پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

آیا دکتر جاسبی متن پیام نوروز مسئولان رامسری را نوشت ؟

فرماندار و امام جمعه رامسر و نماینده مجلس شورای اسلامی مردم تنکابن ،رامسر و عباس آباد در خانه ملت به صورت مشترک پیام  نوروزی صادر کردند که متن این پیام شباهت  بسیار زیادی با متن پیام نوروزی دکتر جاسبی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی دارد که شما مخاطبین را به توجه در آن جلب می نماییم.


نظرات 5 + ارسال نظر
رضا 1393/01/05 ساعت 09:52 ق.ظ

اقای بهرامی سلام.من متاسفم برای کسی که بییند وفاق وصمیمیت دربین مسئولین ومدیران در یک شهر مسیر درستی است سعی کنیم اختلاف بیندازیم اخه این اقای بهرامی نگاه مثبتی ندارد یا برای شهر رامسر ذردسر است من فکر کنم نویسند ه ای که گفته ایشان گرگانی هست درست هر وقت وارد این سایت شده ام جز بوی اختلاف وتفرقه در رامسر چیزی ندیده ام واین امر باعث شده چه نیروی شایسته رامسر را به شهرهای دیگر ترک کرده وهرگز حاضر به زندکی دررامسر نیست .ذره بین نگیرید ودیگران را تخریب را تخریب کنید از رامسری بودنم دارم خجالت می کشم .

به گوینده منگر / به گفتار بنگر

علی 1393/01/02 ساعت 04:11 ب.ظ

در ضمن پوزخند الدوله .... در قسمت های پایانی پیام به عبارت " مایع ! خیر و برکت " دقت کن تا "مایه " ی تنظیم کننده ی پیام مشترک برایتان مشخص گردد . من نگرانم که با این حساب نمره ی جاسبی هم که از روی دست اینا تقلب زده پایین بیاد ! نکنه بنده خدا اونم مشروط بشه !

مهاجر 1393/01/01 ساعت 04:05 ب.ظ

پژواک مسئول رسانه ای همین نوع گاف های بزرگه. خسته نباشید و خودشو ناراحت نکن اصل بر آینه که حضرات راحت باشند. تامل سازنده یعنی همین، حالا جاسبی تقلب کرد ولی...............

علی 1392/12/29 ساعت 10:57 ب.ظ

ای جاسبی متقلب ! از روی دست نگاه می کنی ؟ حالا خوب شد پشت سر مسئولین ما نشسته بود و همه ی متن رو نمی تونست ببینه ! خوب شد احمدی نزاد برکنارش کرد ! کسی که تقلب می کنه باید مطابق مقررات از دانشگاه اخراج بشه ! حتماً از روی دست سروری تقلب زده چون بنده خدا تازه کاره و تجربه نداره . وگرنه مرتضوی و شریعت نژاد عمراً بذارن کسی از رو دستشون تقلب بزنه

رضا 1392/12/29 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام
بهرامی جان
پیام جاسبی مانند اینهاست ، تقلب از جاسبی بوده است!!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.