پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

بایکوت رسانه نقد کننده توسط مدیران عافیت طلب دستگاه های اجرایی استان مازندران

سخنگوی شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران با اشاره به اینکه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی فضای نقدپذیری را در مدیران ادارات خود افزایش دهند، گفت: بسیاری از مدیران مازندران نقدپذیر نیستند

 

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد مظفری در همایش مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان آمل اظهار کرد: متاسفانه اکنون فضای نقدهای سازنده از سوی مدیران روابط عمومی و رسانه ها به دستگاه های اجرایی بسته ومدیران نیز تمایلی از خود برای استقبال از این ظرفیت در راستای توسعه استان استفاده نمی کنند.

وی افزود: متاسفانه مدیران کم حوصله وعافیت طلب دستگاه های اجرایی استان، در صورت نقدی از عملکرد آن اقدام به حذف مدیر روابط عمومی و یابایکوت کردن رسانه نقدکننده از آن دستگاه اجرایی می شوند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران، با بیان اینکه امروز نقد منصفانه و بدون غرض همانند مصادق عملی امر به معروف ونهی از منکر است، تصریح کرد: نگاه واقع گرایانه، سازش گرایانه وآرمان گرایانه مدیران روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی با بهره گیری از هوش اجتماعی هم به نیاز سازمان وهم به نیازمخاطبان خود پاسخ می دهند.

مظفری، به نقش مهم روابط عمومی‌ها در بسترسازی برای تحقق شعارعملی امسال در بخش اقتصاد وفرهنگ اشاره کرد و گفت: این مهم با اطلاع رسانی ، اطلاع یابی ، اقناع و نفوذکردن دراذهان عمومی وحرکت دادن مدیران به کار وفعالیت بیشتر قابل تحقق است.

وی افزود: امروزه کارکرد روابط عمومی ها به مانند کارکرد مدیریتی است وآنها در واقع بخشی از کارکرد مدیران را بردوش دارند.

مدیرکل رابط عمومی و اموربین الملل استانداری مازندران یادآورشد: برای اصلاح جامعه و پیشبرداهداف سازمانی به روابط های خوش فکر، گفتمان ساز، معتقد به رهبران فکری جامعه وتعامل با آنها و استفاده از این فرصت ها باید اقدام کرد.

مظفری، بهره گیری از شیوه های جدیدفناورهای ارتباطی و اطلاعاتی را از راه های موفق در برقرار ارتباطات دانست وتصریح کرد: امروزه سواد به معنای خواندن ونوشین نیست و ورود آسان به جامعه اطلاعتی است.

وی با بیان اینکه با همه امکانات خدادادی که در مازندران وجود دارد، متاسفانه در بهره نگرفتن از توان روابط عمومی ها ورسانه های قوی دچار عقب ماندگی های اشکار هستیم‌، ابرازامیدواری کرد: باید از ظرفیت های رسانه ها ورابط عمومی های مازندران در جهت برطرف کردن عقب ماندگی استان و شناسایی ظرفیت‌ها وتوانمندی‌های استان به مناطق مختلف کشور استفاده کرد.

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علیمرادی 1393/03/08 ساعت 09:26 ق.ظ

مگه ما در ادارات روابط عمومی هم داریم ؟؟؟!!!!!!!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.