پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

در پرداختن به مسئله اصلی زنان نباید به مسائل درجه دو پرداخت، مسئله اشتغال زنان مسئله ای درجه دو است

 رهبر معظم انقلاب اسلامی: در پرداختن به مسئله اصلی زنان نباید به مسائل درجه دو پرداخت، مسئله اشتغال زنان مسئله ای درجه دو است

در آستانه ولادت حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها)، جمعی از بانوان فرهیخته صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار تاکید کردند:اگر می‌خواهیم در مسئله زن دچار خطا نشویم باید ذهن را از حرف‌های کلیشه ای غربی‌ها به کلی خالی کنیم، نمی‌گویم بی اطلاع باشیم اما آن افکار نباید مرجع باشد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند: در پرداختن به مسئله اصلی زنان نباید به مسائل درجه دو پرداخت، مسئله اشتغال زنان مسئله ای درجه دو است، باید ببینیم عوامل سلب آرامش زنان در خانه چیست،اگر زن آرامش نداشته باشد نمیتواند کدبانو و مدیر خانواده باشد. این مسئله اصلی است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای تصریح کردند: مسئله زن از مسئله خانواده قابل تفکیک نیست ، اگر کسی بخواهد مسئله زن را جدا از خانواده بحث کند دچار اختلال در فهم و تشخیص علاج خواهد شد.

نظرات 2 + ارسال نظر

آیت اله هاشمی رفسنجانی:
هنوز خانم های ما موقعیت اجتماعی بیرون از خانه را به حد کافی کسب نکرده اند. در نظام ما برای پر کردن صحیح وقت خانم ها در خارج از مسئولیت های طبیعی که دارند، برنامه ریزی کافی نشده است. برای اشتغال خانم ها، هیچ منع شرعی وجود ندارد. جامعه اسلامی ما باید از نیروی انسانی خود که بخشی از آن را خانم ها تشکیل می دهند، به طور وسیع و مطلوب بهره برداری کند و خانم ها باید حضور فعال و وسیعی را در اجتماع و اداره امور جامعه داشته باشند.

اگر فکر کنیم که همه وقت فعال خانم ها باید صرف خانه داری و بزرگ کردن چند بچه شود، این با عقل و منطق و واقعیت های زندگی منطبق نیست. استعداد خانم ها خیلی بیشتر از اینهاست. اگر مسئولیت خانه داری به خانم ها و سایر کارها در جامعه به آقایان واگذار شود، کافی نیست و در این صورت هم به زن ها ستم شده است و هم به مردان و جامعه. در اسلام نه تنها منعی برای استفاده از استعداد و تخصص خانم ها وجود ندارد، بلکه مقتضی است که از وجود آنها در جامعه استفاده شود.»

خشکه مقدس ها فکر نکنند که این افتخار و خدمت است که پای بچه هایشان را از مدرسه و تحصیل ببرند. گذشت آن زمانی که این مسأله افتخار به حساب می آمد. نتیجه چنین طرز تفکرات غلطی که دختران را از رفتن به مدرسه و دانشگاه بازمی داشت، این شد که ما الان در جامعه خود با کمبود نیروی متخصص زن روبرو هستیم . حتی اگر خانم ها قصد کار بیرون از خانه هم نداشته باشند، باز هم نیاز دارند یک مادر و همسر تحصیل کرده باشند و حداقل یک حرفه و تخصص را فرا بگیرند.

من امروز به صراحت اعلام می کنم تصدی هیچ مقام و پست و سمتی توسط خواهران ممنوع نیست و منع شرعی ندارد. خانم ها می توانند وزیر، استاندار، وکیل، مدیر کارخانه، مشاور وزیر، رئیس دانشگاه و .... باشند.»

شرکت بست هوم پیشرو در توسعه ساخت مستغلات در منطقه آنالیا از سال 2004 میباشد.شروع کار شرکت بصورت آژانس املاک بود که در سال 2008 هدف شرکت بر ساخت و فروش املاک آماده تحویل در بهترین مناطق آنالیا قرار گرفت.

رزومه شرکت تا به امروز شامل 15 پروژه به متراژ 29000 متر مربع میباشد. همه تحولات ساخت و ساز BestHome برای طراحی نوآورانه، کیفیت بالا، موقعیت منحصر به فرد و همچنین رفع تمام نیازهای ممکن. تمام خوابگاه ها ، موفق توسط یک شرکت مدیریت حرفه ای، استخرهای شنا و در فاصله پیاده روی به ساحل واقع شده است. تمام پروژه های ساخت و ساز رشد را تضمین BestHome به سرمایه گذاری خود را.

با تشکر به سیاست های قیمت گذاری منصفانه و همکاری با بزرگترین بانک ترکیه اراؤه برنامه های وام مسکن انعطاف پذیر، BestHome ساخت و ساز اراؤه شرایط جذاب ترین برای خریداران ملک و سرمایه گذاران در آلانیا،.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.