پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

سروری به زودی معارفه خواهد شد

بنا بر گزارشات رسیده به پژواک رامسر فرماندار جدید رامسر هفته آینده معارفه خواهد شد.

با توجه به اطلاعات قبلی قرار بود شعبان سروری این هفته در سمت فرمانداری رامسر معارفه شود ولی به علت عزیمت امام جعه رامسر به سفر حج این برنامه در هفته آینده انجام خواهد شد.

گزارشات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

نظرات 15 + ارسال نظر
شهروند رامسر 1392/12/13 ساعت 01:36 ب.ظ

با سلام خدمت دوستان
لطفا در مورد روند ساخت سازه های پیچ و مهره ای کمی نحقیق کنید

رامسری 1392/12/04 ساعت 10:33 ب.ظ

با سلام
آقای بهرامی شماره 17 هفته نامه اشتباها 16 درج گردیده ."صرفا جهت اطلاع"
با تشکر و خسته نباشید

سلام
اشتباه شد متاسفانه

مخاطب 1392/12/04 ساعت 10:05 ب.ظ

با سلام
بحث مربوط به سریال ستایش که دوست عزیزمان در یکی از کامنت ها اشاره نمودن بسیار بحث مهمی می باشد که در واقع با جلوتر رفتن این فیلم عمق تحقیر شدن مردم شمال در حال زیاد شدن می باشد . و از آنجا که این فیلم در رامسر فیلم برداری شده است در حال خدشه وارد کردن به فرهنگ مردم شریف رامسر می باشد . داریوش قانع در یکی از پست های وبلاگ خود به خوبی به این مورد اشاره نموده است . به نظر می رسد که در این شرایط متولیان امور مربوط به صدور مجوز این سریال ها در شهرستان باید پاسخگو باشند و به طور کلی این مسئله آسیب شناسی گردد . و مانع از تکرار این چنین رویه هایی در آینده شویم .

با سلام
از شما نیز درخواست می شود مطلبی در این خصوص بنویسید

امیر جم 1392/12/04 ساعت 07:48 ب.ظ

با سلام
6 ماه یک فرماندار رو تو هوا معلق نگهداشتن و هی این گزینه و آن گزینه و این هفته معارفه و آن هفته معارفه کردن ، و البته مشابه آن برای برخی از ادارات دیگر شهرستان ، موجب تزلزل و رخوت و بی انگیزگی و عدم تبعیت پذیری ابواب جمعی و هزار و یک مشکل دیگه می شه. اخلاقن هم درست نیست و دودش هم فقط به چشم مردم شهرستان می ره. امید وارم که برای فرماندار احتمالی جدید ، جمعی چندین ماه به انتظار رفتنش نباشند.چنین باد!

سلام دکتر عزیز
اندیشمندان برای بی وفایی صندلی سیاست ، مقاله ها نوشتند
پس زیاد دلگیر نباش

سلام 1392/12/04 ساعت 06:29 ب.ظ

با سلام خدمت شما
چند وقتیه سریال ستایش که داستان آن در شهر رامسر می گذره داره پخش میشه. ولی چیزی که آزار دهنده هست اینه که متأسفانه این سریال تصویر درستی از رامسر و مردمان آن ارائه نمیکند. لهجه ها بیشتر به گیلانی میزند.... رستوران غذاهای گیلانی ...
خدمتکار رستوران که لهجه گیلکی دارد... حرکات و برخوردهایش با مشتریان زننده هست...صاحب رستوران که تهرانی است انسانیت و فرهنگ بالای خود و نحوه دست برخورد با مشتری را به او نشان میده .. . چند باری این موضوع توی فیلم تکرار میشه.
خدمتکار ویلا یه رامسریه ... سطح سواد و جایگاه اجتماعی او بگونه ایست که حتی درب خودروی شاسی بلند صاحب ویلا رو هم براش باز میکند!!!
یکیش که توی کار ماهواره هست و زندگی درست و درمونی نداره خلافکاره ...
یکیش هم که پرتقال هاش رو دستش مونده ... تهرونیه میاد از سر ترحم به قیمت بالا ازش میخره...
یعنی توی این فیلم از دید کارگردان یه نقش درست و درمون و حسابی نمی تونست برای رامسری ها در نظر بگیره...! یعنی راه دیگری برای پیشبردن داستانش نداشت؟؟

بگذریم از گاف های این فیلن که وسط گرمای تابستان پرتقال روی درخت معتمله میکنن و ماهی میبرن خونه مردم!
امیدوارم شاخکهای حساس خبرنگاران رامسری بیشتر بجنبد.

سلام دوست عزیز
من اصلا اهل سریال و نمایش و تئاتر و ... نیستم
حتی یک بارم این سریال مورد نظر شما را نگاه نکردم
شما اگه دوست داشتی مطلبی را به قلم بیارید تا به اسم و عکس شما در هفته نامه موج شمال چاپ بشه
در ضمن یک خبرنگار لزوما یک نویسنده خوب نیست و بالعکس
منتظر تماس شما هستم

شهرمن 1392/12/04 ساعت 02:46 ب.ظ

بابا اسکلتش کمی کج شده مهم نیست که عوضش اینقدر نیروی متخصص؟ تو شهرداری ریخته که اگه هلش بدن راست میشه به شرطی که کار کنن

محمدرضا 1392/12/04 ساعت 01:57 ب.ظ

پیمانکار این ساختمون میخواست با این کار بفهمه که مردم چقدر نسبت به شهرشون حساسیت دارند با این حساسیتی که مردم نشون دادن حتما ساختمون رو چنان تکمیل میکنه که با فوت هم بیفته چه برسه به زلزله اخه از سرو ته ساختمون داره میزنه

سختسری 1392/12/04 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام. واقعا برای مسولین شهری متاسفم که یکی از تهران بیاد ابروی همه رو ببره ککشم نگزه این ساختمان با این شکلش داره رامسر رو تو کشور قشنگ معروف میکنه یعنی تو رامسر کسی پیدا نبود این پروژه رو اجرا کنه چه دستهایی پشت پرده است که این پروژه باید به یک غریبه داده بشه!!!!!!!!!!!

به نام خدا و با سلام
اگر فرماندار جدید هم فقط جلسه محور باشد و از دولت مردان مرکز نشین مهمان نوازی کند چه سود از تغییر مدیریت ، اما امید واریم مرد عمل باشد و مردمی وبیشتر از نزدیک با مشکلات شهر و مردمش هم درد شود.

عقل کل 1392/12/04 ساعت 10:09 ق.ظ

سلام حالا ساختمان کمی کج شده مهم نیست پیشنهاد میکنم به جای ادامه دادن ساختمان بزارن بمونه به جای منار جنبان اصفهان ازش استفاده کنیم باور کنین سوددهیش بیشترمیدونی چقدر جاذبه توریستی داره5

بچه شیطون 1392/12/04 ساعت 08:59 ق.ظ

بابا شما نفهمیدین که این ساختمان برای حضور فرماندار جدید سر تعظیم خم کرده است تازه شانس اوردیم ساختمان زیاد پاچه خور نبود نخواست سجده کنه اگر این کار رو میکرد واویلا بود

رضا 1392/12/04 ساعت 08:55 ق.ظ

امیدوارم فرماندار جدید شهر مانند فرمانداری فعلی همیشه دست در جیب نداشته باشند و کارشان فقط جلسه و جلسه و جلسه نباشد بد نیست مقداری عمل هم باشد.
و امیدوارم مسئولان محترم شهر فکری به حال این آسفالتهای بسیار خجالت آور شهر نیز بکنند شما فکر کنید بیماری که در آمبلانس یا ماشین شخصی میخواهید حمل کنید و نباید تکان زیادی بخورد چه حالی میشوید؟ چه بر سر بیمار می آید؟

استاد معمار باشی کج نهاد 1392/12/04 ساعت 01:15 ق.ظ

من خودم استاد دانشگاه و سازنده آن برج هستم و کج شدن آن اصلاً ربطی به باد نداره بلکه کل این داستان یک موضوع آموزشی برای دانشجوهایم بوده که اونا بتونن کجی یک ساختمان رو درست تشخیص بدهند و این تشخیص درست در امتحان و نمره پایان ترمشان دو امتیاز داره و تو جناب رامسری ظاهراً دلسور ، کل این موضوع آموزشی رو به باد دادی و قضیه لو رفت ! حالا من مجبورم برای جورکردن دو نمره میان ترم دیگه برای این عزیزان در دانشگاه آزاد رامسر چند صد میلیون تومان خرج کنم و یه برج کج دیمگه طراحی کنم ! فکر می کنی کل بودجه تحقیقاتی دانشگاه چقدره ؟ خواهشاً این دفعه دیگه سؤالات رو لو نده

رامسری دلسوز 1392/12/03 ساعت 11:18 ب.ظ

ساختمان هفت طبقه در اثر باد دو متر کج شده این هم یک مدلی هست باید بهشون جایزه بدن مردم شانس اوردن روشون خراب نشد خوب بلد نیستین نسازین

مرسی از لطفتون
فردا می فرستم بچه ها برن پیگیری کنن

رامسری دلسوز 1392/12/03 ساعت 10:42 ب.ظ

بهرامی عزیز ساختمان پروژه تچر بغل بانک صادرات دور میدان امام رو دیدی شهرداری داره برج پیزا تو رامسر می سازه واقعا ندیدی یا میترسی تبعات برات داشته باشه"!¡!!!!!!!!

با سلام
متاسفانه فرصت کافی نداشتم و به علت بارانی بودن هوا نیز برایم مقدور نبود
گزارش دهید تا منتشر نمایم
سپاس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.