پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

ورزش رامسر را بر پایه معنویت ، عقلانیت و عدالت پیش می برم

رامین جنتی رئیس اداره ورزش  و جوانان رامسر در پاسخ به یادداشت کاوه ببری با عنوان "ورزش رامسر را در یابیم" مطلبی را برایمان فرستاده که بدون کم و کاست در خروجی پژواک رامسر برای مطالعه شما خوانندگان پژواک رامسر قرار می دهیم. 

 

آقای ببری

چند نکته جهت روشن شدن افکار عمومی :

1- سالن تختی رامسر در حال استفاده است .

2-مسابقه کشتی گیله مردی 9-10 برگزار می گردد . سال 92 در جواهرده برگزار نشد ولی در روستای اکراسر و ایزکی 2 بار برگزار شد . جشنواره های ورزش در ییلاقات در سالهای اخیر در تمام ییلاقات در حال برگزاری است .

3-مشکلات هیئت کشتی را اداره ورزش و جوانان بوجود نیاورد مشکلی است که خود اهالی ورزش بوجود آوردند و خودشان هم باید برای حل ان آستین بالا بزنند .

4-میزان کمک های مالی اداره ورزش و جوانان به هیئت ها در زمان مسئولیت بنده بیش از تمام دوران های قبل از بنده بوده برای اثبات این مدعا از خود هیئت ها بپرسید .

5- برگزار کردن همایشهای تجلیل از وظایف قانونی اداره ورزش و جوانان نیست و برای اینگونه اقدامات هیچگونه اعتباری تخصیص نمی یابد . اگرچه جایگاه قهرمانان و زحمت کشان ورزش خیلی بالاتر از آن است . اما اداره ورزش و جوانان باشگاه حرفه ای نیست که برای پاداش قهرمانان و غیره مبلغ تعیین کنید .

6-برخی از انتقادهای شما در برگزاری مسابقات ربطی به وظایف قانونی اداره ورزش و جوانان ندارد ، متاسفانه شما یا در مورد شرح وظایف دستگاه ورزش اطلاعی ندارید یا انهایی که به شما اطلاعات می دهند هنوز با ماموریت های این نهاد اشنا نشده اند . برگزاری مسابقات و تورنمنت ها از وظایف هیئت های ورزشی است و اداره ورزش و جوانان حق دخالت در این خصوص را ندارد . جهت اطلاع جنابعالی برخی از هیئت های رامسر از هیئت های برتر استانی هستند چطور شما ادعا می کنید به داد ورزش رامسر برسید . شما به خاطر اطلاع نداشتن از اخبار و اطلاعات ورزش شهرستان ظلم بزرگی به هیئت های خدوم ورزشی کردید و جا دارد از این دلسوزان ورزش عذرخواهی کنید . وسعی نکنید محبت و صمیمیتی که بین اداره ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی و جامعه ورزشی وجود دارد خدشه دار کنید .

6-عامل اخلال در مسابقات اتومبیلرانی افرود گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر شخص جنابعالی بودید که با مدارای این اداره و هیئت شهرستان با شما برخوردی انجام نشد ، جعل عنوان رئیس هیئت اتومبیلرانی ، ساختن مهر و ... از تخلفات شما و سوء استفاده در این موضوع بود که الحمدالله مسابقات با تدبیر فرماندار محترم ، همت آقای ذبیحی رئیس هیات شهرستان و دوستانشان به خوبی به اتمام رسید .

7-" ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت " رضای حضرت حق را بر بازیهای سیاسی ترجیح می دهم و منافع شهرم را فدای مصلحت های سیاسی نکرده و نخواهم کرد ،

8- اینجانب افتخار این را دارم که ورزش شهرستان رامسر را بر پایه معنویت ، عقلانیت و عدالت و با همکاری کارکنان خدوم اداره ورزش و جوانان ، هیئت های ورزشی ، مربیان و داوران و پیشکسوتان و مدیران باشگاه ها و همه دلسوزان ورزشی تا زمانی که توفیق خدمتگزاری به مردم شریف رامسر را داشته باشم پیش خواهم برد .

شما هم به خیل خادمان ورزش بپیوندید و نه مدعیان ورزش

نظرات 3 + ارسال نظر
نقی معمولی 1393/05/08 ساعت 07:33 ب.ظ

با این پیام هشت ماده ای آقا رامین دهن کاوه و سایر ایادی استکبار جهانی برای همیشه بسته شد و مشت محکمی بر اونجای پوزخند خورده شد ... من پیشنهاد می کنم که یک مسابقه دو یا کشتی یا هر چیز دیگه ای غیر از شطرنج بین رامین از یک سو و کاوه و پوزخند و حسین قاسمی و سایر ایادی استکبار و مزدوران داخلی تشنه قدرت برگزار شود تا اون ها مجبور بشن آبو بریزن اونجایی که می سوزه !!
رامین جان همینجوری به کارت ادامه بده و کنار نرو و ثابت کن که شیفته خدمت هستی !
اتفاقاً من هم مثل شما شیفته خدمت هستم و منتظرم که یک شیرپاک خورده ای مرا کشف کند و وادارم کند که خدمت کنم بدون اینکه خواهان قدرت باشم . من مثل همیشه پشت به قدرت و رو به خدمت خواهم ماند و قول می دهم که پشت شما را خالی نکنم ...
به امید پیروزی اسلام بر مزدوران داعش صفت

[ بدون نام ] 1393/05/08 ساعت 02:14 ب.ظ

چقدر نوشته هاش شبیه جناب کاوه ببری هستش؟!

دوست 1393/05/08 ساعت 12:25 ب.ظ

شما اکثرا ورزش رامسربراساس مسائل مذهبی پیش می برید .اول مذهب واسلام برایتان مهم است سپس ورزش شهرستان تفکرات جمعی راقبول ندارید درحالی تفکرات ریاست فردی کمکی به ورزش نمی کند اخلاقتان کاملا خشک است .دراین 5 سال واضح بود پسرفت ورزش شهرستان مشخص است وقتی جامعه ورزش باشما همخوانی نداردعقل حکم می کنداگرتشنه خدمت هستید پستتان راترک کنید شما حاضر هستید آماربگیرید.شاید10 درصد ازجامعه ورزشی شهرستان حاضر به ماندن شماهستند آن هم آنهایی که ازشما به مواجب رسیدند .شما بایدقبول کنید دیگرادامه مسیرشما دراداره ورزش شهرستان امکان پذیرنیستید واگربرویدبه نفع ورزش شهرستان هستیدولی دقیقا" چون تشنه قدرت هستید نه خدمت اصراربرباقی ماندن دارید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.