پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

برگزاری همایش نکوداشت استاد حسن رحیمیان در رامسر

خبر : عباس احمدی ماچیانی (امتداد)    عکس: حسین قاسمی(قلم جوان)

همایش نکوداشت استاد حسن رحیمیان با رویکرد ترویج فرهنگ قدرشناسی از خادمان عرصه های اجتماعی و فرهنگی 21 اسفندماه برگزار می گردد.

 

 

"حجت الاسلام صفر قاسمی" مسول همایش ،روز پنج شنبه درحاشیه جلسه شورای پشتیبانی این آیین در سالن اجتماعات مجمع امور صنفی رامسر در گفت و گوی اختصاصی  با خبرنگار ما افزود:سپاسگزاری از خدمات و تلاش های علمی ،فرهنگی و اجتماعی،معرفی هرچه بیشتر استاد به اقشار مختلف ،الگو سازی برای نسل جوان و آینده ساز جامعه و ارج گذاری به مقوله دانش و فرهنگ در جامعه از اهداف برگزاری این همایش است.

وی اظهار داشت:چهره هایی که عمری را در راه خدمت به عرصه های فرهنگی ،اجتماعی و پاسداشت آیین ها و سنت های بومی و منطقه ای صرف می نمایند به عنوان سرمایه های اجتماعی ارزشمند جامعه می باشند که باید به نحوه شایسته تکریم شوند.

وی بیان داشت:این اقدام فرهنگی گامی کوچک در مقابل کارهای ماندگاری کسی است که با قدم هایش ،قلم هایش و آثارش در ذهن و و حافظه تاریخی مردم رامسر باقی می ماند.

وی ادامه داد:جامعه ما مدیون چنین شخصیت های بزرگی است که مسیر روشنی را برای تعالی و فرداهای بهتر ترسیم نمودند.

وی در خصوص جزییات بیشتر این آیین نیز گفت:انجمن های دوستداران میراث فرهنگی سخت سر ،اهل قلم و یاران اردیبهشت،جمعیت نگاه سبز،فصل نامه سمن رامسر،شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان رامسر،موسسه فرهنگی هنری نسیم رامسر،مجمع امورصنفی مشترک شهرستان رامسر،شورای اسلامی و شهرداری رامسر،شورای اسلامی و شهرداری کتالم و ساداتشهر،شورای اسلامی بخش مرکزی ،کانون دوستی رامسر،شورای اسلامی شهرستان و هتل رستوران خلج  از برگزار کنندگان این آیین می باشند.

وی بیان داشت:مراسم از ساعت 15 روزچهارشنبه 21اسفند در سالن آمفی تئاترهتل رامسرآغازو برنامه هاشامل پخش کلیپ و نماهنگ از استاد رحیمیان،پیام دکتر منوچهر ستوده ،سخنرانی یکی از همکاران ، چهره های علمی و فرهنگی یا یکی از مسولان فرهنگی ،اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ،سخنرانی استاد رحیمیان می باشد.

استاد حسن رحیمیان متولد 1309رامسر دارای مدرک فوق لیسانس فلسفه و علوم تربیتی ،مولف کتاب فرهنگ زبانزدهای رامسر جلد 1و2 که جلد 3 آن نیز توسط انتشارات معین اردیبهشت 93 آماده توزیع می گرددهمچنین دبیر انجمن اهل قلم رامسر،رییس هیئت امنای انجمن دوستداران  میراث فرهنگی سخت سر،رییس هیئت مدیره انجمن یاران اردیبهشت،رییس هیئت مدیره کانون توسعه،رییس هیئت امنای جمعیت نگاه سبز،رییس شورای هماهنگی سازمان های مردم نهاد رامسر،مدیر مسول فصل نامه سمن رامسر می باشند.وی همچنین مدیر کلی فرهنگ و هنر گرگان و اولین مدیر کل فرهنگ و هنر مازندران و مدیر کلی فرهنگ و هنر تبریز و...را در کارنامه مسولیتی خود دارد.


نظرات 10 + ارسال نظر
محمد ولی تکاسی 1392/12/05 ساعت 12:20 ب.ظ http://mw1.blogfa.com

با عرض سلام
" بزرگداشت و تکریم بزرگان از ادب است"
در ضمن هفته نامه موج شمال بسیار در نمایش کارکرد ها و پیگیری طرح های نیمه کاره می تواند موفق عمل نماید تنها اگر با درایت نویسنده(نویسندگان) و عاقبت نگری آنها در بکارگیری الفاظ و تقدیر و توبیخ ها همراه گردد تا ضمن نرنجیدن افراد در ایجاد انگیزه برای همکاری مسئولین با اصحاب رسانه کارگر افتد.

جلال 1392/12/05 ساعت 12:02 ق.ظ

دم شیخ صفر گرم که همیشه جلودار و پرچم دار اقدامات ارزنده فرهنگی و کارهای ماندگار است.

[ بدون نام ] 1392/12/04 ساعت 10:27 ب.ظ

باعرض سلام وارادت
یکی ازدوستان (علی)فرمودند ...همایش استاد رحیمیان بدون عکس استاد ...
به عرض میرسانم این جلسه صرفا دعوت ازعده ای از دوستان بود تا در آیین نکوداشت استاد رحیمیان یاریمان کنند واستادنیزتشریف نداشتند واین مراسم انشاالله در21اسفتد در هتل رامسر برگذار خواهد شد وحتما استاد حضور دارند . ارادتمند هلرشمسی

سلام و سپاس هلر جان
این دوستان یه مطلبی را بهانه می کنن و می نویسن تا شما را با فضای وبلاگ آشنا کنن

سیاوش 1392/12/04 ساعت 12:42 ب.ظ

همایش نکوداشت استاد حسن رحیمیان با رویکرد ترویج فرهنگ قدرشناسی از خادمان عرصه های اجتماعی و فرهنگی 21 اسفندماه برگزار می گردد.

علی جان این فکربرنامه ریزی برای همایش

علی 1392/12/04 ساعت 08:17 ق.ظ

با سلام
همایش استاد رحیمیان بود عکس همه بود غیر از استاد

دکتر 1392/12/03 ساعت 09:41 ب.ظ

این عکس احسان برزگر و باورتون میشه؟نه با تلفن صحبت میکنه نه با کسی دیگه همزمان حرف میزنه نه حواسش جای دیگه ست توی جلسه ....این باور نکردنیه دکتر ...تو میتونی ..

رامسری 1392/12/03 ساعت 09:18 ب.ظ

بهرامی عزیز، موج شمال فردا منتشر میشه؟

سلام
دوشنبه

سلام وبلاگ خوبی دارید ، از مطالب شما بهره میبریم

ایرادات بزرگ حاتمی کیا!

دو ایراد بزرگ حاتمی کیا:
1- تهیه کننده فیلمش برادر رئیس دفتر و همه کاره آقای هاشمی رفسنجانی نبود!
2- فیلم را برای اولین بار در نهاد ریاست جمهوری باحضور آقایان نمایش نداد!
3- کارگردان سازنده فیلم انتخاباتی موسوی یا کروبی نبود!

همین!

تعصب برهان ابلهان است!!!

هلرشمسی 1392/12/01 ساعت 11:32 ب.ظ

باتشکر ازحظور واطلاع رسانی شما عزیزان . ارادتمند هلرشمسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.