پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

نقض دستور رئیس جمهور توسط استاندار مازندران/سید کریم بنی هاشمیان

در خبرها آمده است استاندار مازندران در همایش ائمه جمعه مازندران در کلارآباد (غرب مازندران) به یکپارچگی مازندران تأکید داشته و تلویحاً به ائمه جمعه غرب مازندران و مردمان این دیار گفته است به دنبال جدایی از مازندران نباشید!!!

 الحمدلله ائمه جمعه غرب مازندران به شایستگی به نمایندگی از طرف مردمان این سامان پاسخ استاندار را داده اند و گفته اند ورود به این مسأله مهم به این آسانی نبوده و نیست و غرب مازندران به نگاه ویژه نیاز دارد و مطالبه اصلی مردمان؛ تأسیس استان می باشد.

 آری رئیس جمهور نیز به هنگام اعلام رأی و نظر هیأت دولت به ربیع فلاح برای سکانداری مازندران به وی گوشزد می کند که به غرب مازندران نگاه ویژه داشته باشد. بی شک این هشدار رئیس جمهور راست گفتار در راستای عمل به وعده ای است که در زمان تبلیغات دوره ریاست جمهوری به شهروند عباس آبادی در خصوص تقاضایش برای ایجاد استان جدید در غرب مازندران و رهایی از سلطه مازندرانی ها داده است. آقای رئیس جمهور در پاسخ به خواسته بحق شهروند عباس آبادی قول داده است پس از پیروزی در انتخابات دستور کار کارشناسی در ارتباط بررسی خواسته اش خواهد داد فلذا پس از پیروزی و دریافت رأی بیش از 80 درصدی مردمان غرب مازندران به استاندار متذکر می شود که در اولین گام به غرب مازندران  نگاه ویژه ای داشته باشد و مسلما در گام بعدی دستور کار کارشناسی و سپس ان شاءالله پاسخ مثبت به خواست و اراده مردمان یعنی تأسیس استان جدید در غرب مازندران خواهد بود. استاندار مازندران در اظهار نظر زود هنگام و پُر شتاب و بی تأمل و دور از اندیشه در خصوص غرب مازندران، خود را به چالش و مشکل بزرگی در رویارویی با مردمان غرب مازندران کشانده و مسلما رهایی از این چالش شاید به قیمت کوتاهی دوره مدیریتی اش بیانجامد.

آقای استاندار باید واقعیت غرب مازندران را درک کند و بپذیرد و بی مطالعه ناقض توصیه رئیس جمهور نشود و منبعد غرب مازندران را فقط و فقط برای مرکز و شرق مازندران نخواهد. بلکه درصدد جبران خسارات وارده به غرب مازندران که به جهت مدیریت های ناصحیح تاکنون صورت گرفته، باشد و زمینه را برای تأسیس استان جدید فراهم نماید. یا علی مدد

نظرات 2 + ارسال نظر

غرب مازندران خصوصا شهرهای رامسر و تنکابن آنقدر جزبه دارند که مورد توجه و نظر مسئولین استانی باشند خصوصا اینکه مسئولین استانی گاهی به بهانه سرکشی و رسیدگی به رتق و فتق اوضاع ، اما در عین حال فرار از مشقات کار استانی و استراحتی و تفریحی ، میهمان این دوشهر می شوند و با میهمان نوازی خوب متولیان رامسر و تنکابن در مراکز فراوان استراحتی و اقامتی این دوشهر ، منطقه اروپایی نشین استان خود را از دست نمی دهند.
باالاخره ، آبگرم معدنی و تله کابینهای غرب و مازندران و ییلاقات و اردوگاه ها و..... دیگه برای مازندران چی میمونه؟ تازه آنوقت همه توریست ها به غرب مازندران و استانی که قرار بود به نام استان ساحلی ، از استان مازندران جدا بشه حجوم می آوردند و کار کاسبی استان مازندران تخته می شد. این مازندرانی هایی که من دیدم و میشناسم ، محال بزارن آب خوش از گلوی غرب مازندرانی ها پایین بره ، به این دولت و اون دولت هم نیست ! مگراینکه دولت آقا(عج) بیاد و فرجی بشه! .
حالا غرب مازندرانی ها اینقدر این مسیر چهار ساعته تا مرکز استان هی برن و بیان تا جونشون بالا بیاد. از این به بعد هم هروقت برای کاری به مرکز استان میرن بدونن که باید یه یک ماهی وقت بزارن چون مسئولین و مدیران و کارکنان و .... استان جلسه زیاد دارن ها!!!!!!!!!!

امیری فر 1392/08/15 ساعت 08:54 ب.ظ http://ramsaronline.blogsky.com/

متاسفانه ما غرب مازندرانی ها انقدر از هم گسیخته و درگیر شاخ و شانه کشیدن با محلات یکدیگر هستیم که از اصلی ترین و بحق ترین مطالبه ی خود غافل گشته ایم( سادات شهریها با کتالمی ها - رامسریها با شهسواریها و ...)...رمز استان شدن غرب مازندران فقط و فقط اتحاد و همدلی ست...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.