پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

دزدان این بار عامل نقص فنی بودند

ساحل دریا آنلاین / " به دلیل نقص فنی در سیستم، شعبه تعطیل می باشد " جمله ای بود که  کارمندان بانک با ماژیک بر روی یک کاغذ A4    نوشته بودند و در حالی که درب آکاردئونی جلوی بانک به مانند روزهای تعطیل تمام قد کشیده می شود بر روی آن چسبانده بودند.

 اما امروز شنبه روز تعطیل نبود بلکه  اولین روزکاری هفته بود .  نقص فنی ای که مشکلات ارتباطی و نرم افزاری درون بانکی عاملش نبودند بلکه این بار "دزدان " بودند که در نیمه های شب وارد شعبه بانک ملت در ابریشم محله شدند و هر آنچه که فکر می کردند برایشان مفید است را با خود بردند. 

به مانند دفعات قبل مسئولان شهری فقط به تایید خبر دستبرد اکتفا نموده اند« رستم زرودی فرماندار رامسر نیز خبر دستبرد سارقان به یک از بانکهای شهرستان را تایید کرد» و اطلاعات بیشتری در این باره ابراز ننموده اند و آن را منوط به تحقیقات بیشتر نموده اند.

سرهنگ عزیر الله قربانی در گفتگو با مهر گفت « اکیپی از افسران کار آزموده نیروی انتظامی در حال بررسی جزییات این پرونده هستند و در حال حاضر اطلاعات دقیقی از چگونگی سرقت در دست نیست.»رییس پلیس شهرستان رامسر جزییات بیشتری از این سرقت را منوط به بررسی دقیق ماجرا دانست.

  لازم به ذکر است این برای دومین بار است که بنگاههای اقتصادی و بازار رامسر در چند ماه اخیر مورد دستبرد دزدان قرار می  گیرد.

 چند ماه پیش بود که در روز پنج شنبه به یک جواهری در بازار رامسر دستبرد زده شده بود و دزدان طلاهای ان را با خود بردند.

 

نظرات 10 + ارسال نظر
دیوو تور 1392/10/14 ساعت 08:15 ب.ظ

هه هه . افسران کارآزموده . شـــــــــــــــــــب

علی 1392/10/10 ساعت 11:59 ب.ظ

بهرامی ... در پاسخ به اون کتالمی بی بصیرت " در چارچوب نظام " را خوب آمدی و همچنین امرار " و " معاش را !!!
حق چنین افرادی همین بود که شما گفتی

در غیاب شما اساعه ادب ما را بپیذیرید جناب

نصیحت مان کنید لطفا

کتالمی 1392/10/10 ساعت 09:31 ب.ظ

با سلام
با توجه به این که مطلبی که می خوام بگم ارتباطی با این صفحه نداره ولی دلم پره می خوام بگم/:

بسیار متاسفم برای افراد رامسری ای که (...) را برای نماینده شورای شهر انتخاب کردند.این ادم رو باید پول بهش بدیم تا جواب سلام ادم رو بده
کافیه به گذشته اخلاقی خانوادگیش و (...)توی عروسی ها برگزدید اونوقت همچین ادمی که مرفه بی درد هست چطور میتونه به داد مردم برسه
متاسفم برای کتالمی ها که به ایشان اعتماد کردند ایشانی که حرفهایشان معتقد است فقط سادات شهری ها باید برن بالا .کتالمی ها به کی رای دادید؟
متاسفم برای شما ها که برای کارهایتان فکر نمیکنید
حتی شمایی که بعد از خواندن این پیام ان را حذف میکنید اقای بهرامی .چنانچه این کار را بکنید برای شما هم جر تاسف چیزی نخواهم نداشت
و همین انتخاب های بیجا باعث شده همیشه بین شهرهای استانی عقب مانده باشیم
متاسفم برای همه که امثال ایشان را انتخاب می کنند
ایشانی که حتی سلام کردندشان به مقدار پول افراد بستگی دارد

سلام مخاطب عزیز
لطفا زندگی خصوصی افراد را وارد کارهای روزمره شان نکنید
مردم مختارند در چارچوب نظام امرار و معاش کنند
در ضمن فعلا شخصی که شما نام بردید منتخب مردم است و نمی توان به مردم از بابت انتخاب ایشان خرده گرفت مردم مختارند از میان نامزدها افرادی را بنا به شناخت خود انتخاب کنند

داماد رامسر 1392/10/05 ساعت 10:28 ق.ظ

اکیپی از افسران کار آزموده نیروی انتظامی رو خوب اومدی

منتقد 1392/10/01 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام اقای بهرامی از دست شما ناراحتم شما باید شجاعت کاری داشته باشید باید انتقاد پذیر باشید راستی مسئول عزل این مدیران بی لیاقت کیه یک هفته تلفن منزلمان قطعه اما دریغ از پیگیری مخابرات....... اقای فرماندار یه کمی هم به فکر مردم باشید

سلام اقای بهرامی خوبید؟ ممنون از نظرتون...
راستی زادروزتون مبارک....ایشالله عمر پربرکت و طولانی داشته باشید....
چه خبر؟ ازدواج نکردید هنوز؟
یلداتون مبارک..

نصراله اکراسریان 1392/09/29 ساعت 06:08 ب.ظ

امروز صبح گذرم افتاد به ساحل شهرک جنب دانشکده فنی ملاصدرا و چشمم خورد به چند کامیون بنز ده تن مایلر و یک دستگاه بیل مکانیکی (باآرم شرکت گیل گستر پیمانکارفرودگاه ) که دقیقا کنار شهرک مسکونی و خروجی رودخانه مکرود یا مکن رود (جنب خیابان 15خرداد ساداتشهر ) به سرعت مشغول بارکردن ماسه های ساحلی ضلع شمال غربی و غربی رودخانه هستند.
از اهالی وهمسایگان ساکن در شهرک پرس و جو کردم و گفتند که ازسه شنبه 26 آذر مشغول ماسه برداری از ساحل هستند. واقعا جا دارد دستگاههای ذیربط مخصوصا فرمانداری ،دادستانی،اداره آبیاری ،اداره محیط زیست و منابع طبیعی و .....در این خصوص نظارت بیشتری داشته باشند .
هرچند ممکن است شرکت مزبور برای توسعه فرودگاه احتیاج به شن و ماسه و ...داشته باشد ولی قطعا نمی بایست از هرمکانی برای تامین مصالح اقدام گردد.

حمیدرضا 1392/09/28 ساعت 08:11 ب.ظ http://galeryaksramsar.blogfa.com

متاسفانه مثل اینکه اقایان سارق خیلی کاربلد بودن

تورولی 1392/09/25 ساعت 04:34 ب.ظ

یاد آقای مهندس صالحی بخیر

رامسری 1392/09/24 ساعت 05:46 ب.ظ

ازاستاندارمحترم میخواهیم رئیس ومعاونین مالی واداری اداره مخابرات رامسرراهرچه سریعتر تغییر دهند. مردم ازعملکردشان بسیارناراضیند.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.