پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

واکنش مسئولان سایت خبری رامسر نیوز به اظهارات رئیس ارشاد رامسر

واکنش مسئولان سایت خبری رامسر نیوز به اظهارات  رئیس ارشاد رامسر مندرج در پژواک  

 

در پی ضعف عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر و درج یادداشت خبری پایگاه خبری تحلیلی رامسر نیوز با عنوان “آقای رییس غیبت هایتان زیاد شده ، مواظب باشید رفوزه نشوید “و نقد و بررسی یادداشت پر سرو صدای فوق از سوی اهالی فرهنگ و هنر ،فرهیختگان ،صاحب نظران و بدنبال آن مناظرات مکتوب منتشره درفضای مجازی بخصوص وبلاگ خبری پژواک که منتج به انتشار بیانیه پر از اتهام ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسربا عنوان “برای بدست آوردن مسئولیت از کسی گدایی نکرده ام” علیه خبرگزاری رامسر نیوز و مدیر مسئول آن گردید که هیئت تحریریه این خبرگزاری را علیرغم میل باطنی به پاسخگویی به این حاشیه پردازی های بی ثمر ، ملزم و ناگزیر به واکنش و صدور جوابیه جهت تنویر افکار عمومی وشکافتن موضوع و انتقال حقایق پنهان آن نمود که در ذیل با استناد به اسناد  موجود و عطف به بند بند اتهامات منتشره و ناپخته و کج دارو مریز  نگارنده بیانیه ،به اطلاع عموم مردم شریف شهرستان رامسر خواهد رسید.

1.در منشور خبری منتشره در نخستین روز فعالیت رامسر نیوزاین چنین آمده است”این رسانه با رویکرد حمایت از اقدامات سازنده و راهگشای دولت تدبیر و امید به انتشار اخبار،گزارش ، نقدها و تحلیل های موشکافانه خواهد پرداخت. بیان این نکته حائز اهمیت است که دیدگاه حمایت از دولت تنها به انتشار عملکرد منطقی و قابل تحسین مسئولان اجرایی دولت یازدهم و نیز دولتمردان مسئول در منطقه و استان نخواهد بود بلکه علاوه بر انتشار اخبار ،دیدگاهها ، یادداشت ها و انتقادهای بجا و سازنده، نظارت جدی بر عملکرد مدیران اجرایی مسئول در شهرستان رامسر و استان مازندران نیز جزء اهداف اطلاع رسانی این پایگاه خبری خواهد بود.

 شایان ذکر است که انتشار اخبار از این پایگاه به صورت جامع و روشن و بدون کم و کاست و حتی هیچگونه حب و بغض و یا نگاه جانبدارانه به اطلاع عموم خواهد رسید، لذا چنانچه انتشار خبری ،مورد نقدشخص ، نهاد حقیقی ویا حقوقی قرار گیرد، گردانندگان این پایگاه خبری آمادگی خود را جهت درج پاسخ به انتشار خبر رااعلام مینمایند. “

 لذا این خبر گزاری متشکل از 5 عضو اصلی هیئت تحریریه از جمله صاحب امتیاز و مدیر مسئول و 3 مدیر سرویس ،با پایبندی و تعلق خاطر به اصول اتخاذ شده  و کاملا مستقل ،اقدام به فعالیت رسانه ای حرفه ای نموده ومطابق انتظارات گردانندگان آن و بر خلاف پیش بینی ها، درمدت زمان محدود 17 روز موفق به جذب بیش از 1200 مخاطب روزانه و فعال گردید.

هرچند که این روند بعد از انتشار یادداشت خبری انتقادی علیه دکترعبدالرضاعباسپور مورد هجمه های ناروا،ناجوانمردانه و حملات متعدد سایبری و نهایتا هک شدن سایت حامی دولت تدبیر وامید در غرب مازندران قرار گرفت.

لذا چنانچه ازبند اشاره شده قابل فهم است این خبرگزاری آمادگی خودرا جهت انتشارجوابیه،تکذیبیه و توضیح موارد قابل رسیدگی از سوی هر شخص یا نهاد حقیقی و حقوقی را اعلام نموده و مراتب تحیر خودرا از درج بیانیه ریاست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر در پاسخ به گزارش مذکور، در یک وبلاگ خبری محلی  بر خلاف اصول حاکم رسانه ای اعلام مینماید.

ضمنا یادداشت خبری فوق بدون ذکر نام و نشان نگارنده در این خبر گزاری منتشر گردید که تعمیم دادن یادداشت به شخص مدیر مسئول و مشاور رسانه ای سابق آقای رییس از جانب ایشان موجبات شگفتی بیشتر اعضای هیئت تحریریه  را موجب گشته است.

مضاف بر این موارد گفتنی است که تهیه ،تنظیم و درج این یادداشت خبری بعد از تجمیع نظرات دست اندرکاران رسانه و با هدف اطلاع رسانی و انعکاس نارضایتی اصحاب هنر و فرهنگ شهرستان رامسر با نیت اصلاح شیوه ناکار آمد مدیریتی مدیر آن اداره انتشار یافت.

لذا هرگونه نسبت دادن یادداشت اشاره شده به شخصی خاص از سوی هرمقام مسئول و غیر مسئول جفایی است نابخشودنی.

2.در بخشی از بیانیه جناب عباسپور که رامسر نیوز را قویا درکذب دانستن آن مصمم مینماید استفاده و وام گرفتن از نام و اعتبار شخصیت های بانفوذ و تاثیر گذار شهرستان از جمله رو حانیون  و بویژه  شیخ اصلاحات شهرستان رامسر،حجت الاسلام والمسلمین شیخ صفر قاسمی است که با این رویکرد سعی  در کتمان ناکارآمدی و ضعف خود داشته و تاجایی پیش میروند که پذیرش سمت ریاست ارشاد شهرستان رامسر را منوط به حمایت های همه جانبه ایشان مینمایند.

انتشار بخشی از پیامک شیخ صفر قاسمی در حین برگزاری مراسم تودیع شریفی و معارفه عباسپور خطاب به حاضران در مراسم از سوی خبرگزاری رامسر نیوز در کذب بودن ادعای عباسپور جهت تنویر افکار عمومی ، به شرح ذیل خالی از لطف نخواهد بود:” جناب آقای عباسپور: شما برای این بنده کمترین خدا بسیار محترم و عزیزید اما صادقانه عرض میکنم دوست داشتم ریاست اداره تنکابن را پذیرا می شدید و قلبا با آمدن شما به رامسر وتغییر آقای شریفی که انسان محترمی بودند وتعامل خوبی با هنرمندان داشتند ؛ به این روش مخالف بودم.وبه همین علت در مراسم تودیع ومعارفه حضور نیافتم .”ضمنا اسناد این ادعا نزد رامسر نیوز موجود است.

3.در بخش دیگری از بیانیه جناب عباسپور نیز اینگونه آمده است” ولی به اصرار دوستان بهتر دیدم کمی ماجرا را بشکافم تا همگان بدانند مشکل کجاست و چرا بعضی ها یک شبه بی مهر شدند .هر چند پیش از این هم کم لطفی هایشان را دیده بودم، ماجرا از دو روز قبل از تودیع و معارفه حقیر آغاز شد. وقتی که خیلی ها برای تصدی این صندلی [فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر] تلاش میکردند حقیر دنبال واسطه ای بودم که از مدیر کل وقت جناب دکتر ابراهیمی بخواهند بنده را از پذیرش مسئولیت معاف کنند .

ولی ظاهرا جناب مدیر تصمیمشان را گرفته بودند و بعد از دو ماه تلاش همه جانبه به گواهی بسیاری از دوستان که بنا به دلایلی نمی توان نامشان را ذکر کرد قرعه به نام ما قطعی شد و علی رغم میل باطنی مجبور به پذیرش مسئولیت شدم “.

رامسر نیوز در پاسخ به این ادعای آقای رییس ناگزیر است از تلاش دو ماهه ایشان و دیدار های پی در پی با افراد با نفوذ و تاثیر گذار شهرستان رامسر جهت تصدی اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان پرده بردارد و خاطر نشان نماید که انتصاب عبدالرضا عباسپور زمانی به عنوان ریاست ارشاد اسلامی شهرستان  عملی گردید که تلاشها و اقدامات نامبرده با مخالفت مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران(بزرگ نیا) ناکام ماند .

دلیل بی مهری اشاره شده از سوی ایشان نیز بوضوح انتشار نیافته و پذیرش این ادعا که بسیاری از اقدامات نیز از دوروز قبل از انتصاب نامبرده آغاز گردیده نیز نمیتواند اتهامی را متوجه خبرگزاری رامسر نیوز و گردانندگان آن نماید،چرا که پذیرش اقدامات جهت دار یک خبرگزاری با عمر 17 روزه در بیش از 120 روز پیش ادعایی بس گزاف به نظر میرسد.

4.یکی از عجایب بیانیه منتشره از سوی نگارنده، تناقض گفتار و افکار ایشان میباشد  که با قیاس دو اظهار نظر کاملا متضاد به روشنی قابل فهم است.به عنوان مثال در بخشی از بیانیه اینگونه آمده است”باید عرض کنم این اقتضای سن برادر خوبم جناب آقای حسین قاسمی است و من احساس میکنم هوش احساسی و جریان فکری برادرم را به بازی گرفته اند”و در بخشی دیگر نیز”عرض میکنم که نامبرده بنا به دلایلی، چند روز بعد از ابلاغ مشاور که به پیشنهاد بعضی از دوستان مطرح شده بود از این کار برکنار شدند که انشاء الله این رفتار نتیجه این عدم همکاری نباشد “

در حکم صادره از سوی  دکتر عباسپور جهت انتصاب حسین قاسمی به عنوان مشاور جوان و مطبوعاتی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان رامسر که در صحت ادعای رامسر نیوز و در باب  پارادوکس رفتاری آقای رییس خواهد بود اینچنین آمده است”عرصه فرهنگ و هنر به خود میبالد که بتواند جوانان ارزشی و متعهد خود را در راستای نیل به ارزشهای والای انسانی و اسلامی فرصت بالیدن مهیا سازداز این رو به پاس تجارب ارزنده و ذوق سرشارتان جنابعالی را به عنوان مشاور جوان ومطبوعاتی این مجموعه منصوب می نمایم.”

هرگونه نتیجه گیری و برداشت نظر در این خصوص یا سایر موارد منتشره نسبت به حسین قاسمی با سوابقی همچون خبرنگار خبرگزاری تسنیم ،فارس،مهر،مدیر خبر هفته نامه موج شمال،روزنامه همشهری-روزنامه نسیم،مدیر سایت ساحل نیوز ،همکاری درسایتهای دریادیم ، شمال نیوز ، چالوس نیوز ،مازنی نیوز،مدیر وبلاگ قلم جوان ،و همچنین فعالیتهای سیاسی اجتماعی در نهادهای مختلف نزد  مخاطبین رامسر نیوز محفوظ میباشد.

متاسفانه در ارائه مطلب از سوی نگارنده رعایت ارائه حقایق و اخلاق اسلامی صورت نپذیرفت.حکم برکناری مشاور جوان ریاست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر در روزهای اخیر و بعد از انتشار خبر فوق صورت پذیرفت که این عزل نیز از سوی رسانه ها به نامبرده اطلاع داده شد.از مهمترین ابهاماتی که در این نصب و عزل قابل بررسی است  و میتوان بدان پرداخت بدین صورت است:

مثلا علت اصلی و دلایل ناگفته عباسپور از انتصاب شخصی با هوش احساسی و جریان فکری مخالف چیست؟آیا این نوعی امتیاز دهی است؟جایگاه بعضی از دوستان اشاره شده از سوی نگارنده تا چه حد در این انتصاب دخیل بوده و هویت واقعی آنان چیست؟آیا این نوع دیگری از تناقض گفتاری نیست؟اگر عباسپور با علم به این مسئله اقدام به صدور حکم نموده باشد بیش از پیش خود را در مظان اتهام ناکارآمدی و عدم استقلال در تصمیم گیری قرار داده و اگر غیر از این باشد ادعای خلاف واقع دیگری را مرتکب شده است.

5.در خصوص ارائه گزارش و انتشار عملکرد نامبرده نیز میتوان به موارد بسیاری استناد نمودکه در ذیل به بعضی از آنها اشاره میگردد

الف.در بحث قول اختصاص بودجه یکصد و پنجاه میلیون تومانی به اداره ارشاد رامسر و یا ساخت فرهنگسرا و هر ادعای دیگری از این دست باید اذعان داشت در کدام گزارش عملکردی از اتفاقی که هنوز عملی نشده  و یا موضوعی که محقق نشده سخن به میان می آید؟آیا این نوعی فرافکنی و فرار به جلو از سوی نامبرده نیست؟آیا ادعای ساخت فرهنگسرا که حتی یک آجر آن نیز از مبلغ اشاره شده تامین نگشته نوعی حلوا حلوا کردن بدون احساس شیرینی نیست؟

ب.تجلیل از خبرنگاران چنانچه از سوی جناب رییس اشاره گردید به هیچ وجه جز اقدامات اداره ارشاد شهرستان محسوب نمیگردد چرا که تمامی هماهنگی های آن از سوی نماینده فرمانداری جناب آقای احمدی ،محمد رضا بهرامی و حسین قاسمی با جذب اسپانسر و تامین منابع مالی از افراد خیر صورت پذیرفت که چنانچه لازم باشد اسامی آنان به اطلاع عموم خواهد رسید.

ضمنا ریاست محترم فرهنگ وارشاداسلامی، حتی زحمت حضور در جلسه هماهنگی روز خبر نگار و برنامه ریزی مربوط به آن را به خود نداده و به مامور نمودن شخص داریوش قانع به حضور در این جلسه بسنده نموده اند.حال چگونه است که این اقدام جز رئوس فعالیتهای اداره محترم ارشاد اسلامی رامسر قلمداد میگردد؟

ج.در خصوص هفته فرهنگی که با عنایت وِیژه فرماندار شهرستان رامسر میتوانست به عنوان نقطه عطف ظهور و بروز هنرمندان شهرستان قلمداد گردد بحث های بسیاری مطرح است که فقط به ذکر چند مورد جزئی آن اشاره مینماییم.

آیا اجرای برنامه از سوی هنرمندان غیر بومی و نادیده گرفتن توان و ظرفیت هنرمندان شهرستان از سوی متولی هنر یک شهرستان موفقیت است؟

آیا اجرای 5 شب برنامه ترکیبی و یا جنگ های شبانه، بیانگر موفقیت در اجرای موفق هفته فرهنگی است؟

آیا نام بردن از تنها 2 هنرمند شهرستان در بین بیش از 1500 هنر مند شهرستان در بیانیه فوق ناشی از نگاه معنا دار جناب رییس به افراد برشمرده نیست؟

آیا در اجرای برنامه فرهنگی فقط همین دوهنرمند نقش داشته اند؟با احترام کامل به اسامی مطروحه باید پرسید آیا دو هنر مند اشاره شده سرآمد هنرمندان شهرستانند؟

آیا این نگاه تبعیض آمیز رییس موجب تکدر خاطر سایر اصحاب هنر درشهرستان نخواهد بود؟

هفته ی فرهنگی رامسرمی توانست با بکار گیری از همه هنرمندان بومی و خلق و نمایش آثار آنان به عنوان بهترین فرصت ابراز فکر ، تلاش ،اندیشه و خلاقیت هنرمندان شهرستان و در نهایت اداره ارشاد اسلامی شهرستان رامسرو نقطه عطف خیزش جامعه هنری شهرستان قلمداد گردد.

آیا ارزیابی دقیق و متقن از این رویداد انجام شده است؟متاسفانه جناب رییس علیرغم ادعا ها در 3 شب از 5 شب مراسم مورد اشاره نیزغایب بوده اند که همین عامل  سبب بروز برخی ناهماهنگی ها و نارضایتی ها  و نگاه نابرابر در استفاده از گروههای فرهنگی و هنری شهرستان گردید.

د.از 17 برنامه قابل تمجید در گزارش عملکرد دکتر عباسپور نامبرده شد اما به هیچوجه از عناوین برنامه ها و اقدامات نامی به میان نیامد.مثلا از برگزاری چند دوره کلاسهای هنری،موسیقی،کارگاه های شعر،داستان و نمایشنامه نویسی،انجمن ها،NGO ،نمایشگاه،و....

مثلا اجرای موسیقی سنتی در فلان رستوران و یا اجرای برنامه و عقد قرار داد گروهی مانند گاتا در حاشیه نمایشگاه پزشکی رامسر بعنوان رئوس فعالیت های اداره ارشاد شهرستان محسوب گردیده که این نیز نوعی خلط مبحث محسوب میگردد و به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

چنانچه غیر از این بیندیشیم باید به انتشار هر خبری از سوی رسانه یا خبرنگاری که به عنوان زیرمجموعه اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان محسوب میگردند نیز به عنوان کارنامه موفق عملکرد مدیر و مجموعه مد نظر و رییس محترم آن بنگریم که این نیز تصوری است باطل.

و بسیاری مطالب دیگر....

رامسر نیوز در راستای  پایبندی به  شعار خود با عنوان ما گزارش میدهیم شما تصمیم بگیرید بند پایانی جوابیه خود را بدین شرح به اطلاع مخاطبین محترم میرساند:جای بسی شگفتی است که اقدام قبیح و ناپسندحمله سایبری و هک شدن یک خبر گزاری از سوی ریاست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به عنوان متولی مربوطه ، با یک توصیه برادرانه با این مضمون”از دوستانی که چنین کرده اند اگر حرفهای مرا می شنوند و یا حرف شنوی از ما دارند میخواهم اینکار را نکنند”و نه با اتخاذ موضعی مسئولانه ، سلبی و بازدارنده به سرانجام میرسد.

آیا باید متجاوزین به حریم خصوصی افراد و ناقضین قوانین سایبری و در هم شکنان حریم امن گردش آزاد اطلاعات از سوی ریاست محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، دوست خطاب گردند؟

نظرات 10 + ارسال نظر
پیگیرچی 3 1393/08/09 ساعت 10:17 ب.ظ

آقای رامسری عزیز وقتی اطلاعات کامل نداری خوهشا نظر نگذارید ....چرا که مشکلات هواپیمایی رامسر ربطی به آقای جمالی نداره و ایشون کارمند هواپیمایی تهران هستند ... ضمنا ایشون تو هر شهری که هستند میتونند در مورد فرهنگ و هنرش نظر بدن و چون تو تهرانند و الان دقدقه استیضاه وزیر ارشادو دارن میتونن به زیر مجموعه ارشاد تا آبدارچی بتازند و این به شما آقایان مخالف ربطی نداره .... ضمنا آقای جمالی تا اونجائی که خبردارم یک نویسنده قهار و یک شاعر خوش ذوق و یک بازیگر زبردست تاتر ویک خطاط و یک نقاش چیره دست و یک موزیسین مطرح شهر ماست که در حیطه فرهنگ ورود کرده و همه این دلایل کافیه تا به خودت اجازه بدی ورود پیدا کنی و ساکت نباشی ....ای ول داداش ادامه بده ما باهاتیم

حسن جمالی 1393/08/09 ساعت 08:34 ب.ظ

با سلام و تحیت
ضمن تشکر از جناب بهرامی جهت تایید نظرات.
اینجانب بنا نداشتم به نظراتی که با نام و هویت مجهول درج میگرددپاسخ دهم اما به دلیل درج نام اینجانب در یکی از نظرات ناگزیر گشتم مطالبی را جهت استحضار سروران ارجمند بخصوص برادر یا خواهر عزیزمان (اینبار ما گزارش....) را تقدیم نمایم.
متاسفانه هرچه از زمان درج نخستین نظر در ذیل این مطلب گذشت ازپختگی ،احترام و صلابت و قداست قلم این مخاطب عزیز کاسته شد تا جایی که جانب احترام و اعتدال را رعایت ننمودند.گواه این عرض حقیر قیاس نخستین نظر ایشان با نظر پایانیشان میباشد.گرچه تهدید ایشان در نظر دیگری مبنی بر افشاگری و بیان ناگفته ها و... نیز قابل گذشت نبوده و به نوعی مبین نیت و غرض ایشان از درج مطالب است.
برادر یا خواهر گرامی:
اینجانب نه داروغه ام نه ناظم ، نه کاسه داغ تر از آش و نه حتی سخنگوی مسئولین عالیرتبه شهرستان که پاسخگوی حضور یا عدم حضورشان در محل کارباشم.اینجانب به مانند شما عضوی از همین آب و خاک و شهروندی از همین شهرستانم.مطالبه گری حداقل ترین خواست و هدفم بوده و بر خلاف ظن نادرست جنابعالی در جهت دست یافتن به هیچ امتیازی گام بر نمیدارم مگر توسعه ،پیشرفت و تعالی شهرستانم.
در مورد اخذ یا لغو مجوز های هیچ گروه هنری در شهرستان نه ذیربطم و نه ذینفع.چنانچه پیمایشی در فضای مجازی و یا مطالعه ای از مدارک موجود در شهرستان داشته باشید متوجه خواهید شد هیچ عنوان سمت و یا همکاری ای با گروه گاتا نیز تابحال نداشته و ندارم اگرچه تک تک هنرمندان این گروه به مانند دیگر گروه های شهرستان از دوستان قابل احترامم میباشند.این ادعا و برچسب زنی جنابعالی در این ماه و شب ها مایه تاسف بوده اما امیدوارم در نظرات بعدی به قداست قلم باور داشته باشید ودر انتقال اندیشه تان کاملا عاقلانه و غیر مغرضانه قلم بفرسایید
نقد عملکرد جناب عباسپور به معنای نقد و لگدمال کردن شخصیت ایشان نبوده و به هیچ وجه نیست.متاسفم که این نقد و مباحث مطرح شده باعث آن گردید که عده ای از این فضای غبار آلود آنچنانکه خود میخواهند به مصادره نامطلوب از حقایق همت بگمارند .
در خصوص سقوط و صعود هواپیما ها و ... نیز اینجانب در موقعیت و مسئولیتی نیستم که پاسخگوی قصور ها و کوتا هی های صورت گرفته باشم اما در جایگاه یک منتقد بار ها و بارها به تنظیم و انتشار یادداشت هایی خطاب به مسئولین از جمله در خصوص بی توجهی به پروژه توسعه فرودگاه و یا کاهش تعداد پرواز در وبسایت های نیمه پر،بلاغ،شمال نیوز و ... اقدام نموده ام که اگر ملاحضه مینمودید هم اکنون با اطلاعات ناقص اقدام به درج مطلب علیه یا له اینجانب نمیکردید.درخصوص تاخیر و سقوط و.. باید شرکت های هواپیمایی و در راس آن سازمان هواپیمایی کشوری پاسخگو باشند نه شخص حسن جمالی.
ضمنا نگران نباشید.اینجانب در استخدام دولت نیستم و کارمند دولت محسوب نمیگردم که بخواهم با فضا سازی و تخریب و ... به امتیاز خواهی و کسب سمت و عنوانی نائل گردم.ریاست ارشاد رامسر که سهل است ریاست هیچ نهاد و یا اداره و سازمان دیگری نیز با این خیال جنابعالی عایدم نخواهد شد.لذا خواهشمندم در این خصوص زیاد نگران نباشید اگر عنوانی پیشنهاد شد حتما و حتما پیشکش شما.خواهد شد.
در خصوص کلیک 1200 باره رامسر نیوزطبق ادعای جنابعالی هیچ حرفی برای گفتن ندارم مگر آنکه ....
به قول جناب بهرامی :

عبادات شما هم در ایام محرم قبول آقای ...

رامسر نیوزی ها خود زنی کردن

رامسری 1393/08/09 ساعت 01:34 ق.ظ

آقایان کاسه داغ تر از آش ،چرا اینقدر مقوله فرهنگ وهنر برایتان جذاب شده ، اگر مجوز کنسرت های گروه گاتا به موقع جور نمیشه یا نه دنبال این هستین که یکی از خودتون رئیس ارشاد بشه .
یعنی فقط رئیس ارشاد 911 است فرماندار شما به موقع وهمه جا هست کلیه روسا سر موقع میان ومیرن ، تازه مگه شماها ناظم شهرید یا داروقه به شما چه.
اقای جمالی این همه هواپیما میفته شما چرا چیزی نمی گی . پرواز های رامسر کنسل میشه وپرواز مشهد لغو شد چرا خوابی این ربطی بهت نداره .
آقای حسین قاسمی وضعیت بیمارستان ها ودرمان شهر رو نمی بینی ،وعده های پوج دیگر مسئولان را نمی شنوی . در موقع ریاست رییس قبلی ارشاد تخلف ها ورسوایی ها را نمیدیدی پس شما ودوستانتان با غرض و دشمنی حرف میزنید ومزدور دیگران هستید .
رامسر نیوز یک سایت یکطرفه است و1200 بار هم خودتان کلیک میکنید .
خدا را شکر که ب(...)

یا سلام
بنده و همکار ارجمند آقا محمدرضا بهرامی که در اکثر موارد مرا همراهی و راهنمایی می کند هیچگونه پشت پرده ای نداریم و اگر اختلاف نظری به کار همدیگر داشته باشیم بسیار دوستانه باهم به صحبت می پردازیم و همیشه این صحبتهای ما نتیجه بخش بوده است.
متاسفانه حسودان زیاد هستند و از دیدن محمدرضا بهرامی و حسین قاسمی به عنوان دو جوان فعال رسانه ای می رنجند
تشکر از آقای مچ گیر که به حمایت از من برخواستند و میدانم که آقای "ج" نیستند ولی باید عرض کنم ادعاهایتان نادرست بوده زیرا از آی پی این کامنت مطلع هستم و میدانم از طرف چه شخصیتی درج شده است اما آبروی مومن حرمت دارد و بنده دنبال تخریب هیچ شخصیتی نیستم.
برای همه عزیزان آرزوی موفقیت دارم.
"ما گزارش می دهیم شما تصمیم بگیرید"
عبادات شما در ایام محرم قبول

منتظر جواب دوستان رامسر نیوز ماندم اما پاسخ ندادند

اگر پاسخ ندهید من ناگفته های دیگری نیز رو خواهم کرد

شب خوش

[ بدون نام ] 1393/08/07 ساعت 09:42 ب.ظ

عباسپور در دام یک دسیسه درون درون حزبی گرفتار شده

کشش قدرت میان آقای سین و آقای قاف

یک مطلع 1393/08/07 ساعت 08:09 ب.ظ

مخاطب خاص ... آقای حسین قاسمی .... آقای خبرنگار از شما بعیده که به عنوان یک خبرنگار سانسور خبری تو کارتون باشه .... خجالت آوره وقتی همه خبر شما رو میخونند هم توش تحریف سخن (بعضی ها میگویند عباسپور 911 است یعنی ساعت 9 صبح می آید و 11 صبح می رود ، باید عرض کنم هنر ساعت نمی شناسد و باید 24ساعته در خدمت این مقوله بود.)

مچ گیر 1393/08/07 ساعت 07:00 ب.ظ

این آقای نظر دهنده خیلی خوب گفته که گرداب جریانات سیاسی حرکت نکنید زیرا این گرداب ها شناخت درستی از طعمه خود ندارد ...لابد میپرسید چرا؟؟؟؟
چون اینجاهاست که دوست به دوست برادر به برادر و نزدیکترین ها به هم رحم نمیکنن و هرکسی رو که در مقابلشون قد علم کنه طعمه خودشون میکنن.
من میتونم با توجه به متن نظر آقای اینبارماگزارش میدهیم و بنا به استعداد خودم ثابت کنم که این نظر از طرف هیچ کسی نمیتونه باشه مگر حضرت مدیر وبلاگ.میگید نه پس یکی یکی میگم شما بشنوین.
خوب دقت کنید میبینید جوابیه رامسر نیوز ساعت 11:37 تو وبلاگ پژواک منتشر شد و اولین نظر توی همین پژواک ساعت 02:19 دقیقه تایید شد.چه ارتباطی میتونه بین این خبر و ثبت و انتشار این نظر وجود داشته باشه.خیلی وقتا میشه که یه نظر از طرف مدیر پژواک 48 ساعت بعد تایید میشه اما اینبار...
یکی بتونه این ارتباط رو ثابت کنه خدمت بزرگی به خلق کرده.چون باید چند تا حالت رخ بده تا تصادفی ترین حالت ممکن اتفاق بیفته.حالتی که احتمال وقوغش از کمترین حد برخورداره.
اولش اینکه یه نفر باید بعد حدود 12 شب پای یه وبلاگی که خیلی به ندرت به روز میشه بشینه و یه جوابیه طولانی رو مو به مو بخونه و اونقدر بخونه تا بتونه شروع به نوشتن کنه و در مقابل مدیر محترم هم اونقدر منتظر بمونه تا ساعت 2:19 نصف بشه و یه نظر بیاد .... خنده دار نیست؟؟؟
گاف بعدی دوست نظر دهنده اینه که میگه اینبار ماگزارش میدیم ...یعنی چی؟یعنی اینکه دستی برآتش گزارش و خبرو.... داره و خوب از زیرو بم خبرو ... سر در میاره و هی میگرده و میگرده تا یه سوژه برای یه رسانه رقیب پیداکنه.چرا؟چون به رسانه اش وبلاگ خبری محلی گفته شد....بعد برای اینکه رقیب را به طور کامل در این گرداب غرق کنه به کپی و فیلتر و مجوز و... خط گیری از فرد سیاسی (خاص) متهم کنه .... که چی بشه؟
یه جای دیگه این آقای نظر دهنده اومده از معادلات ریاضی و.... فرض و حکم و...حرف زده.هرکی ندونه مطمئنا همه میدونن که تخصص مدیر تیزهوش و رشته تحصیلیش ریاضیه و این هم میشه یه گاف دیگه..
یه بخش دیگه هم آقای نظر دهنده چنان دستپاچه میشه که تمام مسافرت های دوست نزدیکش رو لیست میکنه و حتی یه جاهایی یه کنایه هایی هم به دوستای نزدیک مدیر مسئول میزنه.این همه شناخت و اطلاعات از مدیر مسئول از کجا میتونه دربیاد...مگر اینکه خود مدیر وبلاگ هم یکی از دوستان صمیمی باشه..گاف خیلی واضحتر هم اینه که به جای اینکه حسین قاسمی رو مشاور ارشاد معرفی کنه مشاور فرماندار معرفی میکنه و حتی از 15 هزارتومان هایی حرف میزنه که خودش هم افتخار دریافتش رو بدست آورده.
خیلی گاف های زیادتری هم هست که خوب روی نظر این دوست تیز هوش متمرکز باشین بهشون پی میبرین و متوجه میشین که نویسنده این نظر کسی نمیتونه باشه جز م.ط.ب
این رفتارهاست که میگم این گردابها به هیچ کی و هیچ چی رحم نمیکنه.حتی به دوستی های چندین و چند ساله....

سلام
اظهارات شما را تکذیب می کنم
قصد پاسخ گویی ندارم فقط یه نکته.نظر مورد نظر در ساعت 2.17 برای وبلاگ ارسال شده و من آن را صبح در دفتر هفته نامه موج شمال تایید کردم.
عبادات شما در ایام محرم قبول آقای ج

این بار ما گزارش می دهیم شما تصمیم بگیرید
مسئول نگارش این متن که یقینا با توجه به وبلاگ خبری قلم جوان و آشنایی با ادبیات آقای قاسمی نمی تواند به قلم او باشد را به پاسخ گویی به سوالاتم فرا می خوانم.
1-رامسر نیوز تنها یک پایگاه خبری است و استفاده از واژه خبرگزاری برای این پایگاه نادرست است(رجوع شود به خصوصیات یک خبرگزاری در سایت وزارت ارشاد) یا یک سرچ ساده در گوگل.در ضمن این پایگاه خبری تنها اسم خود را در سامانه ثبت سایت ها ثبت کرد و این دلیل نمی شود این سایت دارای مجوز فعالیت باشد.(اگر مجوز مکتوبی از سوی آقای انتظامی مدیر مطبوعات داخلی وزارت ارشاد دارید ارائه نمایید.).اگر وزارت خانه اقدام به فیلتر سایت های بی هویت نماید مطمئنا رامسر نیوز نیز فیلتر خواهد شد. ولی عقیده دارم راه اندازی یک سایت خبری در رامسر که موجب انتقال اخبار می شود را باید مورد تشویق قرار داد نه تهدید.
2-در مطلب فوق آمده رامسر نیوز مستقل است/ با دلایل متقن می توان گفت که این نکته کذب محض است.برای رد این فرضیه می توان تنها به تصویر مندرج مدیر مسئول این سایت در کنار افراد سیاسی (خاص) در خروجی آن اشاره کرد.
3-اینکه قید شده در مدت 17 روز 1200 مخاطب از این سایت نوپا بازدید کرده زیاد جنجال کردن ندارد زیرا الف)شاید با راه اندازی هر سایت خبری دیگر به علت خلا اطلاع رسانی مجازی در رامسر مخاطبینی به مراتب بیشتر از رامسر نیوز جذب کرد ب)این آمار تنها ادعای مدیر مسئول این سایت بوده است و هیچ سندی ارائه نداده است ج)اکثرا قریب به اتفاق مطالب این سایت کپی بوده و بازدید 1200 نفره از یک سایت کپی ، خود موید خلا اطلاع رسانی فضای مجازی در رامسر است پس نیاز به باد به غبغپ انداختن نیست
4-ذکر شده بعد از انتشار یادداشت خبری انتقادی علیه دکترعبدالرضاعباسپور مورد هجمه های ناروا،ناجوانمردانه و حملات متعدد سایبری و نهایتا هک شدن سایت حامی دولت تدبیر وامید در غرب مازندران قرار گرفت
الف)یکی از شرایط کار خبر داشتن حافظه قوی است که متاسفانه مسئولان رامسر نیوز شاید از این موضوع ضعف داشته باشند.اگر یاد من و یادتان باشد مطلب در خصوص ارشاد رامسر غروب روز شنبه 26 مهر ماه نگاشته شد و من نزدیک ساعت 7 صبح روز یکشنبه وقتی سایت را بازدید کردم مشاهده کردم مشکل سایبری برای آن به وجود آمده سات.باید گفت پس دکتر عباسپور رئیس ارشاد یک اداره کوچک شب هنگام که مدیران مسئول رامسر نیوز در حال آسایش بودند در حال هک آن سایت بزرگ با مخاطبین فراوان!!!بود و یا اینکه عواملی داشت که شب هنگام به سراغ هک این سایت رفتند.اولا این نظریه در ابتدای امر باطل است..بر فرض من به مدیر مسئول رامسر نیوز فرصت می دهم همین وبلاگ در پیتی ارشاد رامسر را هک کند ..به نظر بعد از چند روز وی موفق به این هک آن خواهد شد؟نتیجه میگیریم انتساب هک سایت به رئیس ارشاد رامسر امری موهوم و خنده دار است و به قول نویسنده ای این فرضیه مرغ پخته را به خنده وا می دارد.
ب) در ضمن در ادامه خود نویسنده این مطلب می گوید هک یک سایت حامی دولت بوده پس چگونه می تواند رامسر را یک پایگاه مستقل بنامد
5-نویسنده در قسمت دیگر مطلب می گوید (مراتب تحیر خودرا از درج بیانیه ریاست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر در پاسخ به گزارش مذکور، در یک وبلاگ خبری محلی بر خلاف اصول حاکم رسانه ای اعلام مینماید.) باید بپرسم چه لزومی دارد که رئیس ارشاد لزوما واکنش خود را به سایتی بفرستد که با وی عناد دارد و نویسنده بر اساس کدام اصل نانوشته متحیر می شود که انتشار جواب رئیس ارشاد رامسر در یک وبلاگ محلی بر خلاف اصول حاکم رسانه ای است.اگر در جاییکه از قانون مطبوعات به این نکته اشاره شده بیان نمایید تا ما هم مستفیض شویم.
6- اگر نویسنده مطلب یک آشنایی جزیی با قانون مطبوعات داشت به درستی می فهمید که انتشار مطلب در نشریه و سایت مستقیما در درجه اول متوجه مدیر مسئول است و از بیان مضحکانه جمله ای به این شکل اجتناب می کرد.( تعمیم دادن یادداشت به شخص مدیر مسئول از جانب عباسپور موجبات شگفتی است).
7-در شگفتم که چگونه نویسنده به ضرس قاطع می گوید مدیر کل میراث از پذیرش دکتر عباسپور به عنوان رئیس گردشگری رامسر سر باز زد.بر اساس کدام نقل و قول و مدرک؟شاید به اطلاعات محرمانه شهرستان دسترسی دارید که ما نمی دانیم.
8-جالب اینجاست که نویسنده یادداشت به کلیدی ترین قسمت جوابیه دکتر عباسپور اشاره می کند که شاید مستند ترین قسمت آن باشد که می توان با سواد ریاضی سوم ابتدایی آن را در دو جهت فرض و حکم ثابت کرد. و آن زیر سوال بردن این جمله است(باید عرض کنم این اقتضای سن برادر خوبم جناب آقای حسین قاسمی است و من احساس میکنم هوش احساسی و جریان فکری برادرم را به بازی گرفته اند)
9- در خصوص انتصاب آقای حسین قاسمی رئیس با همفکری دوستانش یک روز تشخیص داد وی را به عنوان مشاور خود بگمارد و روزی دیگربه دلیل عملکرد نا مطلوب وی منصرف و او را خلع کرد این موضوع دیگر داد و هوار راه انداختن ندارد که.
10-عزل حسین قاسمی به عنوان مشاور فرماندار رامسر مدتها پیش صورت گرفته بود و به فرمانداری ابلاغ شده بود ولی به علت اینکه جناب ایشان در اداره ارشاد حضور پیدا نمی کرد و در چالوس و ساری و شهمیرزاد و ...حضور داشت مقدور نبود به دستش برسد.آقای عباس پور که نبایستی مرخصی میگرفت و برای ابلاغ حکم جناب قاسمی آواره کوه و برزن می شد که
11-باید اشاره کرد تجلیل از خبرنگاران اگر از سوی ارشاد انجام نگرفت پس از سوی کدام ارگان صورت گرفت.چرا در زمان مختاری رئیس اسبق صورت نمی گرفت.گویا خبرنگاران دوست داشتند فرماندار سابق به آنها بسته 15 هزار تومانی بدهند تا خرسند شوند.و رئیس ارشاد خود را بستایند.
12-نویسنده در خصوص زیر سوال بردن هفته فرهنگی پاسخ دهد اگر کل این کار به دوست مدیر مسئول رامسر نیوز واگذار می شد دیگر هفته فرهنگی مورد سوال قرار می گرفت؟
13-جناب آقای نویسنده ،بر خلاف شعارتان (ما گزارش میدهیم شما تصمیم بگیرید) شما یک سویه به ارشاد رامسر تاختید.شما نه تنها در خصوص عملکرد ارشاد رامسر گزارش ندادید بلکه قبل از گزارش تصمیم به ساقط شدن مدیریت این نهاد فرهنگی گرفتید.حال یک سوال که دوست دارم به صورت جدی به آن پاسخ دهی/ حقیقتا هدف از ایجاد اینگونه جبهه گیری ها چیست؟فرض کنید این مدیر ساقط شد /برنامه تان برای مدیر بعدی کیست؟آیا شخص دیگری را در نظر دارید.البته ما زمزمه های شنیدیم که از دوستان شما می باشد...حقیقتا جای تامل و تاسف است
در پایان لازم است بگویم برای خدا قلم بزنید و در گرداب جریانات سیاسی حرکت نکنید زیرا برای این گرداب ها شناخت درستی از طعمه خود ندارد ...شاید روزی گرداب های اینگونه موضع گیری ها برای حفظ منافع خود پایان حیات شما را از فضای رسانه را آرزو کند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.