پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

طرح پروژه کنار گذر ساحلی از روی تعصب بوده

شریعت نژاد مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه شهردار جدید تنکابن با انتقاد از پروژه کنار گذر ساحلی رامسر  گفت: این طرح  کارشناسی شده نبوده بلکه از روی تعصب بود و عمل به کارهای غیر کارشناسی شده  توهین به 30 هزار تحصیل کرده بیکار این منطقه  است.

  

وی اظهار داشت : بودجه 93 با نگاه بسیار واقع بینانه تر پیش بینی شده ولی منابع درآمدی کشور باعث خواهد شد امکان تحقق آن به صورت صددرصد نباشد.

وی با اشاره به  جلسه نمایندگان مازندران با رئیس جمهور  افزود : برای  اینجانب توفیق دولت اعتدال فرا جناحی آرزو است.

شریعت نژاد  اضافه کرد :  در دیدار با دکتر روحانی درباره مشکلات 35 ساله مردم غرب استان  مازندران گفته ام و از رئیس جمهور درخواست ارتقای سطح تشکیلاتی غرب استان مازندران به استانی جدید را درخواست کردم.

نماینده مردم غرب مازندران علت محرومیت های غرب استان را سوء مدیریت دانست و گفت: با مدیریت مناسب می توان بیابان را آباد کرد ،ولی غرب استان با این همه ظرفیت هنوز دچار مشکلات زیادی است.

شریعت نژاد در بخشی دیگر از سخنان خود به تلاش  برای افزایش بودجه آبرسانی در بودجه 93 خبر داد و عنوان داشت: میزان اعتبار در پروژه های آبرسانی 35 میلیارد  تومان پیش بینی شده بود ولی دولت با توجه به عدم وجود درآمد آن را به 7 میلیارد تومان رساند اما امیدوارم در کمیسیون تلفیق جذب اعتبار شود .

این نماینده مجلس همچنین بودجه اختصاصی جاده ساحلی و کمربندی های بندر انزلی تا بهشهر را 70 میلیارد تومان دانست و از معاون عمرانی استاندار که در جلسه حضور داشت خواست این اعتبار را در غرب استان هزینه کند،زیرا در شرق استان وضعیت جاده ها مناسب تر است.

شریعت نژاد در بخش دیگری از سخنان خود از جاری شدن روزانه 6هزار و 700متر مکعب فاضلاب شهرستان به دریا خبر داد و از مسولین استان خواست پاسخگو باشند که چند سال باید پروژه فاضلاب طول بکشد و ناظر آن کیست؟و تا چه زمانی باید از تهران و مرکز استان پیمانکار انتخاب شود؟

این نماینده مجلس همچنین از مدیران استان خواست اختیاراتشان را تفویض کنند.

شریعت نژاد در همین خصوص با اعلام این مطلب که مطابق قانون مدیران استان با تفویض، مردم را از مشکلات کاغذ بازی نجات دهند،گفت:اگر استاندار و معاونان وی تفویض اختیار نکنند به شعور مردم غرب استان توهین کرده اند زیرا فرمانداری این منطقه را فرمانداری ویژه اعلام داشتند و روئسای ادارات را معاونان مدیران کل اعلام کردند ولی هیچ اختیاری به آنان ندادند.

 نماینده مردم تنکابن،رامسر و عباس آباد در خانه ملت به شورا ها تاکید کرد به سفارش افراد کلنگ نزنند و به شعور مردم و کارشناسان احترام بگذارند.

 

 و ی در پایان سخان خود از مسئولین خواست به برکت هفته وحدت همدلی پیشه کنند و برای خدمت به مردم یکی شوند.

نظرات 14 + ارسال نظر
محمد ولی تکاسی 1392/11/01 ساعت 12:45 ب.ظ http://mw1.blogfa.com

با عرض سلام
شایسته است گزارشی از نحوه عملکرد پیمانکار و نتایج بازدید اخیر استاندار از این پروژه تهیه گردد و پیشرفت پروژه بدون اعمال غرض به سمع و دید مردم برسد.

احمدپور از رامسر 1392/10/30 ساعت 10:52 ق.ظ

شاید بعضی از دوستان نسبت به صحبتهای دکتر در رابطه با کنار گذر ساحلی نقدهایی داشته باشند باید عرض کنم پس ازبازدید کارشناسان محیط زیست انها به این نتیجه رسیده اند که این امر باعث مشکلاتی در محیط زیست بوجود می اورد. خیلی از برنامه هایی را که در دولت گذشته اجرا شد بدون کارشناسی بوده مثل بیمارستان فوق تخصصی تنکابن کنار رودخانه بنا شده وفرودگاه رامسر ُمتوجه شده اند به جهت قرار گرفتن در قسمت پایین کوه هواپیماههای بزرگ توانایی فرود ومانور راندارد اینهم بدون کارشناسی وبیت المال را به هدر داده است.آبادانی شهرها باید از کارشناسان متخصص واز تحصیل کرده های منطقه خودمان استفاده شوده در هر دوحوزه که ذکر کرده ام اهل ان کار خبر نداشته اند.

امیر جم 1392/10/29 ساعت 04:27 ب.ظ

با سلام
امیدوارم که جناب نماینده برای این اظهاراتشون بتونند کار کارشناسی ارایه بدهند.
به نظر این پروژه می تونه اثرات ترافیکی خوبی داشته باشه و هم با توجه به بعد گردشگری رامسر ، بتونه گردش درآمدی مردم رو ارتقا بده و زمینه های جذب گردشگر داخلی و خارجی بیش تری رو فراهم کنه. هر چند که ممکنه اثرات محیط زیستی نامطلوبی به جای بگذاره.
جناب آقای نماینده رو انسان شریفی می دانم اما از این گفتار آن هم در مکان و جلسه ای نامربوط که نمی دانم معارفه شهردار تنکابن چه ربطی به پروژه کنارگذر ساحلی داره ، سخت دلگیر شدم و امید جبران این مطلب را از جناب ایشان دارم.
نکته پایانی هم این که درسته دولت آقای احمدی نژاد هم مانند دولت های دیگر کاستی هایی کم تر یا بیش تر داشت ، اما از این سنت سیئه تخریب و زیر سوال بردن مطلق تمامی کارهای گذشته اعلام بیزاری می نمایم.

منتقد 1392/10/27 ساعت 11:45 ب.ظ

اقای نماینده پسر مسول دفتر خودشو کارمند بانک تعاون تنکابن کرده چرا به چه علت.........

علی 1392/10/24 ساعت 09:56 ب.ظ

دکتر برو جلو ما هواتو داریم و دفعه ی بعد به مهندس راهب رأی می دیم

آشنا 1392/10/24 ساعت 07:46 ب.ظ

دوستان عزیز :توجه کنید نمی توانید از نماینده مردم!!!انتقاد کنید .میدانید چرا؟برای اینکه زمان انتخابات بارای مردم انتخاب شد ا! اگر سال 90تنگ نظران انتخابات را باطل نمی کردند .کار به اینجا نمی کشید

سروش 1392/10/24 ساعت 01:06 ب.ظ

دامها رو آوردی خونه!!!

از درختان چه خبر؟!!!

کنار گذر....در حد کی!؟

تا سال بعد ...

رامسری 1392/10/24 ساعت 09:12 ق.ظ

شریعت نژاد جز یه مشت حرف تکراری چیکار کرد برای ما
متاسفم شریعت نژاد اصلا مردم رامسر را حساب نمی آورد و حتی رئیس دفتر رامسرش را هم از تنکابن انتخاب کرده و این توهین به مردم رامسره
کارگروههایی تشکیل داد و روسای همگی از تنکابن و عباس آباده
تو هتل رامسر از عباس آبادیها و تنکابنیها دعوت می کنه و این توهین به مردم رامسره
رامسریها هشیار باشید و این جور افراد را بشناسید و در انتخابات بعدی درس بزرگی به آنها بدهید تا به مردم دروغ نگویند

رضا 1392/10/24 ساعت 08:45 ق.ظ

اقا ویا خانم گمنام .اگر تذکر نماینده رابه دولت دررابطه با غرب مازندران بالاخص سه شهرستان راگوش می کردی ودفاع از حقوق مردم انهم با صراحت مطرح کرده است صریح انتقاد نمی کردی وقتی بعضی از همشهریان ماباعینک بد بینی وایجاد تفرقه بین مردم سه شهرستان ایجاد می کنند انهم روزنامه نگار با انکه میداند حرفهایش منطقی نیست به جای وفاق ویکدلی تنش ایجادمی کند وطی سالها ما عقب نگهداشته شده نسبت به شرق مازندران هستیم منافقان دوبهم زنان بوده اند وجود دارند. مادلسوزان رامسر نمی گذاریم کسانی با نام خبرنگار ویاباهر اسمی ورود پیداکنند وروز به روز به جای پیشرفت پسرفت نماییم افتخار من رامسر تنکابن وعباس آباد است.

رضا 1392/10/24 ساعت 07:47 ق.ظ

باسلام؛
والا این بنده خدایی که من دیدم آدم خوب و بی سر و صداییه یعنی ایشان توی مجلس و ... آروم سر جاش میشینه و گاهی هم یه چرتی میزنه شاید یه رای موافق یا مخالفی هم داده باشه.

محمد رضا جان سلام ....از مشکلات هنرمندان رامسر گزارش بگیر ..به من سر بزن .

دوستدار مشایی 1392/10/23 ساعت 09:06 ب.ظ

شما در حد و اندازه ای نیستی که در مورد طرح کنار گذر نظر بدهی..........سعی کنید در رشته ی خود صاحب نظر باشید

گمنام 1392/10/23 ساعت 05:12 ب.ظ

در شهرداری تنکابن جایی اینگونه حرفها نیست اگه شهامت داری مثل اقای مطهری در صحن مجلس اینگونه انتقادها را بگو البته اگه در مجلس حظور داشته باشی و شما را به عنوان نماینده مجلس اجازه صحبت بدهند و....

ساده 1392/10/23 ساعت 04:32 ب.ظ

برادر.....
تو هم ۱ سال دیگه بایکوت می شی..
نگران نباش!!!!!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.