتی با توزیع قبض مبلغی را دریافت می کردند که اکنون این شکل سنتی به صورت پارکومتر در حال اجرا است.

وی در خصوص لزوم ایجاد پارکومتر در شهر رامسر نیز گفت:با توجه به نامگذاری شدن رامسر به شهر الکترونیک باید در این زمینه نیز گام برداشت و همانطوری که واحد شهرسازی شهرداری مکانیزه شده باید شهر را نیز به صورت به صورت الکترونیکی در آوریم.

شهردار رامسر ادامه داد: با احداث پارکومتر و فروش کارت پارک به شهروند ،فرهنگ استفاده از این کارت در میان مردم به وجود می آید که در آینده نیز می توانیم در خصوص پرداخت کرایه تاکسی و دیگر خدمات شهرداری از آن به نحو احسن سود ببریم و استفاده شود.

کوزه گر گفت:هزینه پارک خودرو ها در 15 دقیقه اول رایگان بوده و ساعت اول 500 تومان و بعد از گذشت یک ساعت هر ساعتی 100 تومان اضافه می شود که مثلا شخصی اگر ماشین خود را صبح در جایی پارک کرد تا نزدیک ظهر هزینه ای کمتر از 1000 تومان خواهد پرداخت.

شهردار رامسر افزود:مغازه داران باید از ماشین های عمومی استفاده کنند زیرا اولین عامل شلوغی در سطح شهر ، پارک تمام وقت ماشین های مغازه داران ،بانک ها و ادارات است و با ایجاد پارکومتر سعی داریم فرهنگ استفاده از خودروی عمومی را برای مردم فراهم کنیم زیرا هر چه در خیابان های ما کمتر توقف ماشین های مغازه دارها و حتی آژانس هایی که نباید در کنار خیابان پارک کنند را داشته باشیم شاهد توقف بیشتر توریست خواهیم بود و این به نفع شهر و شهروندان است.

وی در پایان گفت:درخواست ما از مردم این است که رامسر نیازمند شکوفای بیشتر است و در این راه هم از نظر مادی و هم معنوی ما را یاری کنند تا ما نیز دغدغه های رفاهی ،عمرانی ،گردشگری و... آنها را بر آورده کنیم.

نظرات 11 + ارسال نظر
حلاج 1393/08/27 ساعت 05:15 ب.ظ

با نظر گاودار سابق و مهدی کاملا هم نظر و عقیده هستم.

گاو دار سابق 1393/08/27 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام
یادم میاد قرار بود حاج نصرت ساختمان میدان امام روبروی دفتر موج شمال رو حتی یک وجب تجاوز نداشته باشه

مثل پدیده

امروز این ساختمان نزدیک 70 سانت در طول ( حدود 10 متر ) به پیاده رو تجاوز کرده و با احتساب ارتفاع در 5 طبقه ، 50 متر مربع تجاوز

راستی اونجا متر مربعی چند می فروشن؟

حاج نصرت لطفا از حق مردم بگذر و بذار پدیده به نوائی برسه

رهگذر 1393/08/27 ساعت 11:17 ق.ظ

جالبه! خبرنگاران رامسر که از رویش یک برگ علف در خونه مسئولان انبار علوفه درست می کنن، حتی یک اشاره کوچک به تجمع غیر سیاسی شبانه که به بهانه فوت آقای مرتضی پاشایی بود، نشد!!!
به نظرم تجمع بزرگی نبود! و نباید بزرگ بشه، ولی می شد فقط به منظور جنبه خبری، یک اشاره کوچکی می شد که حداقلش مردم رهگذر بدونن در اون ساعت شب چرا جاده های روبروی هتل ترافیک بود!!!

مهدی 1393/08/26 ساعت 11:12 ب.ظ

آقای شهردار؛ایا میدانید ارزش واقعی پرتفوی سهام پدیده دقیقا چقدر است؟؟؟آیا میدانید فقط در پروژه جزیره کیش پدیده(برجهای سه قلو همراه با محوطه سازیها واسکله وفضای سبزو...)بیش از 150میلیارد تومان تعهد برای شرکت ایجاد شده است؟؟؟حالا اگر تعهدات پدیده در پروژه شاندیز را هم به آن بیفزاییم خواهیم دید که رقم دقیق مصارف ومنابع پدیده چقدر است....آقای شهردارتبلیغات تلویزیونی گسترده وخاصه خرجیهای پدیده دلیلی بر توجیه پذیری پروژه های این شرکت نیست ایکاش یک مشاور کاربلد وامین اقتصادی ,یک بررسی اجمالی از سودوزیان این شرکت بشما ارائه میکرد."پدیده"باکلنگ زنی پروژه های متعدد وتبلیغات میدانی وسیع برای خودش بازاریابی میکند؛البته این هم برای خودش روشیه....اما لزوما روش منطقی نیست.آقای کوزه گر؛برادر عزیز؛هرساخت وسازی نشانه "توسعه" نیست نشانی رابشما اشتباه دادند......

شهروند 1393/08/26 ساعت 08:17 ق.ظ

مثل اینکه ماشین های بزرگ خیلی مزه داره وهمه اعضای میخوان داشته باشن.
به چه قیمتی!!!!!!!!!!!!.

شهروند کوی تعاونی 1393/08/25 ساعت 11:00 ب.ظ

مطمئنا هیچ وقت حاج نصرت اجازه نمیده سرمای گذاری بیاد و سر مردم رامسر را کلاه بذاره
چون فردا خودش باید تو این شهر زندگی کنه و چطور میتونه سرشو بالا ببره

خدا قوت حاجی

غیر بومی 1393/08/25 ساعت 10:47 ب.ظ

آقا من هم حرفهای بومی عزیز را تایید میکنم و چند روز است که برای کاری دنبال یک جوان بیکار در شهر میگردم و هرچه جستجو میکنم کسی را پیدا نمیکنم.تو رو خدابه من در این زمینه کمک کنید تا از این بحران نجات پیدا کنم . پژواک عزیز هم میتواند خیلی کمک کند . اینقدر هم نرخ بیکاری را کاهش دادن برای اقتصاد خوب نیست . اومدیم و یک نفر خواست بمیره ، اونوقت حتی یک جوان بیکار پیدا نمیشه تا اونو به بیمارستان برسونه ! من از شهردار و سایر مسئولین می خوام که فکری به حال این بیماران هم بکنند . اینجوری اقتصاد شهر ضربه می خوره ! خیلی بده بخدا ! آبروی شهر میره ! مردم شهرهای دیگه و توریست هایی که به اینجا میان چی میگن ؟ این ذهنیت بد حتی ممکنه به صنعت توریسم رامسر هم ضربه بزنه و تله کابین ورشکست بشه ! اونوقت استاندار و معاونینش و نوبخت باید بیان ستاد بحران تشکیل بدهند و تله کابین رو نجات بدن ! نتیجه این کار هدر رفتن وقت نوبخت و استانداره و این یعنی معطل شدن کار مملکت و ورشکستگی ملی ! شما را به خدا یکی واسطه بشه و جلوی کاهش بیکاری جوانان رو توسط شهردار و شورای شهر بگیره

بومی 1393/08/25 ساعت 10:00 ب.ظ

ضمن عرض سلام و ادب و احترام بی پایان به محضر شریف حاج نصرت الله کوزه گر این شهردار انقلابی و تحصیلکرده که با آمدنش به شهر ما باعث افتخار ما شده و سطح بیکاری را بشدت کاهش داده و درآمد مردم را بشدت افزایش داده و مسافرین را بشدت خوشحال کرده و باعث شد که ما زیاد به مسافرت برویم و بدین وسیله باعث افزایش نشاط در شهر شده و سبب کاهش بیماری های روحی و جسمی مردم و کاهش مراجعه مردم به مطب ها گردیده و نیز درود و سلام به سایر مسئولان من هم از آنان تشکر می کنم
موفق و موید و منصور باشید

رامسری 1393/08/25 ساعت 09:09 ب.ظ

با سلام
ضمن عرض خسته نباشید به شهردار جناب آقای حاج نصرت اله کوزه گر کمال تشکر دارم ولی خواهشی دارم نظری به آسفالت های شهر داشته باشن واقعا جای تاسف به این شهر زیبا و توریستی داره. دیگر لکه گیری کار ساز نیست.
با تشکر

همه 1393/08/25 ساعت 07:52 ب.ظ

حضورمیلیونی مردم درمراسم تشیع پاشایی حامله یک پیام برای مسئولین است وآن پیام اینکه شما مسئولین دیگر جایی دردله مردم ندارید.دررفتار خود تجدید نظر کنید.

مسافر 1393/08/25 ساعت 05:51 ب.ظ

سلام.
ضمن عرض خسته نباشید خدمت تمامی مسولین شهرستان، از زحمات تمامی شهرداران شهر بالاخص جناب آقای حاج نصرت اله کوزه گر کمال تشکر دارم و انشاءالله زیر سایه خداوند متعال اندک مشکلاتی که در شهر رامسر، این عروس شهرهای ایران وجود دارد برطرف نمایند.به امید آن روز که رامسر شهر نمونه گردشگری دنیای اسلام و جهان گردد.
از تمامی پرسنل خدوم شهرداری رامسر کمال سپاسگزاری را دارم.
پیروز و موفق باشید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.