پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

زیارتگاه آقا بسمل و آقا پلا سید همچنان در انتظار توجه مسئولین شهر رامسر

    

احمد مین باشی در وبلاگ رامسر بهشت مادری / درتاریخ پنجم مهرماه سال جاری خبری مبنی بر ضرورت تکمیل سرویس های بهداشتی زیارتگاه آقا بسمل و آقا پلاسید ساداتشهر توسط یکی از شهروندان در سایت های خبری شهرستان رامسر قرارداده شد. با توجه به اخبار ارائه شده توسط این شهروند ، مطلع شدیم که با پیگیری های مجدانه هیئت امنای محترم ساداتشهر ، وریاست محترم اوقاف شهر رامسر ، بودجه ای محدود اما مناسب برای اتمام بخش عمده ای از سرویسهای بهداشتی مکان مورد نظراز طرف سازمان اوقاف استان به این امر تخصیص داده شده است ولی تا تاریخ آخرین پیگیری ، هیچ مبلغی به حساب هیئت امنای ساداتشهر واریز نگردیده است. البته ریاست محترم اوقاف استان جناب آقای علیزاده و همچنین فرماندار محترم جناب آقای زرودی در چند مرحله از این محل بازدید بعمل آورده اند که این جای خوشحالی و تشکر دارد ولی با توجه به اهمیت موضوع و  اولویت آماده سازی سرویس های بهداشتی برای ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، توجه به نکات زیر ضروری بنظر می رسد:

   1. تخصیص بودجه به تنهایی کفایت نمی کند و اصلح است که در اسرع وقت و محدودیت زمان تا ماه محرم ، مبلغ تخصیص یافته به هیئت امنای محترم که با تلاش و همت فراوان سعی در رفع مشکلات موجود دارند ، واگذار گردد. لازم به یادآوری است هم اینک مبلغ قابل توجهی برای این امر هزینه گردیده و مبالغی نیزبصورت علی الحساب هزینه شده که باید در اسرع وقت پرداخت گردد.

   2. جای بسی تعجب است که شورای محترم اسلامی سادات شهر و شهر رامسر و دو شهردار بومی  تا کنون حرکت قابل توجهی برای حل این مشکل انجام نداده و چنانچه این همیت و حرکت شهری انجام می گرفت  ، تاکنون می باید این مکان - که از جمله مشکلات کلان شهری رامسر است- برای ایام سوگواری سید و سالار  شهیدان آماده می شد.



  3. دیگر ارگانها و سازمان ها خصوصا دفتر محترم امامت جمعه و فرماندار محترم نیز می توانستند و می توانند همچنان سهمی در تکمیل این پروژه داشته باشند که همچنان برگزاری یک جلسه شهری در حضور هیئت امنای محترم زیارتگاه های ساداتشهر، راه گشا بنظر می رسد.

   4. از نماینده محترم رامسر در مجلس شورای اسلامی نیزانتظار می رود و بطور قطع ایشان هم می توانند نقش موثری در تکمیل پروژه های در حال ساخت این مکان مقدس خصوصا سرویسهای بهداشتی آن ایفا نمایند.

   در پایان یادآوری و تاکید می گردد که هیئت امنای محترم زیارتگاه های آقا بسمل و آقا پلاسید باجدیت تمام و دلسوزانه در حال پیگیری و انجام وظایف خود در این خصوص هستند و تنها کمکهای نقدی همه مسئولین و سازمانها و مراکز مالی و تجاری شهری است که می توانند باواریز کردن به حساب هیئت امنا دراتمام این پروژه همکاری نمایند.

نظرات 3 + ارسال نظر
دوست 1392/08/18 ساعت 12:04 ق.ظ

دوست عزیز یقین بدانید اگه زحمات حاج آقا قبادی نبود همین پروژه نیمه کاره هم وجود نداشت.
ایشان با تمام مشکلاتی که براش به ناحق درست میکردند اما دلسوز تر از خیلی از رامسریها تلاش کرد تا اعتبار میلیاردی برای این مجموعه بگیرد.
پول اخیری هم که واصل شده از زحمات و پیگیریهای ایشان در چند روز آخر کارشان بوده است .
هیات امنا هم هیچ کاری نکردند

نصراله اکراسریان 1392/08/11 ساعت 08:44 ب.ظ

این چند سال تغییرات محوطه و پیرامون آقابسمل و آقاپلاسید برای عده ای داستان شده؟ لطفا اگر دلسوز دین وشعائر اسلامی هستید از دستشویی و ... بیایید بیرون .فکری به حال شیوه عزاداری بکنید. فکری به حال این بکنید که ازجوونی که اونجور داره به سر و سینه اش میزنه میپرسن حضرت عباس چه نسبتی با امام حسین داره جواب میده نمیدونم فکر کنم پدر و پسر باشن!

سلام همکار گرامی

سیستم تبادل لینک هوشمند

*اطلاعات لینک ما:

عنوان: آموزش خیاطی

آدرس: http://shop7.9rang.com/product.php?id=125

پس از قرار دادن لینک بالا در سایت خود، از طریق سایت زیر لینک خود را درج کنید

http://link.9rang.com

*تبادل لینک باعث افزایش بازدید و ورودی گوگل میشود.

موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.