پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

بهره برداری از ساختمان دهیاری اربه کله رامسر و کلنگ زنی مسجد صاحب الزمان این روستا

در سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای اسلامی در رامسر صورت گرفت:

بهره برداری از ساختمان دهیاری اربه کله رامسر و کلنگ زنی مسجد صاحب الزمان این روستا

موج شمال - تارا هاشمی

روستای اربه کله در 8 کیلومتری شهرستان رامسر و 4 کیلومتری شهر سادات شهر دارای چشم انداز و جاذبه های بسیار زیبا است و در پی تلاش های مستمر و پیگیری های اعضای شورای اسلامی و دهیاری، ساختمان دفتر شورای اسلامی و دهیاری این روستا افتتاح شد .

 

 

این مراسم که همزمان با  مراسم کلنگ زنی مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا نیز همراه بود با حضور امام جمعه ،فرماندار ،بخشدار، رئیس اداره اداره اوقاف، شهردار کتالم و سادات شهر، فرمانده نیروی انتظامی،اعضای شورای اسلامی و دهیاری بخش مرکزی ، اعضای شورای اسلامی کتالم و سادات شهر و شورای شهرستان رامسر صورت گرفت.

امام جمعه رامسر در مراسم کلنگ زنی مسجد صاحب الزمان (عج) اربه کله گفت: هر چه مسجد محل باشکوهتر و زیباتر و بر مبنای خداترسی باشد  مردم از بلای طبیعی در امان خواهند بود و همچنین ساخت مسجد خانواده ها را ایمن خواهد کرد.

حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی ادامه داد: انشاا... با همت شورا اسلامی و دهیاری روستای اربه کله،شورای شهرستان ، بخشدار، اداره اوقاف و در راس همه آنها فرماندار بنای مکان مقدس را به عنوان خانه خدا به زیبایی رقم بزنند که فردای قیامت خود را تضمین خواهند کرد .

حسین شعبان سروری ، فرماندار رامسر نیز در مراسم کلنگ زنی این مسجد گفت:با عنایت حضرت صاحب الزمان (عج) ،شورا و دهیاری در سریعترین زمان ساخت مسجد باید در پیش بگیرند و در این ثبت حقانیت الهی ، همت والای مردم و مسئولین را در ساخت بنای مسجد نیز در بر دارد.

در بخش دیگر  این مراسم بخشدار مرکزی  رامسر نیز گفت : شوراهای اسلامی در یک نگاه نمایندگان دوجانبه در کشور هستند ، نماینده مسئولین برای مردم  و نماینده مردم برای مسئولین  و این دوجانبه بودن آنان ، ماموریت شوراها را حائز اهمیت ساخته است.

ابراهیم شیرود عشوریان افزود : اگر سه گزینه مسئولین ، مردم و قانون  را کنار هم بگذاریم ، کشور را تشکیل می دهند.

وی اضافه کرد : اگر حمایت جدی از سوی مردم  برای شوراها صورت  بگیرد ، کشور روند رو به رشدی را دنبال خواهد کرد و ما نظاره گر موفقیت  شوراهای اسلامی خواهیم بود پس توصیه ما به مردم این است که فقط انتخاب شوراها را انجام ندهند بلکه علاوه بر حمایت از آنان ، بر کارشان نیز نظارت داشته باشند.

بخشدار مرکزی رامسر تصریح کرد : موفقیت زمانی حاصل می شود که روند قانونی حیطه کار را بشناسیم و برای رونق روستاها ، شوراهای اسلامی باید بعنوان  هسته  اصلی فعال باشند.

شیرود عشوریان در خصوص افتتاح دفتر دهیاری و کلنگ زنی مسجد صاحب الزمان  روستای  اربه کله  رامسر گفت : در روستایی که ساختمان های مدرن به فراوانی ساخته شده است ، نماد های مذهبی آن نیز باید تمثال بروز داشته باشد.

 ایوب ایزک محمد پور ، رییس شورای اسلامی روستای اربه کله رامسر نیز ضمن تبریک به مناسبت روز شورا و خیر مقدم به مسئولین و شوراها  در خصوص خواسته های مردم و شورا گفت:ادامه روند شبکه گاز رسانی روستا اربه کله ، ایجاد تمهیداتی در  جهت عدم قطع آب در زمان اوج گرما،باز گشایی مسیر جاده های پرپیچ و خم در جهت جلوگیری از بروز تصادفات ،دسترسی به رودخانه در مسیر جاده فرعی آزارک که از نظر گردشگری و توریست ارزشمند می باشد و تاسیس پارک که مساعدت و همیاری مسئولین را در پی دارد را خواستاریم.

وی افزود : خواسته ی مهم  اعضای شورای اسلامی و دهیار این روستا از مسئولین ، ادامه عملیات گازرسانی است که 50 درصد آن انجام شده ولی نیمی دیگر از آن بدلیل برخی مشکلات اداری نا تمام مانده است.

دهیار روستای اربه کله نیز در ادامه ضمن ارج نهادن روز شورا ، و تقدیر و تشکر از کلیه مسئولین ، شورا ها ی اسلامی و مردم روستای اربه کله گفت: روستاهای رامسر می تواند عملکرد خوبی را با همت شورای اسلامی شهرستان و مسئولین جهت عمران و آبادی داشته باشند .

وی ادامه داد : احداث سایه بان برای ایستگاههای ماشین های خطی و اجاره آن برای انجام  کارهای تبلیغاتی ، پیگیری و اجرای طرح هادی روستا که با مشکلات زیادی روبرو بود و به همین منظور با کمک مشاور طرح توانستیم الحاقیه طرح هادی را انجام دهیم و جا دارد در این جا از زحمات  مهندس غنمی رییس بنیاد مسکن به پاس همکاری وی قدر دانی کنم .

موسی پور همچنین تحویل طرح تفضیلی  روستا جهت کاهش حریم به اداره کل راه و شهرسازی از  جمله  دیگر اقدامات انجام شده توسط شورای اسلامی و دهیاری اربه کله است .

وی افزود: در زمان تصدی عشوریان در سمت بخشداری  صدور پروانه های ساختمانی و تغییر کار بری ها به دهیاری ها واگذار شد که این امر  با عث افزایش در آمد  روستاها شده که در آمد حاصله  صرف عمران و آبادانی روستا شد.

اکرا موسی پور همچنین از پیگیری زمین ورزشی برای روستا سخن گفت و افزود : جا دارد از مهندس مولایی رییس منابع طبیعی و ابراهیم شیرود عشوریان بخشدار  مرکزی به جهت مساعدت و حمایت در واگذاری زمین ورزشی قدر دانی می کنم.

وی در خصوص ساختمان دهیاری  جدید اربه کله گفت : این ساختمان با 70 متر مربع مساحت  و با  اعتبار 60  میلیون تومان به بهره برداری رسید و حدود  30  میلیون تومان  نیز برای حیاط سازی و تاسیسات  آن هزینه کردیم که طی مدت یکسال  توسط شرکت تعاونی دهیاران بر اساس مصوبه شورا ساخته شد.

اکرا موسی پور در پایان  از تمامی مسئولین استانی و شهرستانی بویژه ایوب محمدپور رییس شورای اسلامی اربه کله ، علی ادهم آرمویی نایب رییس شورا ، محمود اکرا نعمتی عضور شورا ، محمد ابراهیم آریان فر مسئول فنی و محبوبه ایزک شیریان  مسئول مالی شورای اربه کله به پاس زحماتشان قدر دانی کرد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم به مناسب سالروز تاسیس شوراهای اسلامی دسته گلی از سوی شیخ زاهد نائب رئیس شورای عالی استانها به مصطفی مکارمی رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر اهدا شد.

اسامی اعضا شورای اسلامی روستای اربه کله:

ایوب ایزک محمد پور ، محمود اکرا نعمتیان ، علی ادهم خان آرمویی      

دهیار روستای اربه کله  ، حبیب اکرا موسی پور



 

نظرات 4 + ارسال نظر
شریف 1393/02/10 ساعت 09:28 ق.ظ

ان شاء الله هرچه زودتر ایشان و همه جانبازان و همه مریضها، شفای کامل پیدا کنند. اللهم الشفع کل مریض

از جوار حریم رضوی ودر کنار مضجع نورانی ان بزرگوار ضمن قراِءت زیارت امین الله طلب شفای عاجل فرزند زهرا امام جمعه جانباز وعزیز شهرمان رامسر را از خدای متعال خواهانم

محمد ولی تکاسی 1393/02/09 ساعت 11:41 ق.ظ http://mw1.blogfa.com

بنام خدا
پای درد دل جانبازان و ایثارگران نشستن دل دریایی می خواهد و صبر جزیل چون آنچه که بیشتر آنها را رنج می دهد بیشتر درد روحی است نه جسمی چون متوجه شده اند تا رسیدن به اهداف عالیه خود فرسنگ ها فاصله افتاده است.
تشکر

قنبری 1393/02/08 ساعت 01:07 ب.ظ http://jamshid-ghanbari.blogfa.com

ان شاء الله هرچه زودتر ایشان و همه جانبازان و همه مریضها، شفای کامل پیدا کنند. اللهم الشفع کل مریض

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.