پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

دکتر شریعت نژاد در جمع هوادارن ستادی اش حضور یافت +نکات قابل توجه

عصر روز گذشته جلسه ای با حضور دکتر شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن ،رامسر و عباس آباد در محل هتل آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار شد.

-بسیاری از دوستان خبرنگار رامسری در این جلسه دعوت نبودند و گویا پوشش خبرهای این مراسم کما فی السابق بر عهده تیم خبری دکتر از تنکابن و عباس آباد بود و گلایه ای که به این نماینده وارد است این است که خبرنگاران رامسری نمی گویند از تیم رسانه ای عباس آباد و تنکابن استفاده نشود ،آنها می گویند به رسم میزبانی لازم بود کلیه افراد رسانه شهرستان رامسر نیز دعوت می شدند .

-جناب دکتر این جلسه را به عنوان همایش فصلی اعضا و هواداران ستاد وی در دوره انتخابات برگزار کرد.پیشنهاد ما این است که قبل از این جلسه وی در جمع مردم حوزه انتخابیه که انصافا رای بالایی به وی دادند و نیازمند تقدیر و تشکر از انها بود حاضر می شد و به سوالات انها پاسخ می داد و سپس برای اعضای ستادش جلسه ای برگزار می کرد.هر چند دکتر هنوز در مناطقی که به وی رای داده بودند حضور نیافته است.

-دکتر بهتر بود قبل از حضور در جلسه در ورودی سالن به سوال خبرنگار رامسری پاسخ می داد و آن را موکول به حین انجام مراسم نمی کرد که سوال این خبرنگار بی پاسخ بماند

-هم چنان معتقدم دکتر عملکرد خود در این مدت حضورش در مجلس را به اطلاع مردم و اصحاب رسانه برساند.

نظرات 8 + ارسال نظر
رضا 1392/11/02 ساعت 06:58 ب.ظ

خیلها این نگاه رادارند که شریعت نژاد عباس آبادی هستند اما عرض کنم فامیلی ایشان شلی بوده ازشل محله رامسر .ایشان از جنس مایند ورامسری هستند فقط به دوستان عرض کنم اصالت ایشان رامسری خانه ایشان در حدود ۲۲سال در تنکابن وامروز خانه مردم هست وخانه پدری ایشان پس از مهاجرت از رامسر در عباس آباد ساکن شدند ایشان در سه شهرستان دارای سابقه می باشند ونگاه ایشان صرف نیست در جلسه فصلی اول خیلی از دوستان رامسری حضور فعال داشتند وباید از ایشان برای رامسر کار تعریف کنیم و پیگرباشیم نه اینکه پای ایشان رابگیریم.

محراب 1392/10/16 ساعت 09:43 ب.ظ

جناب آقای اکراسریان عزیز،این مطلب رو مهندس درجانی تو صفحه ی اجتماعیشون قرار دادن،من اینجا گذاشتم تا پژواک تو صفحه قرار بده.از دوستداران مهندس هستم.

سلام، محبت کنید در صورت امکان در نظرسنجی استان ساحلی شرکت نمائید. تشکر مینمایم.

http://ostane-tonekabon.blogfa.com/

نصراله اکراسریان 1392/10/16 ساعت 02:26 ب.ظ

محراب دیگه چه صیغه ای یه درجانی جان؟
بحث ساماندهی باغ سی هکتاری رو مطرح کردی یا شعارها و برنامه های تبلیغی انتخاباتی رو؟
اصلا چی میخواستی بگی؟
تناسب و ناهماهنگی در مطالب این کامنتت بیداد میکنه.
نگران شدیم مجید جان دلبندم!

مهدی 1392/10/16 ساعت 11:47 ق.ظ

جناب درجانی ؛کارخانه کمپوست در تنکابن وجوددارد نه در رامسر!! آیا شهرداری رامسر هم درآن کارخانه سهام دارد وتصمیم گیر است؟ اگر اینطور است لطفا موضوع را باز کنید چون میتوانم یک سرمایه گذار خوب باشرایط مناسب که هردوطرف(پیمانکار وکارفرما)ازشرایط راضی باشند معرفی کنم .پیمانکاری که در عین داشتن رزومه مشخص وقابل دفاع سرمایه گذاری هم میکند...خواهشمیکنم در مورد باغ 30هکتاری اهتمام ویژه به خرج دهید لطفا شرایط اقلیم منطقه ای برای طراحی احتمالی ومعماری محیطی درنظر گرفته شود.خواهش میکنم درختان وگیاهانی دراین باغ کاشته شود که به جلوه گری پاییزرامسر کمک کندزیرا بهاررامسر اززیبایی ودلربایی هیچ کم نداردوبسیار رشک برانگیز است.
برای شما وسایر عزیزان شورا آرزوی کامرانی روزافزون دارم.

دلسوخته 1392/10/16 ساعت 02:27 ق.ظ http://blogsky.com

این آقا کمی کم دارد؟؟؟؟متن مقاله چی آمده این چی گفته!باید به آقای نماینده بگویم رآی سرنوشت سازشمادر رامسربوده که به شماغیررامسری نزیک به ده هزار رآی دادند دراین انتخاب مشاوراتان وگارگروتان اکثرآ ازتنکابن وعده ای از رامسر هستند از مخالفین شمایند چشمتان باز کنین؟انتخاب بعدی نزدیک است.

من 1392/10/16 ساعت 01:22 ق.ظ

من هم این عمل دکتر را محکوم کرده و مثل انتخابات چهار سال پیش همنوا با امت شهیدپرور شعار می دهیم : دکتر برو دکتر !
چه معنی دارد که کسی خبرنگار اون هم رامسری را دعوت نکند ؟ خبرنگار باید خبرنگار باشد و خبرنگاری که خبرنگار نباشد خبرنگار نیست ! تو اگر خبرنگار بودی سقف اون جلسه را مثل زلزله بم می کشیدی پایین ای پوزخند معلوم الحال و الاحوال

محراب 1392/10/15 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام و عرض ارادت خالصانه بنده خدمت تمامی همشهریان عزیز ،حقیر مجید درجانی یکی از اعضای شورای شهر رامسر در مورد عکس چاپ شده در مورد تخریب باغ سی و سه هکتاری هتل توضیحی را می خواستم خدمتتان ارائه کنم و منتظر نظرات ارزشمندتان هستم.اساسا تملک پارک یا باغ از نظر قانونی در اختیار شهرداری است اما در پی یک تصمیم غلط در هفت سال گذشته باغ در اختیار میراث فرهنگی و گردشگری بوده است و تمامی تلاشهای دلسوزان برای سر و سامان دادن به آن از طرف میراث و .... بی نتیجه ماند تا اینکه سر انجام در اواخر کار شورای قبلی با تلاشهای انجام شده تصرف باغ به صاحبان اصلی آن که شهرداری بود واگذار شد در واقع تصرف و تملک یکی شد با شروع به کار شورای جدید هفت اولویت در دستور کار شورای جدید قرار گرفت که شامل موارد زیر می باشد.احیای باغ سی هکتاری و برگرداندن آن به دوران طلایی سالهای 40 و50 - بازگشایی پل صفارود-حل مشکل قرارداد پیمانکاری کارخانه بازیافت زباله - ساماندهی کلیه پلاژها - ایجاد امنیت روانی و همکاری با سرمایه گذاران طر حهای بزرگ - تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم در شهرداری -ایجاد حداقل چندین پارکینگ طبقاتی در نقاط مختلف شهر-ایجاد کمپینگ بزرگ ومتمرکز اسکان مسافرین خیابان خواب.....در مورد هر کدام از این آیتمها هم فعالیتهای بزرگی صورت گرفته که در صورت لزوم ارائه خواهد شد. مشخصا در مورد باغ سی هکتاری با شروع به کار شورای جدید باغ از حالت جنگلی در آمد و ساماندهی شمشادها شروع شد و هرس درختان و سمپاشی و کاشت گل و گیاه و تهیه نقشه های قسمتهای لخت و برهنه باغ و همخوانی با قسمتهای قبلی اجرا شده شروع گردید ،با مشاورین مختلف و سرمایه گذاران مختلف جلسه های مکرری گذاشته شده تا با یک پیمانکار قوی و یک طراحی زیبا کار شروع شود مطمئن باشید یا باغ را احیا میکنیم به زیبایی هر چه تمام تر یا همگی با هم استعفا می دهیم نه در مورد باغ بلکه در مورد تمام هفت الویتی که ذکر کردم این نگاه وجود دارد توضیحات در قبل از عید در پیام شورا که چاپ خواهد شد خواهد آمد.یا علی مدد.هر کاری هم انجام دهیم باز خود را بدهکار مردم می دانیم.
(اصل مطلب در صفحه ی هواداری ایشان)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.