پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

لطفا وضعیت بلا تکلیفی مدیریت ارشد شهرستان رامسر مشخص شود

زمان زیادی از معارفه استاندار مازندران گذشته است و امروزه به هر کسی که میرسی انتظار دارند که بدانند وضعیت فرماندار رامسر چه می شود.

ما نیز سوالمان همین موضوع است.

وضعیت فرماندار رامسر چه می شود؟

اگر قرار است شخصی از نظر مدیریتی قوی تر از رستم زرودی معرفی گردد پس چرا چرخ  حرکت شهرستان متوقف است و زودتر این کار انجام شود و اگر قرار است شخصی ضعیف تر از رستم زرودی بر کرسی فرمانداری رامسر تکیه بزند پس همین زرودی باقی بماند و اینقدر شک به او وارد نشود تا بتواند حداقل کارهایی که انجام می شود صورت گیرد.

آقایان امام جمعه و شیخ صفر قاسمی و دیگر دوستان عزیز  هر چه زودتر وضعیت را مشخص کنید و شهرستان را از بلا تکلیفی نجات دهید.

نظرات 12 + ارسال نظر
به امیدخدا 1392/10/17 ساعت 02:53 ب.ظ

زرودی بسیارشایسته است به امیدخداماندنی است آنانیکه دایه مهربانترندکه بوق شایعات مثل جارچیان بخاطر منافعشان وسلطه شان دردوران فرماندار زرودی کم شده بودمیزنند من وبسیاری از دوستانم حمایت ازفرماندارمیکنیم وخواهیم کرد زنده باد به تو محسن ودیگردوستان حمایت از فرماندار میکنید

عبد 1392/10/16 ساعت 11:54 ب.ظ

باسلام ما رامسری ها همیشه به فکر عوض و بدر مدیران شهرمان هستیم و اصلا اجازه برای کار کردن به ان مسول و مدیر نمیدهیم تا برنامه های خود را در شهرستان اجرا کند زمانی که جناب رضا خانی فرماندار رامسر بودن کار های فرودگاه خیلی خوب و سریع پیش میرفت و همه راضی بودیم که فرودگاه هر چه سریع تر به بهربرداری میرسید میدونید به خاطر چه بود چون هر هفته بازدید داشت و از رده های بالا میخواست ولی ما رامسری ها از اعضا شورا شهر میخواهیم که با آن شعار های انتخاباتی که همه شان برای تغییر شهر آمده بودن نه همان انتصاب قبلی اگر رامسری آباد میخواهیم و برای رامسر آینده تلاش میکنید باید شهردار را عوض کنید شهردار که هیچ از شهر و شهرسازی نمیداند چه به درد شهر و مردم شهر میخورد شهرداری شده تمام (...سانسور توسط پژواک...)بیاید درست فکر کنیم و برای توسعه شهرمان مدیران کار آمد ومجرب وبا تجربه را انتخاب کنیم به امید روزی بهتر

محسن کاظمی 1392/10/16 ساعت 09:38 ب.ظ

زرودی هست و میماند و خواهد ماندو با رستم نامه ی خوددهن همه ی مخالفان و منفی گرایان و جارچیان را خواهد بست

شیخ صفر قاسمی 1392/10/16 ساعت 06:51 ب.ظ

بنام خدا
باسلام و احترام فراوان
1- دوستان عزیز اینقدر همدیگر را متهم نکنیم.همه چیز را شوخی نگیریم. بیاییم همه با هم برای جبران عقب ماندگی های رامسر مظلوم بکوشیم.
2- بسیار متأسفم که شأن فرماندار را اینقدر پایین آوردیم که باید بریم دور میدان امام انتخاب کنیم.
3- داریوش خان عزیز هم آن روزها و شبهایی که دوستان اصولگرایش ساعت ها بر سر انتخاب و انتصاب فرماندار و بخشدار و معاون فرماندار و رییس و معاون ادارات و رییس و معاون مدارس ،خارج همه مولفه های مدیریتی و حتی خارج اصول پذیرفته شده انسانی و اخلاقی بحث و جدل داشتند و فریاد رامسر هم فرمایشات نظارتی خود را ارایه می دادند را نباید از یاد ببرند.!!!
4-دوستان عزیز اصولگرا و مخالفان ارجمند و بزرگوار دولت تدبیر و امید بخاطر داشته باشند بسیاری از بد اخلاقی ها و اقدامات عجیب و غریب و ساختار شکنانه 8 ساله دوستداران و هواداران و سینه چاکان دولت گذشته به این زودی ها از حافظه ملت ما پاک نخواهد شد.
5- شیخ صفر و دوستانش معتقد به کار گروهی و خرد جمعی هستندو بر خود وظیفه میدانند از رأی بالای 70 درصدی مردم شریف و فهیم رامسربه دولت تدبیر و امید پاسداری کنندو چنانچه در انتخاب مدیران طرف مشورت قرار گیرند صادقانه و مشفقانه نظرات خود را به مسولان امر ارایه خواهند داد و اگر انحرافی هم مشاهده نمایند فریاد خواهند زد و بر سر حقوق مردم با هیچ کس تعارف نخواهیم داشت و همواره می کوشیم از مسیر اعتدال خارج نشویم.

نصراله اکراسریان 1392/10/16 ساعت 02:29 ب.ظ

اصلا میشه کسی رو پیداکرد که کس یا کسان دیگه نیاورده باشنش؟

ح س 1392/10/16 ساعت 02:03 ق.ظ http://blogsky.com

باپوزش از همه دوستان اگرمسولی درمیان مردم وازجنس خودمان باشدمیگیم ضعیفه -خودشو کوچیک میکنه=اگه بایه عده خاصی بگرده میگن بااینهاسر و سیری داره ووووو این بنده خداهمیشه تو مردم بود امابرای یه عده ای که همیشه برای مردم تصمیم میگرفتندبه مزاج آنها خوش نیامده وبرای آنها نان و آبی نداشته حالا همه شایع پخش میکند این آقاضعیفه کاربلدنیست وخیلی خرفهای دیکه........مردم عزیزخوب رامسر برای یکبارهم شده آن عده ایکه تادیروزبرای تصمیم میگرفتند کنار بزنیم وخودمان تصمیم بگیریم وبخاطرآنان که منافشان در خطرندواصراردارندآقازرودی برود بیایم از زرودی حمایت کنیم ودرمقابل انان بایستیم/////////

رامسری 1392/10/15 ساعت 11:42 ب.ظ

شما چرا عجله برای جا بجا کردن فرماندار داری مگر ایشان چه اشکالی با دیگران دارد در ضمن بهتر است قبل از چاپ خبرت یک بار هم شده اول خودت ان را بخوان غلط املایی را رفع کن بعد در اختیار سایت قرار بده چون زرودی با زوردی خیلی فاصله دارد

تنها 1392/10/15 ساعت 06:36 ب.ظ

با سلام . اقای باباخانی را اقایان <راهب و باقرزاده و مسئول اطلاعات وقت .....> اوردند و صفر نژاد را اقای قناعت اورد .و رضاخانی را اقا سیروس تحمیل کرد و زرودی را ثمره هاشمی و شمس انصاب کردند انجه که ماند بی تحرکی در شهر و عقب ماندگی نسبت به سایر شهرها ..... و حالا هم شیخ صفر تصمیم میگیرد . چرا ما همیشه گرفتار باند و گروه و .... هستیم.؟

من 1392/10/15 ساعت 03:18 ب.ظ

آی پوزخند سابق ... اشکال کارت این است که به امام جمعه و شیخ صفر قاسمی اعتماد کردی ! اگر از همان اول به من اعتماد می کردی و کار را می سپردی دست من ، آنوقت مجبور نبودی که حالا بگویی همین رستم خوبه (...)و برای انتخاب فرماندار بهتر است صبح زود به میدان امام بروی و یک فرماندار خوب و کاری انتخاب کنی البته اون با من !

داریوش فریاد رامسر 1392/10/15 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام
همیشه بوده و هست . نکته جالب اینجاست مگر وزارت کشور براساس مؤلفه های خود فرماندار معرفی نمی کند ؟ اگر قرار است دنبالم سهم خواهی و یا ... مگر استاندار اعلام نکرد . بحث روسای ستاد دولت تدبیر نقشی در عزل یا نسب ندارند ؟

بسیجی 1392/10/15 ساعت 08:41 ق.ظ

دوست عزیز پژواکی ماندن آدمهایی مثل زرودی توهین بزرگی به انتخاب و اندیشه ی مردم است . فرمانداران دولت احمدی نژاد شایستگی مدیریت بر مردم را ندارند مخصوصا آدمهای وابسته به میز که برای ماندن هر چرخش قهرمانانه ای خواهند کرد. این دولت دولت راستگویان است نه دولت چاپلوسان و انسانهای هزارچهره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] 1392/10/15 ساعت 08:06 ق.ظ

با سلام
انتخاب افراد در گرو قدرت فرد خاصی نیست بلکه مجموعه ای از افراد در این تصمیم و انتخاب شرکت می نمایند.
کسی باید معرفی گردد که ضمن قدردانی از زحمات افراد قبلی بتواند با برخی از مسئولین رده بالا همسو بوده و چرخ پیشرفت و توسعه شهرستان را در بخش هایی نظیر اشتغال، گردشگری طبیعی و فعال کردن صنایع کوچک روستایی و غیره اندکی به جلو ببرد.
زیاد جوش نزن تی بخوارده شیر خشکا بونو پسر!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.