پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

توهین یک جوان به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی علت ناراحتی قلبی آیت الله مهدوی کنی

توهین یک جوان به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی علت ناراحتی قلبی آیت الله مهدوی کنی 

 

دختر آیت‌الله مهدوی کنی اعلام کرد ناراحتی قلبی رئیس مجلس خبرگان رهبری که منجر به کما و سپس درگذشت وی شد به دلیل توهین جوانی به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بوده است.

http://www.shomalnews.com/photo/437813_303.jpg«مهدیه مهدوی‌کنی» در گفت‌و‌گو با فارس گفت: «ایشان (آیت‌الله مهدوی کنی) گفتند در قم جوان بی‌خردی نسبت به یکی از مسئولان کشور- که ما الان هم خیلی ارادتی نداریم- توهین کرد.

پدرم گفتند من موظفم نسبت به کسانی که در انقلاب حق دارند، دفاع کنم و بایستم، اما آن جوان صحبت‌هایی کرده و خیلی جسارت کرده بود و پدرم از همان روز احساس کردند قلبشان، ناراحت شده است».

وی در پاسخ به این سؤال که «یعنی به خاطر جسارت آن جوان به آقای هاشمی قلب دردشان به این شکل شد؟» گفت: بله؛ گفتند من از جسارت این جوان و از نوع حرف زدنش خوشم نیامد، شاید خیلی جا‌ها اختلاف سلیقه بوده ولی باز هم هیچ وقت نه به ما نه به هیچ کسی اجازه جسارت نمی‌دادند و می‌گفتند اینها برای انقلاب زحمت کشیده‌اند و ما حق نداریم این‌جور صحبت کنیم، می‌گفتند اینها دلسوز بودند.

نظرات 1 + ارسال نظر
سرگالش 1393/08/12 ساعت 07:55 ب.ظ

جناب بهرامی
سلام
به نظرم این موضوع علت ناراحتی قلبی مرحوم مهدوی کنی که چند روزی هست توسط دختر آنمرحوم در سایتها و خبرگزاریها درج شده ارزش خبری ش در حد یک نقل و قولی هست که در جای خودش برای خاطره نویسی خوب و مناسب هستش ولی با کمی نعمق در می یابیم که اخباری از این دست فقط و فقط باهدف تطهیر یک چهره ی سیاسی کاربرد دارد و نمی تواند مستند تلقی شود.
ارزش و اعتبار و جایگاه شخصیتی آیت اله هاشمی رفسنجانی محفوظ ولی با دیدن خبر نقل قول دختر مرحوم مهدوی به خاطره نویسی سیاسی برخی نزدیکان سیاسیون انقلاب مثل فرزندان آیت اله طالقانی افتادم یا مثلا یک روزی گفتند آیت اله توسلی بخاطرتوهین به نوه گرامی امام سید حسن خمینی دچار عارضه قلبی شدند و فوت کردند.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.