پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

انهدام یک باند گلدکوییست در رامسر

انهدام یک باند گلدکوییست در رامسر

سرهنگ عزیزالله قربانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رامسر در گفتگویی با موج شمال از انهدام یک گروه گلدکوییست خبر داد و گفت:20 نفر از این گروه که اعضا و سرشاخه های اصلی آن همگی از خارج استان بودند دستگیر و همراه پرونده به دادسرا معرفی شدند.

وی افزود:این گروه در شهرستان رامسر لانه کرده بودند و اقدام به کلاهبرداری میکردند که پس از برسی ها و اقدامات لازم توسط پلیس آگاهی رامسر بازداشت و همگی به زندان محکوم شدند.

قربانی اذعان داشت:افرادی که در بحث گلدکوییست فعالیت دارند با زبان محبت و ایجاد فضایی صمیمی اقدام به فریب و کلاهبرداری از هم شهریان عزیز میکنند.

وی توصیه کرد:مردم و شهروندان عزیز فریب این گونه افراد را نخورند و هرگونه رفتار مشکوک را به سرعت با پلیس درمیان بگذارند.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از این گفتگو به دستگیری سارقان کابل های تلفن اشاره و تصریح کرد:این افراد با ماشین شخصی ابتدا نقاط  مختلف کوه را بررسی و در فرصت مناسب اقدام به بریدن سیم تلفن و دزدی میکردند.

قربانی گفت:این دزدها در یکی از روستاهای کوهستانی رامسر در حال سرقت بودند که پس از تعقیب و گریز توسط نیروی انتظامی دستگیر و تحویل محاکم قضایی شد.

وی افزود:این سارقان سابقه دار و از خارج شهرستان بودند.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علیمرادی 1392/08/14 ساعت 09:30 ق.ظ

ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوست خوب و خبرنگار عزیز شهرستان جناب آقای بهرامی باطلاع می رساند شورای راهبردی تئاتر شهرستان رامسر اقدام به افتتاح وبلاگ خبری نموده ضمن عرض خسته نباشید در صورت امکان مرحمت فرموده در صورت امکان در جهت بازدید بیشتر همشهریان و استفاده کاربردی از آن آدرس آنرا لینک فرمائید .باتشکر
عنوان وبلاگ : تئاتر رامسر
آدرس: http://theater-ramsar.blogfa.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.