پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

انتقاد نائب رئیس شورای عالی استان ها از بودجه شهرداری رامسر

مهندس ابراهیم ولی شیخ زاهد در جلسه شورای اسلامی شهر کتالم و ساداتشهر با مشاورین گفت:یکی از آفت های شهرداری ها گرفتن عوارضات مختلف از مردم است.

  

وی گفت:هر چقدر فشار بر مردم بیشتر شود بزهکاری زیاد تر و در نتیجه زحمت دولت در برخورد با آن نیز بیشتر می شود.

نائب رئیس شورای عالی استان ها ضمن تشکر از باقر سلیمی شهردار کتالم و ساداتشهر گفت:به علت بحران برف و پایین امدن سطح در آمد مردم ، شورا و شهردار نگذاشتند که در سال جاری عوارضات شهرداری افزایش یابد.

این عضو شورا با اشاره به افزایش 70 درصدی بودجه شهرداری شهر رامسر بر پایه عوارض گفت:من اگر به جای آنها بودم به مسئولین فشار می آوردم تا ترمینال فرودگاه رامسر درست شود و با این کار بدون فشار بر مردم تا 50 سال آینده بودجه شهرداری رامسر تامین بود.

نائب رئیس شورای عالی استان ها در ادامه گفت:با راه اندازی فرودگاه  هم اشتغال برای مردم ایجاد می شود و هم رونق اقتصادی صورت می گیرد و گردش اقتصادی به وجود می آید.

وی گفت:شورای شهر کتالم و ساداتشهر سخت در پی آن است تا برای شهرداری درآمد ثابت به وجود آورد و به عوارضات وصولی مردم تکیه نکند.

مهندس شیخ زاهد اظهار داشت:در زمان انتخابات شعارهایی داده شد که امروز با در آمد شهرداری اجرا کردن آنها بسیار سخت است و در مواردی نمی توان آنها را انجام داد.

وی گفت:اولین مشکل شهر ، عدم هماهنگی مدیران ادارات است و مسئول حل این مشکل نیز فرماندار است .

وی گفت:مسئولین ادارت ما یا آموزش ندیدند و یا اینکه فکر می کنند فقط مسئول  و متولی انجام کارهای  اداره خود هستند .

وی ضمن اشاره به اینکه شورای شهر کتالم و ساداتشهر نیازمند مشاوره همه شهروندان است افزود:همگی اعضای شورای شهر کتالم و ساداتشهر به اتفاق اجازه نخواهیم داد حق و حقوق مردم ضایع شود.

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1393/04/02 ساعت 02:11 ب.ظ

شعارگفتن آسان است اما عمل بسی سخت

جلمه 1393/03/06 ساعت 07:34 ب.ظ

عوارض خودش جمع هستش عوارضات دیگه چه صیغه ای هستش؟
بهرامی جان لطفا این کلمه را اصلاح بفرمایید .

اکراسریان 1393/03/05 ساعت 11:47 ق.ظ

خواهشا یا شورای شهرکتالم و ساداتشهر سایت خود را بروز و فعال کند یا کلا بی خیال سایت بشه ببندتش. یه ذره هم از شورای شهر رامسر و دیگر شوراها یاد بگیره که اطلاع رسانیشون بروزه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.