پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

کلنگ زنی محل احداث دانشکده ملا صدرای رامسر در ایام دهه فجر

 

  


سرپرست دانشکده ملاصدرای رامسر خبر داد:

کلنگ زنی محل احداث دانشکده ملا صدرای رامسر در ایام دهه فجر

سرپرست دانشکده ملاصدرای رامسر در گفتگویی با موج شمال گفت:محل احداث دانشکده ملاصدرای رامسر در ایام دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

یزدان شکوهی اظهار داشت:با تلاش 4 ماهه و برگزاری جلسات متعدد از جمله با مسئولین فرودگاه رامسر در خصوص مطالبات حقوق دانشکده هم اکنون مقدمات کلنگ زنی محل این دانشگاه آماده است و انشالله با حضور رییس دانشگاه فنی کشور در ایام دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود:احداث دانشکده ملا صدرا در زمینی به مساحت 4 هکتار به ظرفیت 5 هزار دانشجو در دشت جلم رامسر می باشد.

شکوهی در پایان از تلاش همه مسئولین شهرستان ، خصوصا امام جمعه محترم ، فرماندار ، نماینده مردم تنکابن ،رامسر و عباس آباد در خانه ملت ،شهرداران رامسر ،کتالم و ساداتشهر و اعضای محترم شورای اسلامی این دو شهر قدردانی کرد و افزود:انتظار داریم مسئولین در ادامه اجرای این پروژه بزرگ ما را یاری نمایند.

شایان ذکر است دانشکده ملاصدرای رامسر هم اکنون 1200 دانشجو دارد و تنها دانشکده دولتی فنی وزارت علوم و ملی در غرب مازندران می باشد که پیشتر شایعاتی در خصوص انتقال آن به مکان دیگری وجود داشته است.

نظرات 2 + ارسال نظر
دانشجوی ملاصدرا 1392/10/26 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام ضمن تشکر از اقای بهرامی و سلامتی به معاون سابق سر پرست امروز . خواهش می کنم بیشتر اوضاع دانشکده را خراب تر نکنید . بجای این حرف های که آقای شکوهی می زند . برود با کسی که واقعا این دانشکده را سرو سامان بدهد.

حامد غنمی 1392/10/23 ساعت 09:13 ق.ظ

باسلام جناب آقای شکوهی.هم محلیهای طلارسر وتجن آرزوی موفقیت وسلامتی شماوخانواده شما رادارندو به زودی زود ریاست این دانشگاه را از خداوند خواستارند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.