پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پیشنهادات عباس پور به شورای اسلامی کتالم و ساداتشهر

اعضای محترم شورای شهر کتالم و سادات شهر

با سلام وتهیات الهی بدینوسیله به استحضار میرساند ورود شما عزیزان در عرصه کار و سازندگی تبریک عرض نموده، امید است در پناه ایزدمنان کارهای خیر شما در این چهار سال برای توشه آخرت باشد.

حقیر موارد ذیل را جهت پیشرفت کار شما عزیزلن پیشنهاد می نمایم:

1- اولا هرکاری که انجام می دهیم رضای خدا را در نظر بگیریم و با رضای خداوند است که رضای مردم جلب می شود.

2-خودمان را از آلودگی اجتماعی پاک نگه داشته تا اطرافیان ما از افراد پاک باشند.

3-برخورد خوب با مردم از اعضای شورا گرفته تا شهردار و کارکنان سرلوحه کار خود قرار داده و طبق فرمایش امام بزرگوار ما هرچه داریم از مردم داریم، زمانی ما در کار شورا موفق می باشیم که مردم از کار ما راضی باشند

4-طبق قانون شرکت اعضای شورای شهر در مناقصه ها، ساخت وساز و قراردادهای شهرداری ممنوع بوده که متاسفانه یکی از ضعف های اساسی شوراها مشارکت در همین بخش بوده که در دید مردم اثر سو می گذارد.

5-یکی از فعالیت اصلی شورا، نظارت بر کار شهردار و کارکنان آن میباشد و هرچه نظارت ها قوی تر باشد پیشرفت و دقت کار بهتر خواهد بود

6-شهردار موظف است مصوبات شورا را سرلوحه کار خود قرار دهد و در اجرا اگر مشکلی برخورد کرد نظریه خود را به شورا پیشنهاد نماید نه اینکه مطابق با سلایق خود عمل نماید.

7-همه ساختمانهای چند واحدی طبق قانون باید پارکینگ داشته باشد، شورا و شهرداری از تبدیل پارکینگها به مغازه تجاری جلوگیری کرده و با نظارت کافی از مشکلات مردم بکاهد.

8-از دادن وعده به مردم که توان شورا و شهردار نمیباشد خوداری نموده واگر وعده ای داده شد حتما عمل گردد.

9-شورای شهر افرادی را به نام شورا یار در سطح موقعیت های سادات شهر و کتالم از طریق رای مردم در هر منطقه انتخاب نموده و آن فرد مشکلات منطقه خودش را جمع بندی کرده و در جلسه شورا مطرح، تا شورا مشکل را مرتفع نماید(شورایار اگرچه در اساسنامه مشخص نگردید اما یکی از بازوهای اصلی شورای شهر بحساب می آید).

10-شهرداری با کاهش مبلغ موجود در ساخت و سازها، تغیر کاربری ها از مشکلات مردم بکاهد چون درآمد مردم منطقه ضعیف بوده و بدلیل فشار مالی، مردم به بی قانونی روی آوردند و بدون مجوز شروع به ساخت و ساز میکنند تاجاییکه همه به انتظار ماده صد می باشند.

11-شهرداری در هر منطقه که آسفالت انجام می دهد قبل از آن با ادارات آب و گاز، هماهنگی لازم را انجام داده تا در صورت تغییرات قبل از آسفالت انجام گیرد.

12-در ساخت و سازها از کارشناسان خبره استفاده گردد. متاسفانه شهرداری در این زمینه ضعیف عمل کرده بطوریکه نمونه آن روبروی بانک ملی سادات شهر تا انتها به خیابان اصلی که چندین بار جدول کاری شده، دوباره جمع آوری گردید و حتی لکه گیری آسفالت که نرسیده به مدرسه دوازده فروردین در موقعیت برییشی مدت چهار ماه قبل انجام گرفت بدلیل عدم زیر سازی با کیفیت دوباره به جاده خاکی تبدیل گردید. نمونه این موارد در سطح شهر فراوان یافته می شود.

13-شورا و شهردار هر شش ماه یک بار با مردم هر منطقه در مساجد جلسه گذاشته و پیشرفت کار و مشکلات منطقه را با مردم در میان بگذارد.

14-شورا در هر مدت جلساتی را با بعضی از اشخاصی که میشود از نظرات آنها در پیشرفت شهر استفاده کرد، داشته باشد.

15-می توان اقرار نمود که یکی از درآمدهای اصلی شهرداری آب گرم منطقه می باشدبا مدیریت قوی می توان این منطقه را همانند آبگرم سرعین اردبیل به قطب گردشگری منطقه تبدیل نمود. شورا با دعوت از مسئولین بالا در بازسازی آبگرمهای منطقه تلاش نماید.

با تشکر

ارادتمند شما

مرتضی عباسپور- پاییز 92

نظرات 2 + ارسال نظر
کتالمی 1392/08/22 ساعت 07:40 ب.ظ

اعضای شورای این دوره خیلی خیلی بهتر از شما فکر می کن و هدف والایی دارن و نیاز به راهنمایی شما رو ندارن.مردم خوب شما رو می شناسن شما اگه .....

احمدی 1392/08/13 ساعت 12:55 ب.ظ

مرتضی عباسپور ته حق با شورا وکی.....
سری بعدی ته نوبته.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.