پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

تقلای مدیران سابق وابسته به جریان انحرافی برای ابقاء!

به عنوان یک شهروند  و کسی که سالها در این استان زندگی و کار کرده ام، هیچ وقت به اندازه امروز نیاز و اشتیاق مردم را برای تغییر احساس نکرده ام.

این اشتیاق و نیاز به تغییر و دگرگونی در شئون زندگی اجتماعی و سیاسی مردم همان اراده و خواستی بود که با انتخابات حماسی 24 خرداد تجلی پیدا کرد و حالا مردم چشم انتظار خبر های خوش و نوید های امیدبخش اند. مردمی که با امیدتغییرات محسوس به میدان آمده اند و رأی دادند حالا منتظرند ببینند دولت چگونه و با چه ابزاری این آرزو را بر آورده می کند.

 

 

بی شک پس از انتخاب کابینه و هیئت دولت، مهمترین فرآیند اجرایی برای آغاز به کار این تحول و دگرگونی انتخاب استانداران و مدیران استانی است.

مدیرانی همسو و همدل برای خدمت به مردم . مدیرانی که با اعتقاد به شعار ها و اهداف دولت تدبیر و امید خدمتگداری صادقانه را برای مردم را برگزیده اند . هشت سال گذشته با سیاسی کاری های برخی مدیران کل و فرمانداران مواجه شدیم که همگی به نام رئیس دولت تمام شد !

 مردم منتظر تغییر افرادی هستند که برای حفظ میز خودشان از هرتلاشی دریغ نمیکنند.!! مدیرانی که در برخی مشکلات و گرفتاری های موجود بواسطه سهل انگاری و عدم توانمندی نتوانستند گره ای از مشکلات مردم شهرستان را باز نمایند و بقاء سیاسی و مدیریتی خود را بر مصلحت مردم ترجیح دادند . مردم منتظر تغییرات افرادی هستند که مدیران، مسئولان و کارگزارانی که که با آمار سازی ها و سکوت در برابر اقدامات خود سرانه و باری به هر جهت،تنها نظاره گر بودند و در بسیاری موارد همراه . 

استان امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تغییر و تحول در ساختار مدیریتی و دولتی خود است، و آنهم از صنف مدیرانی که با چرخش فکری ، عدم ثبات شخصیتی، رشته تحصیلی خود را بخاطر ورود در جریانات سیاسی تغییر میدهند و متاسفانه بلافاصله هوای تدریس در دانشگاه ها اعم از آزاد و غیرانتفاعی مینماید!! و از آن جالبتر "موضوع پایان نامه ارشد خود را  را دلایل موفقیت دولت نهم و دهم " انتخاب نموده و مضحکانه تر اینکه در دولت تدبیر و امید خواهان ابقاء به هر قیمتی میباشند.

 از رایزنی با تجار بزرگ منطقه خدمتی خود گرفته تا حضور در بیت علمای استان !!. راحت تر بگوییم  اینان همانهایی هستند که پست و مقام و صندلی ریاست برایشان از سرنوشت مردم مهمتر است!!. از باند بازی به بند بازی رسیده اند و فامیل و آشنا را اصل میدانند و مردم را فرع . 

مردم منتظر تغییرات افرادی هستند که با خودروی دولتی در دانشگاه حاضر میشوند و شب نشینی در بهترین ویلاهای متمولین شهر  وبا برخی اعضای شورای شهر در سواحل دریا از اولویت کاری شان هست.

مردم منتظر تغییرات افرادی هستند که تلاش برای ساخت کارخانه بدون توجیه اقتصادی که آلودگی زیست محیطی را بهمراه خواهد داشت  را به پیگیری مینمودند و بعد مدتی رهاسازی و بلاتکلیفی بعلت کارشناسی نبودن این طرح که به تبع آن دنیایی از یأس و نامیدی را برای جوانان منطقه بهمراه داشته است.(  این پروژه در سفر استانی هیئت دولت ازسوی نمایندگان شهر مطالبه و کلنگ زنی میشود و موقع انتخابات مجلس به افکارعمومی قبولانده میشود که پروژه پیشرفت خوبی داشته و درآینده نزدیک به بهره برداری میرسد و ماحصل تلاش دو نماینده مجلس برای مانور دادن این میشود که تنها با مستقرشدن چند کانکس  عملیات ساخت این پروژه بزرگ به امان خدا گذاشته میشود."فیلم وصوت در آرشیو پایگاه خبری موجود است") .

مردم منتظر تغییرات افرادی هستند که حاشیه ای دوران مدیریت انها تمامی ندارد، تا بگونه ای که شهرداری و شورای شهر ملزم به خرید خودروی گران قیمت !! برای سهولت در رفت وآمدها وی شوند و  قبیحانه تر اینکه در زمان بلایای طبیعی ، بودجه های مصوب شده استان در خصوص حوادث غیر مترقبه را برای ساخت و ساز ساختمان مدیریتی و امکانات رفاهی آن خرج مینمایند!!

 و نمونه هایی از این شخصیت ها ی سیاسی قلیل یافت میشود! در دولت گذشته کارشناس جزء بخشداری و هوای کاندیدا شدن در سرش میزند و مدتی بعد بعلت عدم اقبال عمومی به کسب رای  مورد نیاز ، به تخریب مدیران ارشد استان روی میآورد و اندکی بعد با قرابت ایجاد شده و با انواع روش های ناپسند خود را به معاون استاندار میچسباند و سپس تحت حمایت یک نماینده مجلس باصطلاح اصولگرا که بواسطه اینگونه انتصابات ، نام سردار عزل و نصب به روی آن گذاشته میشود ، در نهایت به خواسته خود همان  مسند فرمانداری  میرسد .

در ادامه "علم  جریان انحرافی" را به دوش می کشد و مدعی رفاقت با رئیس دفتر رئیس جمهور میشود و در چرخشی سیاسی و بگونه محیرانه ، بلافاصله  پس از کسب آرای اعتماد عمومی دولت تدبیر و امید ، خود را از ارادتمندان جبهه اصلاحات برمی شمرد !!!

 هر چند تلاش برای ماندن و حفظ میز و صندلی توسط برخی مدیران سابق  آغاز شده و برای این منظور دست به دامن این و آن می شوند اما امید مردم  ولایی مازندران  به تدبیر رییس جمهور و نماینده عالی دولت در استان و معاون مجرب و کار آزموده سیاسی امنیتی استانداری میباشد.

اگر مسئولیت را در نظام اسلامی صرفاً یک فرصت خدمتگذاری و سراسر تلاش و زحمت بی شائبه بدانیم، درک این همه تقلا و تلاش برای ماندن در پست و میز و صندلی مشکل است. این سوأل مردمی است که چرا و به چه علت جز حفظ قدرت و کسب منافع شخصی و گروهی در تلاش شبانه روزی و رفت آمد های آنچنانی و مصاحبه و بولتن و گزارش از هیچ کاری برای ماندن دریغ نمی کنند.

 البته این شامل همه مدیران و خدمتگذاران استان نمیشود و هستند مدیرانی که شجاعانه هزینه همراهی و همدلی با مردم و مخالفت با اقدامات و تصمیمات غیر کارشناسانه برخی مدیران شهری و اجرایی را داده اند و به دلیل عدم همراهی در تبلیغات انتخاباتی و ناتوانی در کسب رأی لازم از سوی مدیر کاندیدا و یا نقد و گاهاً مخالفت با برخی اعمال مدیران دستگاهها، اعضای شورای اسلامی شهر ، فرماندار و حتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ... همه و همه دست به دست هم داده اند  که این افراد یا خانه نشین شده اند یا ساختند و سوختند و  با تحمل سختی ها و نا ملایمات همچنان در تلاش و خدمت خالصانه خود پایمردی کردند.

اما در چند ماه  اخیر و پس از انتصاب استاندار جدید استان جناب آقای دکتر فلاح جلودار  برای سکانداری تدبیر و امید در سرزمین طبرستان مازندران، با روی کار آمدن این کهنه سرباز عرصه خدمت و تلاش و سازندگی، مردی که عمرش را در خدمت به ایران اسلامی صرف کرده عده ای نفسی به راحتی کشیده اند و بیش از پیش به آینده امیدوار شده اند. به گواه برخی بزرگان استان «سلامت، صداقت، آرامش همراه با تجربه و تخصص از ویژگی های بارز جناب آقای دکتر فلاح  استاندار جدید مازندران » است.

امید تازه ای که در بین فعالان سیاسی اجتماعی استان جوانه زده همراهی و انتخاب فردی قوی و کار آمد بنام "علیرضا یونسی "در عرصه سیاسی امنیتی و اجتماعی است. در این بین برخی گمانه زنی ها و اخبار کوتاه و بلند حکایت از تغییرات گسترده در تیم مدیریتی دستگاههای اجرایی اعم از مدیران کل و فرمانداران  دارد، تغییراتی که بایسته و شایسته انتخاب حماسی مردم استان نیز هست.

به هر حال مردم استان ولایتمدار مازندران اهالی سرزمینی به پاکی دریا و صفایی به وسعت جنگلها همچنان چشم به تدبیر دولت و استاندار منتخب دوخته اند که با انتخاب مدیرانی شایسته و توانا بدون لحاظ گرایشات حزبی و فشارسیاسی متنفذین ، روحی تازه در کالبد نظام مدیریتی استان دمیده شود.بلاغ

نظرات 4 + ارسال نظر
عباس 1392/09/03 ساعت 09:55 ق.ظ http://tabletennisramsar.persianblog.ir

ای ولا با مرام.احساس مسئولیتتونو عشق است

محمد 1392/09/02 ساعت 10:18 ب.ظ

از صراحت بیان شما کمال امتنان دارم. یهو بگو زرودی دیگه این همه تفسیر نداره که

ابوذر 1392/09/02 ساعت 07:53 ب.ظ

امید که آرمانشهر شما تحقق پیدا کنه و شاهد این دست مدیران خوش اشتها نباشیم;)

سلام دوست عزیز

وبلاگ خیلی خوبی داری

خوشحال میشم صاحب این وبلاگ به وب من بیاد و درباره

امضاهایی که طراحی کردم نظر بذاره.

اگه امضاها مورد پسندتون قرار گرفت میتونید

سه امضا اختصاصی به مبلغ پنجاه هزار تومان سفارش

دهید

ووووووووووووووووووو

یا پکیج صد امضای متفاوت رو که خودم طراحی کردم

فقط به مبلغ

10 هزار تومان خریداری کنید

اینم لینک خرید آنلاین

http://www.masbi.com/product.aspx?rgm=irantarh&p_id=8071


کافیه لینک رو در قسمت آدرس بار مرورگرتون کپی و بعد

اینتر رو بزنید تا وارد صفحه پرداخت آنلاین بشید.

امیدوارم از امضا ها خوشتون بیاد :-)))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.